Heb nooit gyros besteld in Amsterdamquote:Op zondag 15 juni 2014 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is dan een goeie gyrosboer in damsko
Oh. Ok. Misschien nog andere tips?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb nooit gyros besteld in Amsterdam
Is zeker de KFC?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Damrak 87 88
1012 LP Amsterdam
Hier heb ik echt het beste eten ooit gehad
Ik woon in de rivierenbuurt, dus er is geen KFC in de buurt helaasquote:
Hij had een sporttas als wens, dus die maar gegeven.quote:
Nah van al die artikelen klopt geen holquote:Op zondag 15 juni 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Robben snelste voetballer aller tijden, fuck walcott en de rest jonguh. tyfes ea.
Jammer dat die zo laat is. Moet morgen vroeg opquote:Op zondag 15 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Argentinië-Bosnië kan wel leuk worden.
#yoloquote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jammer dat die zo laat is. Moet morgen vroeg op
Staat genoteerdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
Net zelf even 50km ofzo gefietst, blijkt de Dauphiné al vroeg te zijn ontploft vandaag. Overal groepen met klassementsrenners.
Talansky-Vandenbroeck voorop, Nibali-Kelderman minuutje erachter, Contador minuutje daarachter, Froome half minuutje daarachter en dan nog van alles en nog wat er tussendoor
Thanksquote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Het zal niemand boeien behalve POTS, maar het was echt een geweldige etappe, mooiste bergetappe van het jaar tot nu toe wat mij betreft.![]()
Talansky wint het klassement, Kelderman geweldig goed gereden maar blijft 4e en Contador reed zich stuk (zat alleen, waar de rest in groepjes zat..). Nibali en Froome totaal volledig ingestort, leuk met oog op de Tour om te zien dat ook de grote namen ook kwetsbaar zijn.
Nu de Ronde van Zwitserland, Mollema gisteren ook heel goed in de proloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |