Het was alleen niet echt een FIFA goal, want de cross was over de grond.quote:
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
HA HAquote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.
i likequote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.
Ja, ik dacht dus dat dat zo werkte.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.
moet je paar beukenquote:
Niet zo gek.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)
Lichtsteiner was ook slecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)
ik durfde hem niet aan met die rare fransen, iedereen gaat uit van 3/4-0 kan zomaar dat ze het bij 1-0 laten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Frankrijk moet dit wel met minimaal 2 goals verschil kunnen winnen. Al is dit misschien net het toernooi om dit soort weddenschappen links te laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |