Zwitserland lette echt niet opquote:Op zondag 15 juni 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Fifa doelpuntje: Alleen de aanvaller sprong
Heeft hij ook de giant throw in trait?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan
Die is volgend jaar gold en 1 van de beste Bundesliga LBs.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er doet wel een SMLENO speler mee, de linksback.
gr gr Stefan
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
Auba genoemd aks nieuwe spits van Roma. Ibarbo en Auba in Serie A teams..dan vergaat de wereld echt.
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.quote:
Waarom zou Dortmund hem weg doenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?quote:
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet
Haha Immobile. Mobiele.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dortmund speelt liever met een minder mobiele spits en Auba als winger bevalt niet
Als Kuba niet zwaar geblesseerd was geraakt was dat minder dan de helft geweest natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beviel zo slecht dat hij maar 30 wedstrijden oid heeft gespeeld afgelopen seizoen
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de wereld dan echt zal vergaan.
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die het zo slecht gedaan dan? Ik heb hem een keer of 10 zien spelen en toen ik hem toch niet echt slecht spelen eerlijk gezegd.
Nonsens, hij heeft 2 IF kaarten, dus hij heeft het beter gedaan dan menig ander aanvaller in de bundesliga.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij doorgaans zelfs niet goed genoeg was voor de basis terwijl Kuba heel lang geblesseerd is geweest. Of omdat hij ondanks zijn goede start bijna het hele seizoen dramatisch presteerde. Of omdat hij niet mee kan in het combinatiespel. Of omdat hij vanaf de vleugel alleen voor eigen succes gaat en nagenoeg nooit een assist of fatsoenlijke bal geeft. Of omdat ze nu minimaal hetzelfde transferbedrag kunnen krijgen voor een flop?
Genoeg redenen.
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gewoon matig. Zeker niet het niveau waar Dortmund naar streeft. Nog wel aardig wat goals maar dat zouden de meeste spelers wel halen in die ploeg en op die positie.
Ibarbo speelt nooit op de vleugel in ieder gevalquote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Hij zal toch wel een RW kaart krijgen en daar is hij toch minder dan Cuadrado voor een Serie A team.
En Ibarbo zal wel een downgrade krijgen en/of winger worden.
25 miljoen werd genoemd, maar die bedragen slaan vaak nergens op in de media. Dan hebben ze nog zieke winst op hem ook. Denk dat ze met 18 tot 20 miljoen wel tevreden zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel zou die nu moeten kosten 30 miljoen oid?
FIFA World Cupquote:Op zondag 15 juni 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Fifa doelpuntje: Alleen de aanvaller springt
Ik ben helemaal klaar met die world cup trouwensquote:
zullen we nou eindelijk eens een potje spelen?!?!?!?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met die world cup trouwensEcht, alleen maar hufterigheid wat je op alle mogelijke manieren voor je voeten geworpen krijgt.
Onder de huidige trainer niet (die speelt uberhaupt zonder wingers), maar daarvoor heeft hij bij Cagliari heeft hij zo'n beetje op elke positie voorin en op het middenveld gespeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo speelt nooit op de vleugel in ieder geval
Speelt achter de spits.
Ben je morgen overdag vrij?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
zullen we nou eindelijk eens een potje spelen?!?!?!?
Mooi. Gaan we morgen avond elkaar afslachten. Onder voorbehoud dat er een vreselijk lekkere dame zich weer eens aandringt natuurlijk.quote:
Jij was erbij?quote:
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben je weer in NL of ga je nog meer wedstrijden bezoeken?
fucking vetquote:Op zondag 15 juni 2014 19:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.
Dinsdag tot vrijdag daar gezeten, elke avond gratis drank. Daarna ook nog Copacabana op, maar prijs van drank viel daar mee.
Vrijdag naar Salvador gegaan en daar match gekeken, s'avonds feesten en gisterochtend terug naar huis via Rio.
Zat je aan de kant waar (bijna) alle doelpunten vielen?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef OmniRocket het volgende:
Ja, ben ze nu naar computer aan het kopieren
Zo jaloersquote:Op zondag 15 juni 2014 19:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ben weer thuis... reis gewonnen met Jupiler... 5 sterren hotel aan de Copacabana helemaal afgehuurd door Budweiser.
Dinsdag tot vrijdag daar gezeten, elke avond gratis drank. Daarna ook nog Copacabana op, maar prijs van drank viel daar mee.
Vrijdag naar Salvador gegaan en daar match gekeken, s'avonds feesten en gisterochtend terug naar huis via Rio.
Frankrijkquote:Op zondag 15 juni 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie speelt er om 9? Argentinië of Frankrijk?
last minute fifa goal incommingquote:Op zondag 15 juni 2014 19:44 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd die eindigt in een gelijkspel als het zo door gaat.
Ik hoop het niet. Heb gelijkspel.. 2-2quote:
Het was alleen niet echt een FIFA goal, want de cross was over de grond.quote:
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
HA HAquote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
wtf.Ik zette in de 80ste minuut nog even een eurootje op +2,5 en accepteerde veranderende odds, maar dat geldt zeker niet bij zo'n bet?
Ik kreeg de ¤2.65 die het was toen ik de bet plaatste ipv de 6 die het inmiddels was.
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.
i likequote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goal van die Hondurees zou wel costly zijn dan.
Ja, ik dacht dus dat dat zo werkte.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
duhh. Als het zo zou werken zou iedereen het wel zo doen..dan heb je altijd de maximale odd.
moet je paar beukenquote:
Niet zo gek.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:52 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hier zit nog wel wat value in volgens mij. benzema to score staat op 1.83
zie de honduras kerel er niet eentje inleggen.
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)
Lichtsteiner was ook slecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lichtsteiner kan er he-le-maal niks van aldus Rene. Maar die commentator was ook geen fan van die RB van Ecuador (Paredes)
ik durfde hem niet aan met die rare fransen, iedereen gaat uit van 3/4-0 kan zomaar dat ze het bij 1-0 laten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Frankrijk moet dit wel met minimaal 2 goals verschil kunnen winnen. Al is dit misschien net het toernooi om dit soort weddenschappen links te laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |