quote:

Kom eraan!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja!
Daarna eten bij de blue lagoon; Lounge restaurant aan zee, met van die vuurkorven.

quote:

Het is warm. Bikini is ook goed.quote:

Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zittenquote:

quote:

Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zitten

als het alternatief een donderspak is wel jaquote:

Opgelost.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het alternatief een donderspak is wel ja

quote:

Alles kan.. Of het allemaal gewaardeerd wordt is een tweedequote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zitten

waarom niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]

kakt een beer in het bos?quote:
dat dusquote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles kan.. Of het allemaal gewaardeerd wordt is een tweede

In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou het toch vrij apart vinden als iemand in een bikini tegenover me in een restaurant zit

Dat ligt er aan waar de beer woontquote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kakt een beer in het bos?
[..]
dat dus

Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou het toch vrij apart vinden als iemand in een bikini tegenover me in een restaurant zit

Dat ligt ook een beetje aan waar je bent denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:

Jawel, dan blijf je de hele tijd kijken of Brad Pitt niet opeens ook aanschuift.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..

Die welquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.

wat is er mis met mij?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]

die mag er van mij ook best bij komen zitten in zn bikiniquote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, dan blijf je de hele tijd kijken of Brad Pitt niet opeens ook aanschuift.

Ok, dan stuur ik ze door naar jouquote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die mag er van mij ook best bij komen zitten in zn bikini

Je bent net als ik geen miljonairquote:

In ons hart zijn we allemaal rijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent net als ik geen miljonair

Hm, daar heb je een punt. Heb wel een miljonair in de familie, telt dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent net als ik geen miljonair

Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde etenquote:

quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde eten

Mwoa, ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.
Jawel, vind haar hoofd niet mooiquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True that.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan waar je bent denk ik

Shoarmaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde eten

man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. Heb wel een miljonair in de familie, telt dat?

Maar leuk zomerjurkje is leuk!quote:

Nog steeds nietquote:

komt die sleeve er alsnog!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?

omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar leuk zomerjurkje is leuk!![]()
Die kan altijd nog wel uit
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?

Hell, ik zou haar zelfs nog doen met die Maleficent hoorns op dr hoofdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, ben ik nog niet zo zeker van.
[..]
Jawel, vind haar hoofd niet mooi
[..]
True that.

quote:Op zondag 15 juni 2014 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell, ik zou haar zelfs nog doen met die Maleficent hoorns op dr hoofd

sowiesoquote:

En daarna bij een vuurtje weer warm worden!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?
[..]
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?

Nee, ik blijf bij mannen met vriendinnen uit de buurt..quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?
[..]
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?

quote:Op zondag 15 juni 2014 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna bij een vuurtje weer warm worden!

Te laatquote:Op zondag 15 juni 2014 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
wel doen voor je huid slap wordt en gaat hangen heh, anders ziet het er niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |