quote:
Kom eraan!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja!
Daarna eten bij de blue lagoon; Lounge restaurant aan zee, met van die vuurkorven.
quote:
Het is warm. Bikini is ook goed.quote:
Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zittenquote:
quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zitten
als het alternatief een donderspak is wel jaquote:
Opgelost.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het alternatief een donderspak is wel ja
quote:
Alles kan.. Of het allemaal gewaardeerd wordt is een tweedequote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die doe ik eronder, maar kan toch niet in bikini over straat, of in een restaurant gaan zitten
waarom niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kakt een beer in het bos?quote:
dat dusquote:Op zondag 15 juni 2014 16:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles kan.. Of het allemaal gewaardeerd wordt is een tweede
In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou het toch vrij apart vinden als iemand in een bikini tegenover me in een restaurant zit
Dat ligt er aan waar de beer woontquote:Op zondag 15 juni 2014 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kakt een beer in het bos?
[..]
dat dus
Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou het toch vrij apart vinden als iemand in een bikini tegenover me in een restaurant zit
Dat ligt ook een beetje aan waar je bent denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Jawel, dan blijf je de hele tijd kijken of Brad Pitt niet opeens ook aanschuift.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..
Die welquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |