wat is er mis met mij?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..
die mag er van mij ook best bij komen zitten in zn bikiniquote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, dan blijf je de hele tijd kijken of Brad Pitt niet opeens ook aanschuift.
Ok, dan stuur ik ze door naar jouquote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die mag er van mij ook best bij komen zitten in zn bikini
Je bent net als ik geen miljonairquote:
In ons hart zijn we allemaal rijkquote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent net als ik geen miljonair
Hm, daar heb je een punt. Heb wel een miljonair in de familie, telt dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent net als ik geen miljonair
Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde etenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde eten
Mwoa, ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In een strandtent aan het strand zelf niet hoor.
Jawel, vind haar hoofd niet mooiquote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het Angelina Jolie zou zijn weet ik zeker dat je geen commentaar geeft..
True that.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan waar je bent denk ik
Shoarmaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik eerst nog boodschappen doen.. Die shoarma is een leugen omdat ik niet bij mn ouders wilde eten
man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hm, daar heb je een punt. Heb wel een miljonair in de familie, telt dat?
Maar leuk zomerjurkje is leuk!quote:
Nog steeds nietquote:
komt die sleeve er alsnog!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?
omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar leuk zomerjurkje is leuk!![]()
Die kan altijd nog wel uit
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
man, vrijgezel en een zwak hart toevallig?
Hell, ik zou haar zelfs nog doen met die Maleficent hoorns op dr hoofdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, ben ik nog niet zo zeker van.
[..]
Jawel, vind haar hoofd niet mooi
[..]
True that.
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell, ik zou haar zelfs nog doen met die Maleficent hoorns op dr hoofd
sowiesoquote:
En daarna bij een vuurtje weer warm worden!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?
[..]
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?
Nee, ik blijf bij mannen met vriendinnen uit de buurt..quote:Op zondag 15 juni 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat we gaan naaktzwemmen na het eten?
[..]
hij heeft een vriendin, maar die pest je wel weg toch?
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daarna bij een vuurtje weer warm worden!
Te laatquote:Op zondag 15 juni 2014 17:03 schreef perro. het volgende:
[..]
wel doen voor je huid slap wordt en gaat hangen heh, anders ziet het er niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |