SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Alsof er niet al genoeg redenen warenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
-supergirl- uit lijst gemiktdie woont hier niet meer.
Zit op mijn werk. NSFW?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_onze_meiden.html
verre van, foto van het nationaal elftal van een paar jaar terugquote:
Ah top. Zal hem meteen even afdrukkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
verre van, foto van het nationaal elftal van een paar jaar terug
op posterformaat voor boven je bed
DEJORI TOCH!quote:
Het is De Jori.quote:
Hij wil aangesproken worden als De Jori.quote:
Ik moest even googlen wie Elle Hoog precies was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is De Jori.
En het past gewoon mooi bij mijn Ellen Hoog collectie
Deed ik toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij wil aangesproken worden als De Jori.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wie Elle Hoog precies was.
Je mag d'r houdenquote:
Sorry, DeCeased2Bequote:
If I wasn't nailed to my porch I'd be pushing up the daisies.quote:
wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nah, niet mijn smaakvroeger wel een meisje leuk gevonden ondanks dat ze op hockey zat
Classic bdh, andere smaak in vrouwen dan ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nah, niet mijn smaakvroeger wel een meisje leuk gevonden ondanks dat ze op hockey zat
Ik zat met een half hockeyelftal in de klas op de HAVO.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee, jij hebt gewoon een andere smaak dan ikquote:Op zondag 15 juni 2014 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Classic bdh, andere smaak in vrouwen dan ik.
Ja dat ga ik hier even neerplempenquote:
Bij ons zaten er ook veel op hockey. Hockeyquote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zat met een half hockeyelftal in de klas op de HAVO.
Paar mannen van dezelfde club zijn uiteindelijk nog voor Oranje gaan spelen (Jeroen Delmée o.a.)
dm?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een andere smaak dan ik
[..]
Ja dat ga ik hier even neerplempen
[..]
Bij ons zaten er ook veel op hockey. Hockey
Beetje winkels neerzetten op mijn parkeerplaats gvdquote:
Is er iets te doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Hand, het is nu Rondje Nuland, mocht je je vervelen.
Geen idee, ben aan het werk. Je zult er wel van die panfluit cd's kunnen kopen.quote:
Mijn collectie is al bijna compleetquote:Op zondag 15 juni 2014 15:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het werk. Je zult er wel van die panfluit cd's kunnen kopen.
Ik ben pas bij aflevering 4quote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef bijdehand het volgende:
Gister trouwens 9 afleveringen Game of Thrones gekeken
Ik volg het ook niet elke week, maar had gisteren een saaie dag dus vond ik het een goede tijdsbestedingquote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 4Volg het niet elke week.
Is volgens mij ook erg saai. Wel het eerst sinds 20 jaar dat het niet regentquote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn collectie is al bijna compleetOp de site ziet het er fucking saai uit
Ben bijna halverwege seizoen 6 van de Sopranos. Schandalig dat ik die nu pas kijk, maar ja...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet elke week, maar had gisteren een saaie dag dus vond ik het een goede tijdsbesteding
Ik ga zo een regendansje doenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is volgens mij ook erg saai. Wel het eerst sinds 20 jaar dat het niet regent
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben bijna halverwege seizoen 6 van de Sopranos. Schandalig dat ik die nu pas kijk, maar ja...
quote:
Inderdaad, totaal geen tijd door stage.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Kutmanager het volgende:
Zoveel series die ik nog moet kijken.Maar wie heeft er nog tijd.
watquote:
Hoi Neo!quote:
Ik werk dan ook maar heel erg weinig bij de AH. Iets met bejaard en stage en zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
watlaatst ging ik naar jouw werk.. No fapfap dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |