SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Alsof er niet al genoeg redenen warenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
-supergirl- uit lijst gemiktdie woont hier niet meer.
Zit op mijn werk. NSFW?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_onze_meiden.html
verre van, foto van het nationaal elftal van een paar jaar terugquote:
Ah top. Zal hem meteen even afdrukkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
verre van, foto van het nationaal elftal van een paar jaar terug
op posterformaat voor boven je bed
DEJORI TOCH!quote:
Het is De Jori.quote:
Hij wil aangesproken worden als De Jori.quote:
Ik moest even googlen wie Elle Hoog precies was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is De Jori.
En het past gewoon mooi bij mijn Ellen Hoog collectie
Deed ik toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij wil aangesproken worden als De Jori.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wie Elle Hoog precies was.
Je mag d'r houdenquote:
Sorry, DeCeased2Bequote:
If I wasn't nailed to my porch I'd be pushing up the daisies.quote:
wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nah, niet mijn smaakvroeger wel een meisje leuk gevonden ondanks dat ze op hockey zat
Classic bdh, andere smaak in vrouwen dan ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nah, niet mijn smaakvroeger wel een meisje leuk gevonden ondanks dat ze op hockey zat
Ik zat met een half hockeyelftal in de klas op de HAVO.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:51 schreef bijdehand het volgende:
Nee, jij hebt gewoon een andere smaak dan ikquote:Op zondag 15 juni 2014 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Classic bdh, andere smaak in vrouwen dan ik.
Ja dat ga ik hier even neerplempenquote:
Bij ons zaten er ook veel op hockey. Hockeyquote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zat met een half hockeyelftal in de klas op de HAVO.
Paar mannen van dezelfde club zijn uiteindelijk nog voor Oranje gaan spelen (Jeroen Delmée o.a.)
dm?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een andere smaak dan ik
[..]
Ja dat ga ik hier even neerplempen
[..]
Bij ons zaten er ook veel op hockey. Hockey
Beetje winkels neerzetten op mijn parkeerplaats gvdquote:
Is er iets te doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:22 schreef DeJori het volgende:
Hand, het is nu Rondje Nuland, mocht je je vervelen.
Geen idee, ben aan het werk. Je zult er wel van die panfluit cd's kunnen kopen.quote:
Mijn collectie is al bijna compleetquote:Op zondag 15 juni 2014 15:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het werk. Je zult er wel van die panfluit cd's kunnen kopen.
Ik ben pas bij aflevering 4quote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef bijdehand het volgende:
Gister trouwens 9 afleveringen Game of Thrones gekeken
Ik volg het ook niet elke week, maar had gisteren een saaie dag dus vond ik het een goede tijdsbestedingquote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 4Volg het niet elke week.
Is volgens mij ook erg saai. Wel het eerst sinds 20 jaar dat het niet regentquote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn collectie is al bijna compleetOp de site ziet het er fucking saai uit
Ben bijna halverwege seizoen 6 van de Sopranos. Schandalig dat ik die nu pas kijk, maar ja...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet elke week, maar had gisteren een saaie dag dus vond ik het een goede tijdsbesteding
Ik ga zo een regendansje doenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is volgens mij ook erg saai. Wel het eerst sinds 20 jaar dat het niet regent
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben bijna halverwege seizoen 6 van de Sopranos. Schandalig dat ik die nu pas kijk, maar ja...
quote:
Inderdaad, totaal geen tijd door stage.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Kutmanager het volgende:
Zoveel series die ik nog moet kijken.Maar wie heeft er nog tijd.
watquote:
Hoi Neo!quote:
Ik werk dan ook maar heel erg weinig bij de AH. Iets met bejaard en stage en zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
watlaatst ging ik naar jouw werk.. No fapfap dag.
En ik wat films betreft. Echt beschamend gewoon.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik voel me echt een noob wat series betreftenige die ik van voor tot achter heb gezien is That 70's Show
Barrie bewaart haarzelf voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:41 schreef Muisraket het volgende:
En niet liegen, jij fapt niet op meisjes.
Mwahquote:
Ik kan dan sowieso niet, en ik heb de meeste huidige posters uit dit topic niet eens ontmoetquote:
Ja nou dat maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kan dan sowieso niet, en ik heb de meeste huidige posters uit dit topic niet eens ontmoet
Ik bedoelde dat ik er graag bij ben om die redenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja nou dat maakt toch niet uithihi komop niet zo verlegen zijn
Geen idee of iemand hier verstand heeft van fietsenmakers in Den Haag. Misschien beter in een andere reeks vragenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:43 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een fietsenmaker, liefst in Bezuidenhout, met veel tweedehandsjes.
(Eigen fiets is gejat!)
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
Ik ben afgestudeerd fietsenwinkelsindenhaagkundige. Voor alle vragen kunt u mij bellen op 0900-FIETS of een mailtje sturen naar tring@fietsenwinkelsindenhaagvraagbaak.nl.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee of iemand hier verstand heeft van fietsenmakers in Den Haag. Misschien beter in een andere reeks vragen
Waar joh?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:43 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een fietsenmaker, liefst in Bezuidenhout, met veel tweedehandsjes.
(Eigen fiets is gejat!)
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
InHolland?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd fietsenwinkelsindenhaagkundige. Voor alle vragen kunt u mij bellen op 0900-FIETS of een mailtje sturen naar tring@fietsenwinkelsindenhaagvraagbaak.nl.
Groetjes,
Frits Irene Ets.
Nou ik weet dat toevallig dus wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geen idee of iemand hier verstand heeft van fietsenmakers in Den Haag. Misschien beter in een andere reeks vragen
Ik was pas in Delft, nu ben ik droevig omdat ik jou niet gezien hebquote:Op zondag 22 juni 2014 09:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou ik weet dat toevallig dus wel.
Nouja Delft dan, maar dat ligt praktisch ernaast. Delft is het Oss van Den Haag en het Vught van Rotterdam.
Hoe weet je dat????quote:
Waar was je?quote:Op zondag 22 juni 2014 09:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was pas in Delft, nu ben ik droevig omdat ik jou niet gezien heb
Aah geheugenverlies, heb ik ook last van na wat teveel drankquote:Op zondag 22 juni 2014 19:41 schreef bijdehand het volgende:
Weet ik niet, ergens op een hoek met een smal terrasMeer weet ik niet meer.
En ja, nogal.
Nee, ik had amper gedronken maar heb niet echt op de omgeving geletquote:Op zondag 22 juni 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah geheugenverlies, heb ik ook last van na wat teveel drank
Begrijpelijk welquote:Op zondag 22 juni 2014 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik had amper gedronken maar heb niet echt op de omgeving gelet
Delft duidelijk niet kennen en dan toch zo haten.quote:
Delft is wel mooi ja, nog een rondje door het centrum gefietstquote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft duidelijk niet kennen en dan toch zo haten.Qua binnenstad is Delft gewoon Den Bosch maar dan klein en met meer grachten dus je kan erom lachen maar dan vind je Den Bosch ook niks dus?
Ben je wel binnen 10 minuten doorheen dat wel.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Delft is wel mooi ja, nog een rondje door het centrum gefietst
edit: wow lange tenen, dat wel
Stuk sneller. Heb uiteraard niet alles gezien want geen zinquote:Op zondag 22 juni 2014 23:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben je wel binnen 10 minuten doorheen dat wel.
Nog kleinere binnenstad dan DB?quote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft duidelijk niet kennen en dan toch zo haten.Qua binnenstad is Delft gewoon Den Bosch maar dan klein en met meer grachten dus je kan erom lachen maar dan vind je Den Bosch ook niks dus?
Balen Neo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah
Gezeik in dit pauper studentenhuis van me.
Nog altijd veel te druk met school, terwijl ik al weken klaar had willen zijn.
Voorbereidingen voor Ecuador, nog 10 dagen
Gelukkig ook nog zat leuke dingen in het leven waardoor het niet alleen maar duisternis en kwelling is
Nee, het gaat allemaal wel ok
En hoe gaat het met de muis?
OJA BARRIE EN KORNUITEN: wanneer gaan we weer bieries doen ergens?
Neuh geen haat voor Delft hoor, ben er wel eens geweest ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij rijdt duidelijk te weinig autoquote:
Mwahquote:Op maandag 23 juni 2014 18:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij rijdt duidelijke te weinig auto buiten Nederland.
Oost Europa heb ik op 100 km snelweg 2 auto's van de baan zien gaan en totalloss door de lucht zien buitelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mwah![]()
Alleen Marokko en Egypte waren erger
Ook leuk jaquote:Op maandag 23 juni 2014 18:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oost Europa heb ik op 100 km snelweg 2 auto's van de baan zien gaan en totalloss door de lucht zien buitelen.
Wat je daar allemaal ziet gebeuren joh.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ook leuk ja
Dolle pret altijd in het oostblok
Tijdens een schoolreisje naar Praag in '98quote:Op maandag 23 juni 2014 19:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat je daar allemaal ziet gebeuren joh.
Zaten op een gegeven moment in Krakow een peukje op het balkon van het hostel te roken met onze brakke kop. Poten lekker omhoog op de reling. Komt er een beunhaas aangelopen beneden op straat die zijn shirt uittrekt en om zijn hand wikkelt. Dus wij hadden al zoiets van huh wat? 2 seconden later horen we onder het balkon glas breken en zien we die vent met een laptop wegrennen.![]()
10 seconden later hadden we pas echt goed door wat er gebeurde en zijn we naar de receptie gelopen die hebben de politie gebeld. Was al de 3e keer die maand dat ze van die vent z'n auto hadden ingebroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |