Zeker niet met empty barbell begonnen?quote:
quote:
Hoe lang zijn jullie nu bezig?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker niet met empty barbell begonnen?![]()
Aangezien mijn OHP pas op 40 zit volgende workout en m'n deadlift op 100
week 5.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
12 mei begonnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Wel mee begonnen, maar een aantal keer ipv. 2,5kg erbij 5 kg erbij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker niet met empty barbell begonnen?![]()
Aangezien mijn OHP pas op 40 zit volgende workout en m'n deadlift op 100
Student van Boris Sheiko.quote:
Konstantins Konstaninovs, een raw powerlifter uit rusland.quote:
Die olijfolie krijg je ook binnen, maar goed zoveel zal het niet zijn. Zelf hou ik het niet bij omdat ik elke dag ongeveer evenveel olie gebruik om in te bakken.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:08 schreef gekkewiebel het volgende:
Zijn er hier trouwens lui die gedetailleerd hun voeding bijhouden? Ik houd sinds een aantal maanden alles tot in detail bij, maar vroeg me af hoe jullie omgaan met bijv olie of boter in de pan? Een stuk kipfilet heeft zus en zoveel gram eiwitten vet en kh'en, doet het er dan nog toe dat je hem bakt in olijfolie? Zo ja, hoe tel je dit mee?
In olie en boter zitten echt achterlijk veel calorieën. 90 cal per 10ml. Dat tikt stiekem toch aan...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Die olijfolie krijg je ook binnen, maar goed zoveel zal het niet zijn. Zelf hou ik het niet bij omdat ik elke dag ongeveer evenveel olie gebruik om in te bakken.
Klopt, als ik het maar af en toe zou gebruiken zou ik het wel meetellen.quote:Op maandag 23 juni 2014 06:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In olie en boter zitten echt achterlijk veel calorieën. 90 cal per 10ml. Dat tikt stiekem toch aan...
als je het mij vraagt:quote:Op maandag 23 juni 2014 00:08 schreef gekkewiebel het volgende:
Zijn er hier trouwens lui die gedetailleerd hun voeding bijhouden? Ik houd sinds een aantal maanden alles tot in detail bij, maar vroeg me af hoe jullie omgaan met bijv olie of boter in de pan? Een stuk kipfilet heeft zus en zoveel gram eiwitten vet en kh'en, doet het er dan nog toe dat je hem bakt in olijfolie? Zo ja, hoe tel je dit mee?
Misschien foute stand van de voeten waardoor je te veel of fout je adductoren (of abductoren? whatever) meepakt?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:13 schreef RaymondK het volgende:
zijn er mensen die roeien hier?
ik doe het nou een week of 2 na elke training, maar blijf een enorm kut gevoel in m'n heupen houden als ik d'r af stap![]()
Alsof iemand aan de voorkant op m'n heupen/liezen heeft gestaan. Enorme rare houding kwa gevoel![]()
voor de ene erger als voor de andere, maar op je buik slapen is echt enorm ruk voor je nekquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:30 schreef Snakey het volgende:
Inderdaad je hoofd iets hoger leggen. Is alleen kut als je graag op je buik slaapt (zoals ik) en dan het tweede kussen een gooi geeft in de nacht. Wordt je nog op 1 kussen wakker.
nou, je kan je voeten eigenlijk niet fout zetten, athans volgens die fabrikant van die machine dan lol.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien foute stand van de voeten waardoor je te veel of fout je adductoren (of abductoren? whatever) meepakt?
Dat is waarschijnlijk one size fits all, dus voor vrijwel niemand staat dat écht goed. Als je dan nog langer/korter bent of bredere benen hebt dan gemiddeld, is dat al snel om te huilen.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou, je kan je voeten eigenlijk niet fout zetten, athans volgens die fabrikant van die machine dan lol.
Denk dat je daar wel een punt hebt idd.
Van die voetsteunen moet je met je schoenen in en dan vast gespen. Die kun je niet verstellen volgens mij. Zou beter zijn als ze wat wijder uit elkaar zaten idd. want boven benen onmogelijk tegen elkaar dit dat![]()
![]()
'k zal nog eens goed kijken, maar volgens mij zaten ze idd. gewoon vast gemonteerd kwa breedte...quote:Op maandag 23 juni 2014 08:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk one size fits all, dus voor vrijwel niemand staat dat écht goed. Als je dan nog langer/korter bent of bredere benen hebt dan gemiddeld, is dat al snel om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |