Je laat die vriendin dan de gang gaan en op elke manege is er een kantine waar dan weer andere paardenmutsen langskomen.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Lekker romantisch naast een paard fietsen met je vriendin erop.
De meeste mensen die belangrijk willen lijken zijn daar erg druk mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Door de jaren heen heb ik echt een hekel gekregen aan het woord "druk"
Lol en jij vind zijn klacht niet terecht? Kap er maar mee, dit is niet eens een relatie te noemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Jill_ het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het niet zo op paarden.
1x per week.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef LookAtMe het volgende:
Chick met een paard daten, daar ging hij de fout in.
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Paardenmeisjes, echt heel erg ver weg van blijven.
Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bentquote:
Je snapt het niet helemaal, soort van angst voor het vreemde.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent.
Die meiden zijn gewoon geobsedeerd, het is geen hobby meer.
Angst voor het vreemde is onmogelijk als je ervaringsdeskundige bentquote:Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal, soort van angst voor het vreemde.
en dat zeg je dan tegen een paardemeisje? Die zit toch helemaal niet te wachten op een klein dingetjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Pietiepoe het volgende:
Kortom; gaat om de kleine dingen die het fijn maken!!
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angst voor het vreemde is onmogelijk als je ervaringsdeskundige bent.
Dit gaat nooit werken. Terwijl jij hem naar zijn vrienden probeert te pushen zodat je elkaar nog minder hoeft te zien, probeert hij een ''relatie'' ( dat is hoe het in ieder geval nog ziet..jij volgens mij niet, want anders deed je wel wat meer moeite om tijd voor hem vrij te maken - een relatie is neem ik aan toch belangrijker dan een paard -_- ) te onderhouden. Als je werkelijk verliefd bent en/of van elkaar houdt dan wil je bij elkaar zijn en dan doe je je best om tijd vrij te maken om elkaar te zien. Jij probeert echter alleen maar jullie schema nog drukker te maken zodat er helemaal geen ruimte meer is voor elkaar. Hij is hier niet degene die ''saai'' is in mijn mening. Omdat jij een andere hobby hebt en je helemaal isoleert van hem ben jij meteen beter dan hem? Seriously? Seriously?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Jill_ het volgende:
Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd bijna altijd ruzie. Hij kan er niet tegen dat ik zo weinig tijd voor hem heb.
Ik heb het heel erg druk, terwijl hij maar 2 of 3 dagen per week werkt en de rest van zijn tijd invult door te gamen en te internetten.
De weinige vrije tijd die ik heb besteed ik aan mijn paard. Ook hier klaagt hij over, terwijl ik aan het begin van de relatie duidelijk heb gemaakt dat ik een paard heb wat veel tijd vraagt en dat vond hij toen best.
Ook doet hij heel weinig met vrienden, terwijl hij die wel heeft. Als ie daar wat vaker mee optrekt, dan zou dat een groot deel van het probleem wegnemen denk ik.
De tijd die we samen doorbrengen draait ook alleen maar uit op ruzie. Hij zegt dat ie mij niet kwijt wilt, en ik wil hem ook niet kwijt, maar zo kan het niet verder. Hoe maak ik hem duidelijk zonder ruzie te krijgen dat we ook een leven buiten elkaar om moeten hebben?
Probeer je nu te zeuren?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit gaat nooit werken. Terwijl jij hem naar zijn vrienden probeert te pushen zodat je elkaar nog minder hoeft te zien, probeert hij een ''relatie'' ( dat is hoe het in ieder geval nog ziet..jij volgens mij niet, want anders deed je wel wat meer moeite om tijd voor hem vrij te maken - een relatie is neem ik aan toch belangrijker dan een paard -_- ) te onderhouden. Als je werkelijk verliefd bent en/of van elkaar houdt dan wil je bij elkaar zijn en dan doe je je best om tijd vrij te maken om elkaar te zien. Jij probeert echter alleen maar jullie schema nog drukker te maken zodat er helemaal geen ruimte meer is voor elkaar. Hij is hier niet degene die ''saai'' is in mijn mening. Omdat jij een andere hobby hebt en je helemaal isoleert van hem ben jij meteen beter dan hem? Seriously? Seriously?
Wat is geobsedeerd? Uurtje, 2 uurtjes per dag is vrij normaal, maar dat zou geen bezwaar moeten zijn om een verdere actieve relatie te hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent.
Die meiden zijn gewoon geobsedeerd, het is geen hobby meer.
Een relatie is 100% compromis. Als je niet iets kan opgeven voor je partner moet je niet aan een relatie beginnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat is geobsedeerd? Uurtje, 2 uurtjes per dag is vrij normaal, maar dat zou geen bezwaar moeten zijn om een verdere actieve relatie te hebben.
Zie zelfs moeders met kleintjes die nog niet naar school gaan die eigen paarden hebben en ernaast ook nog eens werken die wel tijd over hebben voor hun partner.
Ik heb er 3 en ben soms blij dat mijn partner een weekendje weg gaat zodat ik ff wat alleen tijd heb, kortom, dat hoeft helemaal niet in de weg te staan van genoeg samen tijd.
Het is een hobby waar een stevige verplichting aan zit, je hebt immers dat dier gekocht, je moet er ook goed voor zorgen. Maar dat de TS zo bar weinig tijd voor haar vriendje heeft ligt niet aan het paard.
Oh en die opmerkingen van verschillende mensen dat de relatie toch belangrijker zou moeten zijn dan het paard snap ik al helemaal niks van. Zijn jullie dan allemaal mensen die een huisdier wat ze al hebben eruit gooien als ze een partner krijgen die daar niets van wil weten? Allemaal mensen die hun grote hobby en passie zo aan de kant zetten voor een partner omdat die er niets van wil weten?
Als je dingen moet gaan opgeven die voor jou heel belangrijk zijn, wat is het dan voor relatie?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Een relatie is 100% compromis. Als je niet iets kan opgeven voor je partner moet je niet aan een relatie beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |