abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 12:17:09 #76
37769 erodome
Zweefteef
pi_141104663
Nou ja, als ze amper meer hebben dan een dagje per week bij elkaar en ruzie mag je je idd afvragen wat ze bij elkaar houdt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141141142
Waarom zou je een relatie hebben als je er overduidelijk geen tijd voor hebt? :')

Wees dan gewoon neukertjes ofzo.
pi_141141153
Ga met je vriend Red Dead Redemption spelen. Allebei blij.
pi_141141156
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:53 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

:')

Lekker romantisch naast een paard fietsen met je vriendin erop.
Je laat die vriendin dan de gang gaan en op elke manege is er een kantine waar dan weer andere paardenmutsen langskomen.
  maandag 16 juni 2014 @ 08:38:25 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141142169
Door de jaren heen heb ik echt een hekel gekregen aan het woord "druk" :X
pi_141142208
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Door de jaren heen heb ik echt een hekel gekregen aan het woord "druk" :X
De meeste mensen die belangrijk willen lijken zijn daar erg druk mee.
  maandag 16 juni 2014 @ 08:45:11 #82
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141142237
Toe nik nog gamede had ik geen vriendin ;(
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_141142286
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:45 schreef corehype het volgende:
Toe nik nog gamede had ik geen vriendin ;(
Met zulke zinnen gaat het ook niets worden.
  maandag 16 juni 2014 @ 09:41:02 #84
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141143079
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Ben je nog verliefd ?
Goede constatering/vraag.
pi_141143294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Jill_ het volgende:

[..]

Nee, hij heeft het niet zo op paarden.

1x per week.
Lol en jij vind zijn klacht niet terecht? Kap er maar mee, dit is niet eens een relatie te noemen.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:13:41 #86
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_141143650
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef LookAtMe het volgende:
Chick met een paard daten, daar ging hij de fout in.
En altijd het laatste woord.
pi_141143669
Het is mij niet duidelijk of dat 1x per week zien nou door een bepaalde afstand is of door echt te weinig tijd. Dat laatste kan je best wat flexibeler mee omgaan zoals erodome ook aangeeft.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:14:56 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141143681
Paardenmeisjes, echt heel erg ver weg van blijven :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 juni 2014 @ 10:16:35 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_141143716
TS dropt een bom en verdwijnt weer van het toneel ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_141143791
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Paardenmeisjes, echt heel erg ver weg van blijven :{w.
Waarom?
  maandag 16 juni 2014 @ 10:24:39 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141143899
quote:
5s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent :').

Die meiden zijn gewoon geobsedeerd, het is geen hobby meer :P.
Get woke, go broke!
pi_141144002
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent :').

Je snapt het niet helemaal, soort van angst voor het vreemde.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:30:50 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141144019
quote:
12s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je snapt het niet helemaal, soort van angst voor het vreemde.
Angst voor het vreemde is onmogelijk als je ervaringsdeskundige bent :P.
Get woke, go broke!
pi_141144020
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Pietiepoe het volgende:
Kortom; gaat om de kleine dingen die het fijn maken!!
en dat zeg je dan tegen een paardemeisje? Die zit toch helemaal niet te wachten op een klein dingetje :D :P
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_141144079
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Angst voor het vreemde is onmogelijk als je ervaringsdeskundige bent :P.
Wat bedoel je daarmee?
pi_141144082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Jill_ het volgende:
Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd bijna altijd ruzie. Hij kan er niet tegen dat ik zo weinig tijd voor hem heb.

Ik heb het heel erg druk, terwijl hij maar 2 of 3 dagen per week werkt en de rest van zijn tijd invult door te gamen en te internetten.

De weinige vrije tijd die ik heb besteed ik aan mijn paard. Ook hier klaagt hij over, terwijl ik aan het begin van de relatie duidelijk heb gemaakt dat ik een paard heb wat veel tijd vraagt en dat vond hij toen best.

Ook doet hij heel weinig met vrienden, terwijl hij die wel heeft. Als ie daar wat vaker mee optrekt, dan zou dat een groot deel van het probleem wegnemen denk ik.

De tijd die we samen doorbrengen draait ook alleen maar uit op ruzie. Hij zegt dat ie mij niet kwijt wilt, en ik wil hem ook niet kwijt, maar zo kan het niet verder. Hoe maak ik hem duidelijk zonder ruzie te krijgen dat we ook een leven buiten elkaar om moeten hebben?
Dit gaat nooit werken. Terwijl jij hem naar zijn vrienden probeert te pushen zodat je elkaar nog minder hoeft te zien, probeert hij een ''relatie'' ( dat is hoe het in ieder geval nog ziet..jij volgens mij niet, want anders deed je wel wat meer moeite om tijd voor hem vrij te maken - een relatie is neem ik aan toch belangrijker dan een paard -_- ) te onderhouden. Als je werkelijk verliefd bent en/of van elkaar houdt dan wil je bij elkaar zijn en dan doe je je best om tijd vrij te maken om elkaar te zien. Jij probeert echter alleen maar jullie schema nog drukker te maken zodat er helemaal geen ruimte meer is voor elkaar. Hij is hier niet degene die ''saai'' is in mijn mening. Omdat jij een andere hobby hebt en je helemaal isoleert van hem ben jij meteen beter dan hem? Seriously? Seriously?
pi_141144238
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit gaat nooit werken. Terwijl jij hem naar zijn vrienden probeert te pushen zodat je elkaar nog minder hoeft te zien, probeert hij een ''relatie'' ( dat is hoe het in ieder geval nog ziet..jij volgens mij niet, want anders deed je wel wat meer moeite om tijd voor hem vrij te maken - een relatie is neem ik aan toch belangrijker dan een paard -_- ) te onderhouden. Als je werkelijk verliefd bent en/of van elkaar houdt dan wil je bij elkaar zijn en dan doe je je best om tijd vrij te maken om elkaar te zien. Jij probeert echter alleen maar jullie schema nog drukker te maken zodat er helemaal geen ruimte meer is voor elkaar. Hij is hier niet degene die ''saai'' is in mijn mening. Omdat jij een andere hobby hebt en je helemaal isoleert van hem ben jij meteen beter dan hem? Seriously? Seriously?
Probeer je nu te zeuren?
pi_141146203
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is geobsedeerd? Uurtje, 2 uurtjes per dag is vrij normaal, maar dat zou geen bezwaar moeten zijn om een verdere actieve relatie te hebben.
Zie zelfs moeders met kleintjes die nog niet naar school gaan die eigen paarden hebben en ernaast ook nog eens werken die wel tijd over hebben voor hun partner.
Ik heb er 3 en ben soms blij dat mijn partner een weekendje weg gaat zodat ik ff wat alleen tijd heb, kortom, dat hoeft helemaal niet in de weg te staan van genoeg samen tijd.

Het is een hobby waar een stevige verplichting aan zit, je hebt immers dat dier gekocht, je moet er ook goed voor zorgen. Maar dat de TS zo bar weinig tijd voor haar vriendje heeft ligt niet aan het paard.

Oh en die opmerkingen van verschillende mensen dat de relatie toch belangrijker zou moeten zijn dan het paard snap ik al helemaal niks van. Zijn jullie dan allemaal mensen die een huisdier wat ze al hebben eruit gooien als ze een partner krijgen die daar niets van wil weten? Allemaal mensen die hun grote hobby en passie zo aan de kant zetten voor een partner omdat die er niets van wil weten?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141146315
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is geobsedeerd? Uurtje, 2 uurtjes per dag is vrij normaal, maar dat zou geen bezwaar moeten zijn om een verdere actieve relatie te hebben.
Zie zelfs moeders met kleintjes die nog niet naar school gaan die eigen paarden hebben en ernaast ook nog eens werken die wel tijd over hebben voor hun partner.
Ik heb er 3 en ben soms blij dat mijn partner een weekendje weg gaat zodat ik ff wat alleen tijd heb, kortom, dat hoeft helemaal niet in de weg te staan van genoeg samen tijd.

Het is een hobby waar een stevige verplichting aan zit, je hebt immers dat dier gekocht, je moet er ook goed voor zorgen. Maar dat de TS zo bar weinig tijd voor haar vriendje heeft ligt niet aan het paard.

Oh en die opmerkingen van verschillende mensen dat de relatie toch belangrijker zou moeten zijn dan het paard snap ik al helemaal niks van. Zijn jullie dan allemaal mensen die een huisdier wat ze al hebben eruit gooien als ze een partner krijgen die daar niets van wil weten? Allemaal mensen die hun grote hobby en passie zo aan de kant zetten voor een partner omdat die er niets van wil weten?

Een relatie is 100% compromis. Als je niet iets kan opgeven voor je partner moet je niet aan een relatie beginnen.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:59:41 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_141146408
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Een relatie is 100% compromis. Als je niet iets kan opgeven voor je partner moet je niet aan een relatie beginnen.
Als je dingen moet gaan opgeven die voor jou heel belangrijk zijn, wat is het dan voor relatie?

Sorry, vind dit een hele rare gedachte, natuurlijk moet je compromissen moeten sluiten, maar dat zou niet nodig moeten zijn voor de zaken die echt belangrijk zijn voor je. Is dat wel zo dan mag je misschien stellen dat dat persoon niet de "ware" is voor jou.

Lekker alles wegzetten voor je partner, 2 jaar later is het voorbij en heb je niets, helemaal niets, niet eens jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')