abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141071289
Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd bijna altijd ruzie. Hij kan er niet tegen dat ik zo weinig tijd voor hem heb.

Ik heb het heel erg druk, terwijl hij maar 2 of 3 dagen per week werkt en de rest van zijn tijd invult door te gamen en te internetten.

De weinige vrije tijd die ik heb besteed ik aan mijn paard. Ook hier klaagt hij over, terwijl ik aan het begin van de relatie duidelijk heb gemaakt dat ik een paard heb wat veel tijd vraagt en dat vond hij toen best.

Ook doet hij heel weinig met vrienden, terwijl hij die wel heeft. Als ie daar wat vaker mee optrekt, dan zou dat een groot deel van het probleem wegnemen denk ik.

De tijd die we samen doorbrengen draait ook alleen maar uit op ruzie. Hij zegt dat ie mij niet kwijt wilt, en ik wil hem ook niet kwijt, maar zo kan het niet verder. Hoe maak ik hem duidelijk zonder ruzie te krijgen dat we ook een leven buiten elkaar om moeten hebben?
pi_141071331
Wat een saaie kwiebus
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_141071371
:O Matige kloon
pi_141071376
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:14 schreef spierbal het volgende:
Wat een saaie kwiebus
Het paard staat op 1 , das wel duidelijk.........
pi_141071393
Kan hij niet mee als jij naar je paard gaat?
En hoe vaak zien jullie elkaar?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141071404
Constateer het probleem dat jij ervaart in de relatie. Zeg erbij dat je zo niet kan en wil leven. Draag geen oplossingen aan, tenzij hij hier zelf om vraagt. Wordt hij boos, QED.
Extremistisch gematigd.
pi_141071441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Jill_ het volgende:
maar zo kan het niet verder.
Kap ermee :Y ^O^
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:19:53 #8
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_141071488
quote:
Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd bijna altijd ruzie. Hij kan er niet tegen dat ik zo weinig tijd voor hem heb.

Ik heb het heel erg druk, terwijl hij maar 2 of 3 dagen per week werkt en de rest van zijn tijd invult door te gamen en te internetten.

De weinige vrije tijd die ik heb besteed ik aan mijn paard. Ook hier klaagt hij over, terwijl ik aan het begin van de relatie duidelijk heb gemaakt dat ik een paard heb wat veel tijd vraagt en dat vond hij toen best.

Ook doet hij heel weinig met vrienden, terwijl hij die wel heeft. Als ie daar wat vaker mee optrekt, dan zou dat een groot deel van het probleem wegnemen denk ik.

De tijd die we samen doorbrengen draait ook alleen maar uit op ruzie. Hij zegt dat ie mij niet kwijt wilt, en ik wil hem ook niet kwijt, maar zo kan het niet verder. Hoe maak ik hem duidelijk zonder ruzie te krijgen dat we ook een leven buiten elkaar om moeten hebben?
Hij houdt van gamen, jij van paarden. Combineer deze twee en het probleem lost zichzelf vanzelf op :)

pi_141071532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan hij niet mee als jij naar je paard gaat?
En hoe vaak zien jullie elkaar?
Nee, hij heeft het niet zo op paarden.

1x per week.
pi_141071584
Paard wegdoen :)
-XOXO-
pi_141071610
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:21 schreef Jill_ het volgende:

[..]

Nee, hij heeft het niet zo op paarden.

1x per week.
Vind jij het weinig? Zou je hem doordeweeks vaker kunnen zien bijvoorbeeld?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141071634
Van een relatie waar ik mijn vriendin wekelijks slechts eenmaal zou zien zou ik ook niet vrolijk worden. Jullie prioriteiten liggen duidelijk anders en dat gaat op den duur botsen. Je moet je afvragen of het zo wel zin heeft om verder te gaan.
pi_141072179
Paard weg of hij weg
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_141072237
quote:

Ben je nog verliefd ?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:47:44 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141072291
Je ziet hem 1 keer per week, zo raar is het niet dat hij je erop aanspreekt. Jij schildert hem af als een zeikerd maar hij heeft domweg gelijk.
Resistance is futile.
pi_141072302
Nokken *O*
pi_141072317
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef Seven. het volgende:
Je ziet hem 1 keer per week, zo raar is het niet dat hij je erop aanspreekt.
Hoezo?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:49:51 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141072348
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoezo?
1 keer per week.. dat is geen 'relatie'.
Resistance is futile.
pi_141072481
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

1 keer per week.. dat is geen 'relatie'.
Qualiteit > quantiteit.

Ze zien elkaar 1 keer per week en hebben continu ruzie. Het probleem ligt niet in de frequentie van elkaar zien, maar in hoe ZIJ het ervaart als ze bij elkaar zijn (al is het maar 1 keer per week); ik heb meer de indruk dat ze niet meer verliefd is op die kerel.
pi_141072540
Game over. Als jij liever met je paard bent dan met hem is er inderdaad een scheve verhouding en als jullie tot nu nog niet hebben kunnen aanpassen aan die situatie komt dat niet meer goed.
pi_141072632
Chick met een paard daten, daar ging hij de fout in.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_141072762
Wat doe jij dan allemaal?
pi_141073070
Denk dat de roes weg is en de werkelijkheid toeslaat en jullie waarschijnlijk niet bij elkaar passen .
pi_141073116
Je paard op 1 zetten :')

maak het dan gelijk uit
pi_141073145
En ja je vriend 1 keer per week zien... Hoezo noem je dat een relatie?

Dat gewoon leuk erbij niets serieus. Hij wil meer, jij niet aangezien je gelukkiger met je paard bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')