Laatste jaren bij Feyenoord aardig sterk geworden, maar in Engeland flink doorontwikkeld hierin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sinds wanneer is hij zo breed geworden?
Ik zie zo die slungel van Feijenoord nog voor me.
Roncrete is hetquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij was weer erg degelijk vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Vlaar kreeg het tijdens de wedstrijd aan de stok met onder anderen Alexis Sánchez. Hij maakte de Chileen in woord en gebaar duidelijk niet blij met hem te zijn. De reden: “De Chilenen probeerden meerdere keren geprobeerd een penalty uit te lokken. Dat moet je niet doen. Je moet een signaal geven aan hem, aan de scheidsrechter en aan het team dat we dat niet over ons heen laten komen. Verder heeft die scheidsrechter perfect gefloten. Wat ik zei tegen Sánchez, ga ik niet herhalen. Lijkt me niet verstandig, haha.”
Het enige Spaans dat hij kent zal wel 'hijo de puta' zijn.. en Kuyt lijkt iets te zeggen als 'God ziet alles jongen'quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het enige Spaans dat hij kent zal wel 'hijo de puta' zijn.. en Kuyt lijkt iets te zeggen als 'God ziet alles jongen'
Engelse hoop ik, maar dan denk ik door Van Gaal al meteen aan Man U. Liverpool lijkt me erg vet voor 'm.quote:
Ac Milan lijkt me ook wel wat voor hem.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Engelse hoop ik, maar dan denk ik door Van Gaal al meteen aan Man U. Liverpool lijkt me erg vet voor 'm.
Fixedquote:Op zondag 6 juli 2014 22:05 schreef Syntix het volgende:
Doet mss niet mee tegen Argentinië, dus dan kan mooi Veltman Kongolo erin![]()
Veltgod King Kongolo
Aldus onze rasoptimistquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Als Ron niet mee doet zijn we ten dode opgeschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |