SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
![]()
Mja ik ga ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is bijna 2 uur
normale mensen slapen
weepeequote:
mja ik weet niet of ik die wel wil eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sims 4 gameplay is gepresenteerd op de E3
hoezo niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mja ik weet niet of ik die wel wil eigenlijk
Weet niet of ik de gameplay zoveeeeeel beter ga vinden.quote:
Watwatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Watwat
Mn mobiel is leeg maar ik ga zo naar huis en dan ga ik kijken![]()
Tevens goede tt
Gr gr moira
Ik vind het nog mooierd dat GTA 5 is gepresenteerd voor de PCquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het nog mooierd dat GTA 5 is gepresenteerd voor de PC
De pc-release heeft zo lang op zich laten wachten dat het me eigenlijk niet meer zo boeit. Ik koop 'm wel een keer in de Steam Sales.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
had graag nog een jaartje extra het "pc master race" uitgelachen omdat ze de beste release van 2013 niet konden spelen
doe linkje dan.. want ik zie alleen die ouwe shit die ik al heb gezien over de Sims 4.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je kans gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet srs natuurlijk. Zeg nooit nooit, dit dat alles.
Krijgt hij weer een stijfje bij de gedachte er aan?quote:
Doe je wel een helm op dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Al sportschooltje geweest alles. Straks boodschappen doen na twaalf uur op een zaterdagbij de lidl
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Al sportschooltje geweest alles. Straks boodschappen doen na twaalf uur op een zaterdagbij de lidl
Meen jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Ik ga FOK! verlaten. Dit begint ook zo voorspelbaar te worden..1x raden van wie deze topic is
Omgquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerste in de ONZ SC poule, hoe voelt dat nu?
Deze users doen mee aan de subleague 'ONZ SC'quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omg
Nou ja, het is altijd al duidelijk geweest dat ik de beste ben van de SC
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze users doen mee aan de subleague 'ONZ SC'
Positie Naam Punten
1 SgtPorkbeans 190
2 Rodawa 175
3 appelen 120
4 Ajacied422 115
5 Moira. 115
6 Monopoly 110
7 Maringo 110
8 Fopje 105
9 johannes_vermeer 105
10 VMSDKR 105
Ruime voorsprong ook nog eens.
Wat had je voor de afgelopen 4 wedstrijden voorspeld dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En komt het alleen doordat ik winst/verlies goed heb
Ehm, even kijken heurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat had je voor de afgelopen 4 wedstrijden voorspeld dan?
Vind het echt jammer dat ik dat niet heb gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie 5-1 voor NL heeft voorspeld bij een wedkantoor kon een fortuin verdienen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daar op in heeft gezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie 5-1 voor NL heeft voorspeld bij een wedkantoor kon een fortuin verdienen.
Goeie UI. Complimenten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vind het echt jammer dat ik dat niet heb gedaan![]()
Dit.quote:
Ik had je uiterlijk toch wat anders ingeschat...quote:
Is dat Lt.Surge?quote:
Ik ben al aan m'n 2e DigiD toequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef d4v1d het volgende:
U heeft 3 keer onjuiste gegevens ingevoerd. Uw DigiD is uit veiligheidsoverwegingen tot 21:25 geblokkeerd. U kunt het over 15 minuten opnieuw proberen.!
RIP in pepperoniquote:
Dag sergeant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stieken is d4v1d gewoon te debiel om een DigiD wachtwoord in te vullen[ afbeelding ]
Ja hallo vorige keer werkte m'n wachtwoordquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stieken is d4v1d gewoon te debiel om een DigiD wachtwoord in te vullen[ afbeelding ]
KLTZKquote:
Leugens!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hallo vorige keer werkte m'n wachtwoord
Zal ik mn rekeningnummer PM'en?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb meer geld dan ik weet waaraan uit te geven
Vorige week heb ik legersokken gekochtquote:
quote:
Geef aan mij dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb meer geld dan ik weet waaraan uit te geven
Vetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Vorige week heb ik legersokken gekocht
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal ik mn rekeningnummer PM'en?
Nee gr grquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geef aan mij dan.
Mijn laptop is stervende
ben je blind ofzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk steeds dat jij HeaN bent![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Neem rijlessen danquote:
Het lijkt er op het eerste gezicht wel op. Beide oranje en een vlag.quote:
Ik wacht op t cbr met mijn eigen verklaring.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wacht op t cbr met mijn eigen verklaring.
Daarom wou ik inloggen op mijn.cbr.nl met mijn digiid
0quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeveel lessen etc heb je al dan
Is een beetje ver lopen vanuit Alkmaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vet![]()
Ga je nu ook langs de grens patrouilleren enzo
Chillquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Is een beetje ver lopen vanuit Alkmaar![]()
Van de zomer ga ik wel een week op vakantie bij de partizanen in Oostenrijk verblijven.
Moet je eerst die eigen verklaring fixen voordat je mag gaan lessen dan?quote:
Mittersillquote:
Beter wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je eerst die eigen verklaring fixen voordat je mag gaan lessen dan?
Ga dan naar het Zillertal, daar hebben ze ook een brouwerijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mittersill
Dorpje van een paar duizend inwoners en er is een brouwerij
Omdat je ogen dan niet goed genoeg zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter wel.
Als ik straks afgekeurd zou worden en ik al wel lessen heb gehad heb ik dus geld weg gegooid omdat ik toch geen examen mag doen
en autisme.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat je ogen dan niet goed genoeg zijn
Illuminati dit dat
Rodelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga dan naar het Zillertal, daar hebben ze ook een brouwerij
En kun je rodelen
quote:In weiterer Folge werden beide Haupt-Bier-Sorten und die Spezial-Biere in
1 l Flaschen oder 2 l Flaschen gefüllt und zum Verkauf angeboten.
Heb jij dat serieusquote:
Nu-metalquote:
Rodelen is echt vetquote:
Erge vormen van autisme mag dat niet. Omdat je in het verkeer op heel veel dingen tegelijk moet letten en dat kunnen sommige autisten nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb jij dat serieus![]()
Ik denk namelijk dat dat gewoon een zieke troll van jou is
Hoezo zou je met autisme geen examen mogen doen
Ik hoop dat je weer moet wachtenquote:
Maar heb jij nou autisme of nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Erge vormen van autisme mag dat niet. Omdat je in het verkeer op heel veel dingen tegelijk moet letten en dat kunnen sommige autisten niet
Ik hoop dat jij met je blote voeten op een stukje lego gaat staanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weer moet wachten
Jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar heb jij nou autisme of niet
Iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rodelen is echt vet
Moet je wel zorgen dat er geen oudjes voor je zitten, want je weet wel hoe dat gaat
Hm okequote:
Daarom ADDquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Erge vormen van autisme mag dat niet. Omdat je in het verkeer op heel veel dingen tegelijk moet letten en dat kunnen sommige autisten niet
Dan hoop ik voor je dat je dat eerst goed uitzoekt en niet eerst geld verspilt. Zou zonde zijn..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij met je blote voeten op een stukje lego gaat staan
Blondjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je dat eerst goed uitzoekt en niet eerst geld verspilt. Zou zonde zijn..
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Blondje
Ik dacht dat jij nooit meer zou posten
Daaromquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je dat eerst goed uitzoekt en niet eerst geld verspilt. Zou zonde zijn..
Goedenavondquote:
Unfquote:
Uitgaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat moet je anders op een saaie zaterdagavond?
Ik post bij hoge uitzondering op zaterdagavond omdat ik in m'n eentje op de bank zit omdat mijn vriend en mijn zusje buiten staan te roken. Fmlquote:
Fappenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Uitgaan
Bier drinken
Hobby uitoefenen
WK kijken
Dan ben je hier maar tijdelijk neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik post bij hoge uitzondering op zaterdagavond omdat ik in m'n eentje op de bank zit omdat mijn vriend en mijn zusje buiten staan te roken. Fml
Haha d4v1d is het land uitgezetquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan ben je hier maar tijdelijk neem ik aan?
Keesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Fappen
Op 4chan rondhangen
Modeltrein baan maken?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef d4v1d het volgende:
je burgerservicenummer is toch gewoon je "Persoonsnummer" zoals deze op mijn ID kaart staat?
Challasquote:
d4v1d bevestigd voor illegale Afrikaan.quote:
Ben geen uitgaanstypequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Uitgaan
Bier drinken
Hobby uitoefenen
WK kijken
Ohquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben geen uitgaanstype
Lust geen bier
Voetbal vind ik kut
Ga Runescape spelen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben geen uitgaanstype
Lust geen bier
Voetbal vind ik kut
Godverdommequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Deze gebruikersnaam of dit burgerservicenummer is geblokkeerd vanwege het meerdere malen opgeven van onjuiste gegevens. U kunt het vanaf 22:10 opnieuw proberen.
Ga WOW spelen!quote:
Habboquote:
Ja doe dat, die lui zijn nu vast op kantoorquote:
Ze zijn open tot 22 uur staat op de websitequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja doe dat, die lui zijn nu vast op kantoor
SNEL!!!11quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze zijn open tot 22 uur staat op de website
Ook op zaterdagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze zijn open tot 22 uur staat op de website
oh wacht het is zaterdag iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook op zaterdag
Ga nu bellen dan kreng
Zaterdag is ook geen werkdag sjappiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme. Bel ik ze op krijg ik een bandje te horen dat ze nu dicht zijn. En daarna "We zijn alle werkdagen open van 8 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds"!
Fluorquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alle spellen waar je Engels voor moet kunnen zijn per definitie kut :$
[..]
[..]
Ja, lach maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]__________________________________________________________!
Would you be so kind to explain that opinion of yours?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:02 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niet, maar die redenering slaat helemaal nergens op, behalve voor jouquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Ik kan heus wel Engels, maar hele verhalen gaat mij echt niet lukken
Ik bedoel ook voor mezelfquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niet, maar die redenering slaat helemaal nergens op, behalve voor jou
Ok.quote:
Ik snap nog steeds niet wat zo'n mooie dame als jij op FOK! doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Killzone (Guerilla games)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Blondje_93 het volgende:
Zijn er ook nog Nederlandse games die jullie kennen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat zo'n mooie dame als jij op FOK! doetIk ben niks anders dan alle andere FOK!sters hier hoor, en bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Settlers: Rise Of An Empire is in het Nederlands speelbaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Blondje_93 het volgende:
Okequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik ben niks anders dan alle andere FOK!sters hier hoor, en bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Heuj, ben jij er ook weer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Blondje_93 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kijk nu al uit naar 18 juniBen ik uitgenodigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kijk nu al uit naar 18 juniHoe oud wordt je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Wel een miljoen topieks volgens mijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heuj, ben jij er ook weer?
Je had toch 100 topics gemaakt dat je weg zou gaan van FOK!?
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Oh en Max en het Gele Sokjesspook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Blondje_93 het volgende:
Moira, sletje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom voegen mensen niet gewoon de daad bij het woord, of posten ze die shit in eerste instantie al nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel een miljoen topieks volgens mij
Geestelijk 3 , lichamelijk 18quote:
Je hoeft geen seks te hebben (gehad) om een sletje te zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, affreus.
Ik ben maagd.
[..]
Is het?
Pics?
Mij hoger inschattenquote:
Zo'n schokquote:
Een trein is geen busquote:
Ow, oké. Dan klopt het wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks te hebben (gehad) om een sletje te zijn
Niet voor mij iig
Gewoon doen joh, yoloquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, oké. Dan klopt het wel.
Zat net op chatrandom. Wil zo'n kerel ineens dat ik me uit kleed
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kleuter zijnquote:
Deed je het? En hoe voelde je je erbij?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo gedraag ik mij vooral in KLB/ONZ jaquote:
Dat is maar goed ook, anders zou Mono een buschauffeur zijn en ik kan me voorstellen dat hij daar liever niet mee geassocieerd wordt.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Dan mag ik je niet meer schattig noemen want dan ben je al volwassen.
Ik heb het gezien.quote:
Nee, is engquote:
Nee Hooi, dat doe ik slechts voor 1 iemand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deed je het? En hoe voelde je je erbij?
Tja.. Braddie ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Braddie hebben ze er toch al weer van af geknikkerd?quote:
De aanhouder wint.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee Hooi, dat doe ik slechts voor 1 iemand.
Wil je eigenlijk het leger in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo gedraag ik mij vooral in KLB/ONZ ja![]()
Ja, maar die hebben ze tenminste een zetje de goede richting in gegeven.quote:
Alweer? Hij was pas net terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Braddie hebben ze er toch al weer van af geknikkerd?
Mijn godquote:
Ik hoop het.quote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar hij ging gelijk weer topics openen alsof hij niet doorhad dat ze zouden backfirenquote:
Maar is er eigenlijk al boven water welke user dat twitter acc beheert?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar hij ging gelijk weer topics openen alsof hij niet doorhad dat ze zouden backfirenGingen mensen natuurlijk weer z'n twitter erbij halen, waar ook de naam van z'n nieuwe vriendin bij stond. Hij weer janken dat dat allemaal weggehaald moest worden en dat dit niet de bedoeling was. En toen waren ze ook wel écht een beetje klaar met 'm
Die Bradge account is hij toch zelf?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar is er eigenlijk al boven water welke user dat twitter acc beheert?
Dit jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij ook echt telkens naar KLB teruggaatAls je zo nodig wilt blijven FOK!ken maar het eindigt telkens zo als je daar post, blijf daar dan gewoon weg
Heeft hij vandaag een ban opgelopen? Volgens de stats heeft hij nog wel gepost.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar hij ging gelijk weer topics openen alsof hij niet doorhad dat ze zouden backfirenGingen mensen natuurlijk weer z'n twitter erbij halen, waar ook de naam van z'n nieuwe vriendin bij stond. Hij weer janken dat dat allemaal weggehaald moest worden en dat dit niet de bedoeling was. En toen waren ze ook wel écht een beetje klaar met 'm
Snap niet waarom hij ook echt telkens naar KLB teruggaatAls je zo nodig wilt blijven FOK!ken maar het eindigt telkens zo als je daar post, blijf daar dan gewoon weg
Geen idee, maar er was ook een acc waarop ''hij'' random chicks ging lastigvallen en zoquote:
Volgens mij was 't vanmiddag, jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft hij vandaag een ban opgelopen? Volgens de stats heeft hij nog wel gepost.
[ afbeelding ]
Aw vast wel!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik ben van binnen nog een schattig biggetje
Ermahgerdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee, maar er was ook een acc waarop ''hij'' random chicks ging lastigvallen en zo
Ermagherdquote:
Jaaquote:
Als soldaat zou ik ook nooit het leger in gaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn god
Nee zeker niet, ik doe nu commerciele economie (hbo) en dat vind ik leuk
Ben geen legertype, ben daar veel te pussy voor
Zou nooit iemand dood kunnen schieten
Ah, dat verklaart waarom hij vandaag wel posts heeft staan. Had anders een fout in het script kunnen zijn. Ff zijn historie checkenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart waarom hij vandaag wel posts heeft staan. Had anders een fout in het script kunnen zijn. Ff zijn historie checken
Lekker een beetje met drones burgers uitmoordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Als soldaat zou ik ook nooit het leger in gaan![]()
Als ICT'er misschien wel, dan kan je tenminste de hele dag op je reet blijven zitten
ermagherd wurter sprenkhlursquote:
Officier zijn is natuurlijk wel ultieme baasheidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker een beetje met drones burgers uitmoorden
Ik zou dan eerder officier worden bij de logistieke tak denk ik
Had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
Dat was niet zo moeilijk.
Ik zou met mijn havo diploma op zak officier kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Officier zijn is natuurlijk wel ultieme baasheid
Mijn stalkte hij ook, maar dat was Braddie zelf -_-quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee, maar er was ook een acc waarop ''hij'' random chicks ging lastigvallen en zo
Die van Brum had ik al gezien inderdaad. Daar ontstond bij mij ook een beetje verwarring, in de stats kan ik de topicstarter niet zien en kreeg ik het vermoeden dat hij het topic gekaapt had om zijn gal te spuien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had ik je ook wel kunnen vertellen
Ook echt na dit topic van BrummetjeKLB / Ik ga FOK! verlaten
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Die van Brum had ik al gezien inderdaad. Daar ontstond bij mij ook een beetje verwarring, in de stats kan ik de topicstarter niet zien en kreeg ik het vermoeden dat hij het topic gekaapt had om zijn gal te spuien.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mijn stalkte hij ook, maar dat was Braddie zelf -_-
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze tenminste een zetje de goede richting in gegeven.
Je wou toch niet meer met hem geassocieerd worden? Waarom begin je dan over hem als ik iets vrij normaals vraag
En wat is er gebeurd met je schijthekel aan FOK! en de haat op het regime?
ERMAGHERD HERZERLNERTS WURTH CHURCLERTHquote:
Met vwo moet dat dan helemaal lukken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou met mijn havo diploma op zak officier kunnen worden
ERMAHGERD BERBER PERNGERNG!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ERMAGHERD HERZERLNERTS WURTH CHURCLERTH
Deze is wel vet trouwensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:31 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Met vwo moet dat dan helemaal lukken.
Al heeft officier zijn wel wat ingedaan aan baasheid.
Zulke bazentenues hebben ze niet meer
ERMAGHERD HERTERG JERNquote:
Fissa fissaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal naar de tering
Krullenbolletje typisch flippieee wietparkiey
En is Flops inderdaad leuker als ze dronken is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal naar de tering
Hallonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal naar de tering
Wat is er mis met de uitdrukking 'bollen'?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal naar de tering
Wat heeft al die haat voor zin, er wordt toch niet naar geluisterd.quote:
Doe even de groetjes aan Krul trouwensquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:34 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal naar de tering
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat heeft al die haat voor zin, er wordt toch niet naar geluisterd.
Gewoon niet te veel aan ergeren
Alweer een meet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe even de groetjes aan Krul trouwensDie heb ik lang niet meer gezien hier
![]()
Beter komen jullie ook allemaal naar de meet in Utrecht volgende maand
Ja ze wilden er gelijk nog een organiseren met beter weer (vorige keer was hele dag regenquote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze wilden er gelijk nog een organiseren met beter weer (vorige keer was hele dag regenzonder afdak
met 20 mensen en 3 paraplu's
), en dan meer een algemene FOK!meet zodat mensen niet gingen afzeggen omdat ze nooit in ONZ posten ofzo
Mja dan moet je 't topic ook niet in ONZ zetten
Dus 't is eigenlijk een soort re-do met de hoop op meer mensen
Het spijt mij ten zeerste dat ik aanwezig kan zijn bij deze bijeenkomst.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze wilden er gelijk nog een organiseren met beter weer (vorige keer was hele dag regenzonder afdak
met 20 mensen en 3 paraplu's
), en dan meer een algemene FOK!meet zodat mensen niet gingen afzeggen omdat ze nooit in ONZ posten ofzo
Mja dan moet je 't topic ook niet in ONZ zetten
Dus 't is eigenlijk een soort re-do met de hoop op meer mensen
Niet getreurd, ik zal het je vergevenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het spijt mij ten zeerste dat ik aanwezig kan zijn bij deze bijeenkomst.
Mooiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik zal het je vergeven
zal ik doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
aight veel plezier en groetjes aan krul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |