abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141543222
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die dieren zijn belangrijk om het gebied in beeld te brengen en stonden expres in spoilers om het mobiel makkelijk te maken.

De oude nieuwsberichten zijn cruciaal, omdat er informatie instaat die uitgebracht werd toen de meiden net vermist waren.
Dat kan je allemaal 20 delen lang terugvinden. Nu is dat niet zo relevant meer, er is immers vers en echt nieuws in plaats van duizenden posts met onzinnige speculaties...
pi_141543351
Wellicht een idee om het gebagger van mata over de OP in dat topic ook wat schoon te vegen :P
pi_141543784
Die beesten geven wel een hoog Ko de Boswachter gehalte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:44:54 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141544553
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die dieren zijn belangrijk om het gebied in beeld te brengen en stonden expres in spoilers om het mobiel makkelijk te maken.

De oude nieuwsberichten zijn cruciaal, omdat er informatie instaat die uitgebracht werd toen de meiden net vermist waren.
De OP is nu overzichtelijker. Wat voor insecten en kikkers er zijn, lijkt me volslagen irrelevant. Het topic is een nieuwstopic, geen toeristengids.

Wat anders: je schijnt wel eens uit het oog te verliezen dat het niet JOUW topic is. Als iemand de OP wil updaten, hoef je niet meteen in de aanval te gaan. Als iemand het niet meteen met jou eens is, hoef je niet persoonlijk te worden, met je gekleuter. Het begint ontiegelijk vervelend te worden, dus ik zou het fijn vinden als je wat kan minderen. Dat houdt het leuk voor iedereen, in plaats van alleen voor jou.
Laffe huichelaar
pi_141544627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De OP is nu overzichtelijker. Wat voor insecten en kikkers er zijn, lijkt me volslagen irrelevant. Het topic is een nieuwstopic, geen toeristengids.

Wat anders: je schijnt wel eens uit het oog te verliezen dat het niet JOUW topic is. Als iemand de OP wil updaten, hoef je niet meteen in de aanval te gaan. Als iemand het niet meteen met jou eens is, hoef je niet persoonlijk te worden, met je gekleuter. Het begint ontiegelijk vervelend te worden, dus ik zou het fijn vinden als je wat kan minderen. Dat houdt het leuk voor iedereen, in plaats van alleen voor jou.
Het is niet mijn topic, mijn OP, maar die van ons allemaal.

Informatie toevoegen is constructief, informatie verwijderen is destructief.

Vreemd en jammer dat juist de mods vanwege een persoonlijke afkeer van mij alleen de destructieve kant verkiezen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141544650
Je verwacht toch niet dat El_M jullie serieus neemt? Hij is geoloog dus automatisch expert op het gebied van de lokale flora en fauna en jullie zijn maar een stel onwetende leken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:48:59 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141544722
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is niet mijn topic, mijn OP, maar die van ons allemaal.

Informatie toevoegen is constructief, informatie verwijderen is destructief.

Vreemd en jammer dat juist de mods vanwege een persoonlijke afkeer van mij alleen de destructieve kant verkiezen.
Dat hangt ervan af of de informatie wat toevoegt of niet natuurlijk. M.i. niet. Het kan allemaal machtig interessant zijn hoor, wat voor kikkers en andere amfibieën er in Panama zijn, maar voor dit topic zie ik gewoon niet wat het toevoegt. Open dan een mooi topic in TVR (heet dat reisforum zo?)
Laffe huichelaar
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:49:27 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141544747
Kan iemand die El_matador eens ff vertellen dat ie normaal moet doen met zn Panamatopic? En in ieder geval niet zo schijnheilig moet doen als iemand op zn gezuig reageert? Gvd meer schwalbes dan een Duitser die gast :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141544757
Kan het Kris en Lisanne topic niet worden gesplitst in een speculatie- en sensatietopic en een echt NWS topic? Het is tenenkrommend wat daar gebeurt.
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:51:00 #110
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141544808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan het Kris en Lisanne topic niet worden gesplitst in een speculatie- en sensatietopic en een echt NWS topic? Het is tenenkrommend wat daar gebeurt.
Dit vind ik niet echt de oplossing. Gewoon nieuws kan je daar ook gewoon kwijt toch? Net als de speculanten hun ding daar kwijt kunnen? Waarom heb je het gevoel dat je dat niet kan
Laffe huichelaar
pi_141544833
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af of de informatie wat toevoegt of niet natuurlijk. M.i. niet. Het kan allemaal machtig interessant zijn hoor, wat voor kikkers en andere amfibieën er in Panama zijn, maar voor dit topic zie ik gewoon niet wat het toevoegt. Open dan een mooi topic in TVR (heet dat reisforum zo?)
Die dieren weg kan ik me nog voorstellen al nemen ze geen plaats in want spoilers.

Hop, bats, al het "oude nieuws" weg is niet de bedoeling van NWS lijkt me?

Het is bij uitstek een topic voor ACH, speculatiesubforum/reekstopics, etc.

Daar wilde men nog niet aan ondanks grote steun van de FOK!kers. Sja, dan staat het nu in NWS en praten mensen over de zaak. Ook als ik niet online ben. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 25 juni 2014 @ 19:53:33 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141544911
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die dieren weg kan ik me nog voorstellen al nemen ze geen plaats in want spoilers.

Hop, bats, al het "oude nieuws" weg is niet de bedoeling van NWS lijkt me?

Het is bij uitstek een topic voor ACH, speculatiesubforum/reekstopics, etc.

Daar wilde men nog niet aan ondanks grote steun van de FOK!kers. Sja, dan staat het nu in NWS en praten mensen over de zaak. Ook als ik niet online ben. :*
Dan zijn we het eens dat die rare dierentuin best uit de OP kan, zoals nu. Welk 'oud' nieuws mis je nu, die niet onder die spoiler in de OP staan?

Het verdere gedoe in je post reageer ik even niet op, want daar heb ik het totaal niet over dus ik heb geen idee waar je het over hebt. Leg het maar een andere keer uit. Of niet
Laffe huichelaar
pi_141545012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens dat die rare dierentuin best uit de OP kan, zoals nu. Welk 'oud' nieuws mis je nu, die niet onder die spoiler in de OP staan?

Het verdere gedoe in je post reageer ik even niet op, want daar heb ik het totaal niet over dus ik heb geen idee waar je het over hebt. Leg het maar een andere keer uit. Of niet
Het oud nieuws staat in de vorige OP onderaan. Daar staan de eerste feiten in, dus niet zoals ze nu, 2.5 maand later in de media komen, maar juist toen.

Die "dierentuin" vind ik denigrerend, waarom? Prima, hoeft er niet in, maar waarom zo denigrerend? Constructief wordt die OP mooi en waarheidsgetrouw, ik vind dat je dat moet aanmoedigen. ACH is een andere discussie, ik heb mijn zegje gedaan, doe maar wat je er mee wil. Er is volop steun, dus geen "domme opmerking van gekke Mata" zoals jullie mij graag zien. :)

pi_141545219
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is volop steun, dus geen "domme opmerking van gekke Mata" zoals jullie mij graag zien. :)
Maak het anders weer persoonlijk.

Er is niet volop steun gezien de klachten en TR's die over dit topic binnenkomen.
pi_141545287
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit vind ik niet echt de oplossing. Gewoon nieuws kan je daar ook gewoon kwijt toch? Net als de speculanten hun ding daar kwijt kunnen? Waarom heb je het gevoel dat je dat niet kan
Omdat ik vind dat NWS primair voor nieuwsfeiten hoort te zijn. Vage speculaties al dan niet uit sensatiezucht kunnen heus wel, maar met mate. Echter, de balans is compleet doorgeslagen. Het topic wordt gedomineerd door amateurspeurneuzen die op basis van derdehands van-horen-zeggen informatie en een enkele foto menen te weten wat er is gebeurd. En dat al honderden posts lang. En als je daar je mening over geeft krijg je het advies om op te hoepelen, niet voor de eerste keer overigens:

quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je dat zo voelt, log dan uit, ga iets anders doen.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:04:41 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141545335
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het oud nieuws staat in de vorige OP onderaan. Daar staan de eerste feiten in, dus niet zoals ze nu, 2.5 maand later in de media komen, maar juist toen.

Die "dierentuin" vind ik denigrerend, waarom? Prima, hoeft er niet in, maar waarom zo denigrerend? Constructief wordt die OP mooi en waarheidsgetrouw, ik vind dat je dat moet aanmoedigen. ACH is een andere discussie, ik heb mijn zegje gedaan, doe maar wat je er mee wil. Er is volop steun, dus geen "domme opmerking van gekke Mata" zoals jullie mij graag zien. :)
Waarom jij dat denigrerend vindt, weet ik niet. Wellicht kom je daar door zelfreflectie. Persoonlijk vind ik een dierentuin best leuk, op het goede moment. Niet in een nieuwstopic, maar verder is het hoogst vermakelijk.

Ik laat die spoiler op het eind van het topic intact, maar post kij hier maar in welke vorm je welk nieuws in die spoiler wil hebben. Dat lijkt me wel een leuke compromis.

Overigens denk ik niet over je als die gekke mata met zijn domme opmerkingen, dus leg me alsjeblieft geen woorden in de mond
Laffe huichelaar
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:06:40 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141545416
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat NWS primair voor nieuwsfeiten hoort te zijn. Vage speculaties al dan niet uit sensatiezucht kunnen heus wel, maar met mate. Echter, de balans is compleet doorgeslagen. Het topic wordt gedomineerd door amateurspeurneuzen die op basis van derdehands van-horen-zeggen informatie en een enkele foto menen te weten wat er is gebeurd. En dat al honderden posts lang. En als je daar je mening over geeft krijg je het advies om op te hoepelen, niet voor de eerste keer overigens:

[..]

Daar gaan we op letten en tegen optreden. Hwt kan natuurlijk niet zo zijn dat de serieuze nieuwsposters ergens niet welkom zijn, of dat andere users bepalen wie wel en niet welkom zijn.
Laffe huichelaar
pi_141545436
Precies. Dat is een taak van de moderators.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141545528
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar gaan we op letten en tegen optreden. Hwt kan natuurlijk niet zo zijn dat de serieuze nieuwsposters ergens niet welkom zijn, of dat andere users bepalen wie wel en niet welkom zijn.
Dank ^O^
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:10:46 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141545572
quote:
8s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Niet eens. Alleen (F)A's kunnen iemand als ongewenst beoordelen. Maar toegegeven, volgens mij zitten sommige mensen er dichterbij dan anderen en ons advies legt wat gewicht in de schaal
Laffe huichelaar
pi_141545586
quote:
8s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Bedankt Hans.
pi_141545639
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet eens. Alleen (F)A's kunnen iemand als ongewenst beoordelen. Maar toegegeven, volgens mij zitten sommige mensen er dichterbij dan anderen en ons advies legt wat gewicht in de schaal
Zeg maar gerust: legt heel veel gewicht in de schaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141545660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bedankt Hans.
Geen probleem Karel. Ik sta altijd voor je klaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141545765
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet het punt.

Het gaat om het moeilijk doen over speculeren.

Sommigen vinden de tepel van Miley Cirus of de nieuwe bewoners van Utopia interessant. Die gaan daar posten. Ik vind dat totaal oninteressant. Maar dan ga ik toch niet in die topics lopen zeiken van "hee, ga es wat nuttigs doen met je tijd"?

Ik snap die ophef selectief op dat soort topics niet. Speculatie is normaal, dat krijg je. Waar moet het dan heen, SHO? :')

pi_141545813
Ik stel voor dat een actieve postgeschiedenis in BNW of TRU automatisch blokkering van overige fora betekent.
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:17:58 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141545977
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet het punt.

Het gaat om het moeilijk doen over speculeren.

Sommigen vinden de tepel van Miley Cirus of de nieuwe bewoners van Utopia interessant. Die gaan daar posten. Ik vind dat totaal oninteressant. Maar dan ga ik toch niet in die topics lopen zeiken van "hee, ga es wat nuttigs doen met je tijd"?

Ik snap die ophef selectief op dat soort topics niet. Speculatie is normaal, dat krijg je. Waar moet het dan heen, SHO? :')
Wat je vergeet is dat het primair een nieuwstopic is voor nieuwsfeiten. Ik kan me voorstellen dat voor mensen die hier komen voor nieuwsfeiten (wat geen stretch of the imagination is, in NWS), het topic bocht is. Dus idealiter zou ik wel liever zien dat voor het feitelijke nieuws meer ruimte is
Laffe huichelaar
pi_141546024
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat je vergeet is dat het primair een nieuwstopic is voor nieuwsfeiten. Ik kan me voorstellen dat voor mensen die hier komen voor nieuwsfeiten (wat geen stretch of the imagination is, in NWS), het topic bocht is. Dus idealiter zou ik wel liever zien dat voor het feitelijke nieuws meer ruimte is
Dat ben ik met je eens, en daarom was het plan ook de OP aan te passen, met name om de nieuwsfeiten duidelijker naar voren te brengen. Een tijdlijn, bronnen, etc. :)

In dat vliegtuigtopic werkte dat prima; de nieuwsfeiten bovenaan zodat je niet een heel topic door hoeft te scrollen.

Mi is een OP voor dat soort topics voor mensen als __-..._-... (exacte naam moet je me vergeven) die snelle nieuwsupdates willen.

pi_141546076
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Noouu....nouu....nou... daar valt nog wel het een en ander tegenin te brengen.. zegmaar.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 25 juni 2014 @ 20:24:19 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141546349
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, en daarom was het plan ook de OP aan te passen, met name om de nieuwsfeiten duidelijker naar voren te brengen. Een tijdlijn, bronnen, etc. :)

In dat vliegtuigtopic werkte dat prima; de nieuwsfeiten bovenaan zodat je niet een heel topic door hoeft te scrollen.

Mi is een OP voor dat soort topics voor mensen als __-..._-... (exacte naam moet je me vergeven) die snelle nieuwsupdates willen.
Prima toch. De ts nu heeft de OP verbeterd door up te daten en jij kan hetzelfde doen. Zo komen we samen tot de beste OP.
Laffe huichelaar
pi_141547124
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Prima toch. De ts nu heeft de OP verbeterd door up te daten en jij kan hetzelfde doen. Zo komen we samen tot de beste OP.
^O^

donderdag 26 juni 2014 @ 01:15:33 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141562766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef gelly het volgende:
Ik stel voor dat een actieve postgeschiedenis in BNW of TRU automatisch blokkering van overige fora betekent.
-O- waarom?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:44:23 #132
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141614875
There is only one religion
pi_141614975
quote:
Nee, er ging een post iets te ver en dan gaan de reacties daarop mee.
Die post van jou stond ertussen maar die kon ik terugzetten.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:48:10 #134
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141615017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

:'( maar oke dank voor de uitleg
pi_141615035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:'( maar oke dank voor de uitleg
Ik heb niks aan jouw post gewijzigd.
pi_141615144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die post van jou stond ertussen maar die kon ik terugzetten.
Suggereren dat iemand z'n ogen maar uit moet steken als ie iets niet wil zien gaat te ver maar dit laat je staan ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef Nederlandsche het volgende:

[..]

En hoe lang denk je dat deze schapenneukers nog getolereerd gaan worden?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:51:59 #137
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141615170
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb niks aan jouw post gewijzigd.
nee maar de post daarop was verwijdert en jouw signatuur stond er bij, had dan verwacht dat je vanaf die lul waar die tegen aankeek en reacties daarop zou hebben verwijdert i.p.v. vanaf dan steek je toch je ogen uit als je er last van heb, wat een bijbelse teksinhoud is, (in een joods-christelijke samenleving ahum
pi_141615226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Suggereren dat iemand z'n ogen maar uit moet steken als ie iets niet wil zien gaat te ver maar dit laat je staan ?

[..]

Dat is geen persoonlijke aanval.
pi_141615295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is geen persoonlijke aanval.
Je denk niet dat mensen zich persoonlijk aangevallen worden als ze als geitenneukers bestempeld worden ? Ok. Bijzondere redenatie. Dan kan ik voortaan PVV stemmers ook gewoon weer mongolen noemen.
pi_141615397
Krijgen we dat weer.

'Ze zijn tot het diepst in hun ziel beledigd en dan moeten wij daar allemaal rekening mee houden.'
  vrijdag 27 juni 2014 @ 14:01:06 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141615483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we dat weer.

'Ze zijn tot het diepst in hun ziel beledigd en dan moeten wij daar allemaal rekening mee houden.'
_O- het is al goed , eet een boterhammetje(niet weggooien he) ;)
pi_141615534
Kennelijk vind jij het normaal dat users op FOK! voor schapenneukers worden uitgemaakt. Maar dat is misschien wel omdat jij er net zo over denkt.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 14:02:19 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141615536
Schapenneuken is erg lekker trouwens, maar alleen aan de rand van een afgrond, dan heb je wat gebok en geschud in het beest en dan niet de achterpoten in je kaplaarzen zetten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_141615931
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef gelly het volgende:
Kennelijk vind jij het normaal dat users op FOK! voor schapenneukers worden uitgemaakt. Maar dat is misschien wel omdat jij er net zo over denkt.
Hij heeft het niet tegen een user specifiek.
Het is een vrij ongenuanceerde mening over religie.

Mag dat niet?
pi_141615996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:02 schreef gelly het volgende:
U mad?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 14:16:06 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_141616084
Gelly heeft zelf altijd een heel nette omgang en een genuanceerde taalgebruik over bv homo's, nietwaar Gelly?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 14:20:09 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141616249
Is het mogelelijk een topic titel aan te passen ?NWS / Zoontje sterft nadat vader hem 'vergeet' in auto
De toevoeging : blijkt moord ,
lijkt me terecht dan
http://www.telegraaf.nl/b(...)ewust_stikken__.html
pi_141616683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hij heeft het niet tegen een user specifiek.
Het is een vrij ongenuanceerde mening over religie.

Mag dat niet?
Jawel, vrijheid van meningsuiting :D

En ik zal voortaan rekening houden met 'persoonlijk' gerichte reacties :%
pi_141650570
Beste mods, kunt u de huidige foutieve OP van het Panamatopic vervangen door deze, correcte, met dezelfde informatie:

NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #31

En daarna die lap tekst verwijderen (kon niet in spoiler vanwege spoilers in de OP).

Muchas gracias, muito obrigado

pi_141713390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:51 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Nog even over deze post.

Die heb ik besloten alsnog te verwijderen omdat het in dat topic te generaliserend was.
Als ik het op deze manier 'zomaar' toe ga staan kan ik er later nooit meer iets van zeggen mochten andere topics er door ontsporen.

Het is nog steeds geen verboden term.
Het ligt er alleen een beetje aan in welk topic het gepost wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')