Je ziet ze inderdaad volledig in de Nederlandse politiek, literatuur/kunst, muziek etc. versmelten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef driemie het volgende:
[..]
jonge generaties ja.
De oude waren alleen bezig met zaak opbouwen en hun kind te motiveren te studeren.
Die kinderen van chinese migranten zijn 100% geïntegreerd.
Maar o wee als ze correct ABN praten als ze je bestelling opnemenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef driemie het volgende:
[..]
Die kinderen van chinese migranten zijn 100% geïntegreerd.
En irl ben je nooit een kleurtje tegengekomen in je gehuchtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last van ze![]()
Islamieten houden er nogal een schreeuwcultuurtje op na
Ze willen in ieder geval werken en staan niet bij de sociale dienst te bedelen. Of schieten juweliers overhoop, jatten tasjes van oude vrouwtjes en hebben wel respect voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Chinezen die versmelten in de samenleving? Ja?
wel eens met een bellende Chinese vrouw van middelbare leeftijd in 1 ruimte geweest? Dat overtreft alles, opstijgende vliegtuigen klinken comfortabelerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal nimmer gebeuren. Het is een inherent onderdeel van de maatschappij geworden.quote:
Moet jij eens opletten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal nimmer gebeuren. Het is een inherent onderdeel van de maatschappij geworden.
Ik woon gewoon in Amsterdam vriendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:08 schreef corehype het volgende:
[..]
En irl ben je nooit een kleurtje tegengekomen in je gehucht
Dat doe ik met enige regelmaat. Kijk maar eens om je heen. Overal lieve dames met hoofddoekjes, islamitische scholen, moskee hier en daar.quote:
Nee ik kan niet zeggen dat ik die ervaring heb meegemaaktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:09 schreef n8n het volgende:
[..]
wel eens met een bellende Chinese vrouw van middelbare leeftijd in 1 ruimte geweest? Dat overtreft alles, opstijgende vliegtuigen klinken comfortabeler
Vmbo'ers ook. Horen die nu ook niet bij Nederland?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef DonJames het volgende:
En wat waren de percentages voor dezelfde vraag, maar dan met "Amerikaanse", "Mediterrane" of voor mijn part "Duitse" in plaats van "Islamitische"?
Echt weer zo'n nietszeggend "onderzoek" speciaal voor mensen met een beperkt intellect.
moet je eens zien hoe snel moslims verdwijnen en een bulldozer een moskee plat beukt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Kijk maar eens om je heen. Overal lieve dames met hoofddoekjes, islamitische scholen, moskee hier en daar.
Vmbo'rs nemen dat allemaal over natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vmbo'ers ook. Horen die nu ook niet bij Nederland?
Totdat het een 'Marokkaan' is die steekt natuurlijk, dan zijn het altijd weer de 'Marokkanen'.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:14 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Ik wil d'r met plezier een paar hier een daar neersteken hoor
Jij denkt dat door een moskee plat te bulldozeren, moslims verdwijnen? Hehe, wat een fantasie heb je. Zelfde fantasie als die gasten die denken dat een varkenskop moslims zal tegenhouden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef driemie het volgende:
[..]
moet je eens zien hoe snel moslims verdwijnen en een bulldozer een moskee plat beukt.
Zijn al meerdere serieuze voorspellingen gedaan dat er een burgeroorlog in europa komt. En dat zal echt niet gaan tussen autochtonen en chinezen
Blijft ook gewoon staan voor de archieven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens is de d/t-fout in de TT wel typerend.
Komt omdat er van die domme PVV'ertjes zijn die de schuld altijd bij een ander moeten leggen en alleen maar kunnen janken zonder met oplossingen te komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef driemie het volgende:
Zijn al meerdere serieuze voorspellingen gedaan dat er een burgeroorlog in europa komt. En dat zal echt niet gaan tussen autochtonen en chinezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |