Misschien dat ze dat lekker zelf mogen weten op hun site?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:15 schreef Eleiko het volgende:
Misschien dat de Fok developers het knutselen/klieren kunnen beperken tot de DEV omgeving?
Ja, klopt, ik zou zeggen, ga helemaal los, leef je uit, totale anarchiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:30 schreef Syntos het volgende:
Geen blauwe en rode namen meer=geen mods en admins=geen regels.
Is hun site niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat lekker zelf mogen weten op hun site?.
Nee, dit is de acceptatieomgevingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:
Nu zijn sommige users lichtoranje en andere donkeroranje.
Kan dit beta-testen niet op productie plaatsvinden aub?
Hoogmoed komt voor de val.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Want het aanpassen van een kleurtje van de usernames zal idd catastrofale gevolgen hebben voor de continuiteit van de site.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Gaat wellicht ook voor Fok! gelden.
Stelletje kneuzen.
Rot opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen.
En jij bent?quote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:21 schreef ADQ het volgende:
Dat is om te laten zien dat je van de hockey houdt.
Dan ga je toch lekker de politie bellen knul. Hoe voelt dat nou? Azijn pissen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:11 schreef Eleiko het volgende:
Dit is toch niet het forum van Voetbal International of zo???
Hier, een roy donders petje voor je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:03 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker de politie bellen knul. Hoe voelt dat nou? Azijn pissen.
Aww wat lief van jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hier, een roy donders petje voor je.
[ afbeelding ]
Rustig Cor, komt wel goed schatje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen.
Je bedoelt dat we die groepsronde niet gaan overleven?quote:
Gebruik je crew connecties, jonguh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht
Ik wil niet geassocieerd worden met die plebs-sport, dat simpel volksvermaak voor gays .... voetbal
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht
Ik wil niet geassocieerd worden met die plebs-sport, dat simpel volksvermaak voor gays .... voetbal
11 naakte mannen in een ruimte is ook niet gay.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal idd.
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
11 naakte mannen in een ruimte is ook niet gay.
Eindelijk zijn we het ergens over eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal idd.
Dan kom jij bij de verkeerde hockeyclubs.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...
Gelukkig niet.. dat geeft ons nog het idee dat we ooit kans maken om mee te mogen doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...
Zekers, dit pik ik niet meerquote:
Omdat hun pik kleiner dan 5 cm is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom hebben HeatWave en Snakey een andere kleur oranje?
Zie topic in ONZ, bro.quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:11 schreef Eleiko het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Jouw naam is een anagram maar je hebt een 'o' te veel.
Gwn mobiel lezen tochquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het had wel een tint donkerder oranje van mij gemogen. Leest prettiger.
Dat zou een hele geweldige daad zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef BabeWatcher het volgende:
ik sta morgen vroeg op, terwijl het tokkievolk nog ligt te slapen sloop ik die belachelijke milieuvervuilende oranjeversiering
Pas maar op, straks komt de Snor nog hier langs als mod en lacht die Gijp je uitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:11 schreef Eleiko het volgende:
FTFYquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:37 schreef stokj het volgende:
Pas maar op, straks komt de Snor nog hier langs als mod om je met een grote kaars te verwennen en lacht die Gijp je uit
En deze opmerking staat ook nog als een huisquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Sowieso is voetbal voor tokkies en asocialen.
Ze vroeg erom, geloof me.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:32 schreef Werkman het volgende:
[..]
@:cockwhale heeft gisteravond ongevraagd je vriendin zwanger gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |