Misschien dat ze dat lekker zelf mogen weten op hun site?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:15 schreef Eleiko het volgende:
Misschien dat de Fok developers het knutselen/klieren kunnen beperken tot de DEV omgeving?
Ja, klopt, ik zou zeggen, ga helemaal los, leef je uit, totale anarchiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:30 schreef Syntos het volgende:
Geen blauwe en rode namen meer=geen mods en admins=geen regels.
Is hun site niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien dat ze dat lekker zelf mogen weten op hun site?.
Nee, dit is de acceptatieomgevingquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Eleiko het volgende:
Nu zijn sommige users lichtoranje en andere donkeroranje.
Kan dit beta-testen niet op productie plaatsvinden aub?
Hoogmoed komt voor de val.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Want het aanpassen van een kleurtje van de usernames zal idd catastrofale gevolgen hebben voor de continuiteit van de site.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.
Gaat wellicht ook voor Fok! gelden.
Stelletje kneuzen.
Rot opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen.
En jij bent?quote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:21 schreef ADQ het volgende:
Dat is om te laten zien dat je van de hockey houdt.
Dan ga je toch lekker de politie bellen knul. Hoe voelt dat nou? Azijn pissen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:11 schreef Eleiko het volgende:
Dit is toch niet het forum van Voetbal International of zo???
Hier, een roy donders petje voor je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:03 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker de politie bellen knul. Hoe voelt dat nou? Azijn pissen.
Aww wat lief van jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:06 schreef Syntos het volgende:
[..]
Hier, een roy donders petje voor je.
[ afbeelding ]
Rustig Cor, komt wel goed schatje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stelletje kneuzen.
Je bedoelt dat we die groepsronde niet gaan overleven?quote:
Gebruik je crew connecties, jonguh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht
Ik wil niet geassocieerd worden met die plebs-sport, dat simpel volksvermaak voor gays .... voetbal
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal iddquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Terechte klacht
Ik wil niet geassocieerd worden met die plebs-sport, dat simpel volksvermaak voor gays .... voetbal
11 naakte mannen in een ruimte is ook niet gay.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal idd.
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
11 naakte mannen in een ruimte is ook niet gay.
Eindelijk zijn we het ergens over eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, gays staat bekend om hun liefde voor voetbal idd.
Dan kom jij bij de verkeerde hockeyclubs.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...
Gelukkig niet.. dat geeft ons nog het idee dat we ooit kans maken om mee te mogen doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net als 11 naakte hockeysters helaas ook niet tot lesbische orgies lijdt...
Zekers, dit pik ik niet meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |