Een kanarie? Een goddelijke zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:19 schreef Globali het volgende:
El Matador wilde een kanarie aanschaffen. Dat weet ik nog.
Sletterig is tijdelijk altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kanarie? Een goddelijke zeker?
Braziliaanse dames zijn zeker de moeite waard, wel erg sletterig.
Dat zeggen de Somaliërs ook over de clitoris.quote:
Leguanen zijn wel coolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn best algemeen die beesten. Mijn ouders hadden apen, krokodillen, leguanen (toen ik jong was), allerhande andere beesten...
Zelf ook rat, kat, schildpad, wandelende takken![]()
Pa werkte in de dierentuin, dat scheelt.
Wat we al eens besproken hadden; vroeger meer dan nu. Sletterig met mij prima, maar in Brazilie weet je zeker dat je meisje nooit van jou alleen is, dat valt in Colombia nog wel mee...quote:
Die Mohammedaanse zwartjes weten niet beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen de Somaliërs ook over de clitoris.
Ja, 3 in een zelfgemaakt terrarium. Vriendjes die kwamen spelen keken hun ogen uit. Mooie beesten.quote:
Wij hadden er ook 3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, 3 in een zelfgemaakt terrarium. Vriendjes die kwamen spelen keken hun ogen uit. Mooie beesten.
Ik ken alleen Azie en Afrika.Een slet is nooit fout.....tenzij je gewoon wil slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat we al eens besproken hadden; vroeger meer dan nu. Sletterig met mij prima, maar in Brazilie weet je zeker dat je meisje nooit van jou alleen is, dat valt in Colombia nog wel mee...
Tof! in Brabant?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wij hadden er ook 3Speciale kamer voor gefixt en zo
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken alleen Azie en Afrika.Een slet is nooit fout.....tenzij je gewoon wil slapen.
Hoe oud zijn ze geworden?quote:
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staartquote:
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staart
Ja, zoiets waren de onze ook; groene leguanen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staart
yequote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?
Mhm, de creatief genaamde iguana iguanaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zoiets waren de onze ook; groene leguanen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?
Deze zijn daquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:33 schreef Globali het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er niet eens naar durven wijzen.
Ik sta met die leguanen eind van het jaar op een congres in een subtropisch paradijs, dus kan niet te kritisch zijn op dat edele beest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm, de creatief genaamde iguana iguana
Absoluut. Daarom de OP.quote:
nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta met die leguanen eind van het jaar op een congres in een subtropisch paradijs, dus kan niet te kritisch zijn op dat edele beest.
Nee joh die zijn 3 meter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Die zijn geen 1.7 meter toch? Dan hen je het echt over de komodo dragon.
Ja, het is intensief onderhoud. Mijn ma had dat terrarium gebouwd en mijn ouders verzorgden het goed, maar ja, je kan nooit op vakantiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nice
Wel irritant dat ze heel het raam van hun terrarium onderniezen/-spugen
Maar jullie zijn serieus bezig met dit soort dieren?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee joh die zijn 3 meter.
De staart van de leguaan is nogal... goed geschapen.
Ik niet, m'n vader hield die beestjes vroegahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Maar jullie zijn serieus bezig met dit soort dieren?
Mijn ouders heel veel verschillende, ik heb zelf alleen een kat gehad want reisde teveel voor iets anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Een luiaardquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ouders heel veel verschillende, ik heb zelf alleen een kat gehad want reisde teveel voor iets anders.
Een fret vind ik nog steeds geniaal. En een luiaard, maar die kan je niet houden.
Ik zie de lol van een fret houden niet direct in. Die stinken enorm. Een luiaard wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ouders heel veel verschillende, ik heb zelf alleen een kat gehad want reisde teveel voor iets anders.
Een fret vind ik nog steeds geniaal. En een luiaard, maar die kan je niet houden.
Zelf heb ik paar peerden maar een vriend van me was gek op zijn Boa'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Serieus, geniaal die beesten. Pinguins (vogel die niet kan vliegen maar wel zwemmen), luiaards (een keer in de week naar beneden komen alleen maar om te schijten), kameleons (aantonen dat evolutie nog mooier is dan een scheppingsverhaaltje), dat zijn echt de bazenbeesten van het universum.quote:
Die had ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zeekoe is ook zo'n geweldig mooi dier en de wandelende tak.
Sid de Colombiaan.quote:
Praat zo'n dier dubbel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:47 schreef El_Matador het volgende:
fuck jullie, racisten, 'racisten' en 'racisme'zeikerds. Ga wat leuks doen met je leven.
[ afbeelding ]
Een konijn dat de 2 katten op het erf van zich mepte, een cavia liep er rond die erg waaks was en ging piepen, een buurman die kwam klagen over gestolen ganzenveren wat kippen en een haan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik.schildpadjes, een rat, kwartels, kippen, konijn, kikkers, visjes, pfff, een grote dierentuin bij ons altijd.
[ afbeelding ]
Ah jij woont op het platteland, beter. Wij altijd in een 'stad'.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een konijn dat de 2 katten op het erf van zich mepte, een cavia liep er rond die erg waaks was en ging piepen, een buurman die kwam klagen over gestolen ganzenveren wat kippen en een haan.
Ik kom uit de stad, daarna heb ik platteland opgezocht en nu woon ik in een groot dorp met veel inwoners.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah jij woont op het platteland, beter. Wij altijd in een 'stad'.
Ik woon in een platte stad nu. Ik kwam ooit een varaan tegen dat ik dacht dat het een krokodil was. Heeft iemand die ooit thuis gehouden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah jij woont op het platteland, beter. Wij altijd in een 'stad'.
Verder als iemand die Boa Constrictors en Pofadders had thuis, kom ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:57 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik woon in een platte stad nu. Ik kwam ooit een varaan tegen dat ik dacht dat het een krokodil was. Heeft iemand die ooit thuis gehouden?
Ik vind een pofadder ook al wat ver gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verder als iemand die Boa Constrictors en Pofadders had thuis, kom ik niet.
Die bleven dan ook in het terrarium, de Boa's werden uitgelaten op het grasveld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik vind een pofadder ook al wat ver gaan.
Ook een beetje vreemd. Of vindt je zelf van niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bleven dan ook in het terrarium, de Boa's werden uitgelaten op het grasveld.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd. Of vindt je zelf van niet?
Valt wel mee hoor, zijn best wel vriendelijke beesten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Ook een beetje vreemd. Of vindt je zelf van niet?
Dan mag je hopen dat je een tuin hebt. Door de buurt lopen ziet er wel raar uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]je hebt van die tuigjes om ze uit te laten, waarschijnlijk ook wel voor slangen. M'n pa had iig zo'n soort tuigje voor leguanen
Ik ken het. Geen fan. Net als fretten waar iemand het net over had.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn best wel vriendelijke beesten.
Een Boa loopt niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat je een tuin hebt. Door de buurt lopen ziet er wel raar uit.
Je weet wat die dieren met je doen. Die slepen je gewoon mee over straat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:08 schreef El_Matador het volgende:
Over 2 maanden laat ik mijn armadillo uit hier op straat.
Zelf heb ik het liefst een knol, daar kun je opzitten tijdens het uitlaten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken het. Geen fan. Net als fretten waar iemand het net over had.
Ja, tuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan mag je hopen dat je een tuin hebt. Door de buurt lopen ziet er wel raar uit.
Lui stuk vretenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf heb ik het liefst een knol, daar kun je opzitten tijdens het uitlaten.
Tot het gaat bokken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf heb ik het liefst een knol, daar kun je opzitten tijdens het uitlaten.
Je weet niet hoeveel generaties geschiedenis achter zit man.quote:
En jij bent in Azië geweest?quote:
Thailand. En daar behandel je mensen niet zo. Behalve in de fabriek die produceert voor Action.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij bent in Azië geweest?India toevallig? Die mensen moet je als slaven behandelen, anders begrijpen ze je niet.
Ah, 'visvakantie' zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Thailand. En daar behandel je mensen niet zo. Behalve in de fabriek die produceert voor Action.
Lees ik dubbel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Het stond er gewoon......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:27 schreef hugecooll het volgende:
Gauw doen alsof je niet de enige bent die meer dan één keer quotet
Je mag dan spellchecker (is dat niet gewoon spellingscontroleur dan?) zijn, maar "quotet" ga ik mijn toetsenstrot niet uitkrijgen hoor...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:27 schreef hugecooll het volgende:
Gauw doen alsof je niet de enige bent die meer dan één keer quotet
HEY IK VERZIN HET OOK NIET HOOR NIET ALTIJD VAN DIE KRITISCHE VRAGEN STELLEN AUBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag dan spellchecker (is dat niet gewoon spellingscontroleur dan?) zijn, maar "quotet" ga ik mijn toetsenstrot niet uitkrijgen hoor...
Damn daar gaat mijn vertrouwen in de wijsheid die met de jaren komt.quote:
Het zal mij worst zijn. Ik woonde daar gewoon. En ik ben 41 jaar uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
En de eerste keer ook niet
Geloofwaardigheid: -10
Waaruit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Het zal mij worst zijn. Ik woonde daar gewoon. En ik ben 41 jaar uit.
Jij stemt pvv toch? Ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Damn daar gaat mijn vertrouwen in de wijsheid die met de jaren komt.
Halverwege tot je volgende in(carnatie).quote:
Ik bedoelde "Alzheimer".quote:
Dan moet je eerst moslim worden toch? Geintje. Nee. Dat pad was niet voor mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Halverwege tot je volgende in(carnatie).
Want moslims zijn kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan moet je eerst moslim worden toch? Geintje. Nee. Dat pad was niet voor mij.
Je bent zelf best okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef El_Matador het volgende:
De kern van de islam is kut, moslims zijn best ok.
Zoiets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef El_Matador het volgende:
De kern van de islam is kut, moslims zijn best ok.
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes met maken.
We hadden het over schapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.
Een tante van me is nog steeds zoek en die ging alleen even boodschappen halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.
Zet die TV uit, trek die kabel eruit en stop met het vergiftigen van je geest met die onzin.quote:
Dat vind ik oprecht vreselijk voor je. En ik hoop dat ze veilig terugkomt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een tante van me is nog steeds zoek en die ging alleen even boodschappen halen.
Ik kijk nooit TV.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet die TV uit, trek die kabel eruit en stop met het vergiftigen van je geest met die onzin.
quote:
Er zijn nog genoeg andere tantes over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vreselijk voor je. En ik hoop dat ze veilig terugkomt.
Mag ik ondanks die realiteit nog grappen maken?
Het is 100% waar. Waar zit het probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:
[..](te)veel mensen (bijna) altijd. Die denken ook echt dat dat allemaal waar is.
Welke onzin?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In plaats daarvan zit je tot laat in de nacht onschuldige mensen te vergiftigen met je onzin
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is 100% waar. Waar zit het probleem?
In Khartoum wel. Jengelen zelfs.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niks. Het is verdomme net half acht geweest, dan ga je toch niet roepen!?
Ik begrijp het ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niks. Het is verdomme net half acht geweest, dan ga je toch niet roepen!?
Nee, bij jullie staat om de 22 cm een flitspaal.quote:
Ik kom niet verder dan 18.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, bij jullie staat om de 22 cm een flitspaal.
Dat vind ik zelf ook wel het bare minimum, moet ik eerlijk zeggen. Jonger ga ik zeker niet.quote:
Ok, nu geef ik het op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook wel het bare minimum, moet ik eerlijk zeggen. Jonger ga ik zeker niet.
Moriaantje Balotelli en dat het een negert is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |