Je bent zelf best okquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef El_Matador het volgende:
De kern van de islam is kut, moslims zijn best ok.
Zoiets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:32 schreef El_Matador het volgende:
De kern van de islam is kut, moslims zijn best ok.
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes met maken.
We hadden het over schapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.
Een tante van me is nog steeds zoek en die ging alleen even boodschappen halen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik was de clou toch alweer vergeten.
Zet die TV uit, trek die kabel eruit en stop met het vergiftigen van je geest met die onzin.quote:
Dat vind ik oprecht vreselijk voor je. En ik hoop dat ze veilig terugkomt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een tante van me is nog steeds zoek en die ging alleen even boodschappen halen.
Ik kijk nooit TV.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet die TV uit, trek die kabel eruit en stop met het vergiftigen van je geest met die onzin.
quote:
Er zijn nog genoeg andere tantes over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht vreselijk voor je. En ik hoop dat ze veilig terugkomt.
Mag ik ondanks die realiteit nog grappen maken?
Het is 100% waar. Waar zit het probleem?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:
[..](te)veel mensen (bijna) altijd. Die denken ook echt dat dat allemaal waar is.
Welke onzin?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In plaats daarvan zit je tot laat in de nacht onschuldige mensen te vergiftigen met je onzin
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is 100% waar. Waar zit het probleem?
In Khartoum wel. Jengelen zelfs.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niks. Het is verdomme net half acht geweest, dan ga je toch niet roepen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |