Ah, 'visvakantie' zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:22 schreef Globali het volgende:
[..]
Thailand. En daar behandel je mensen niet zo. Behalve in de fabriek die produceert voor Action.
Lees ik dubbel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Het stond er gewoon......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:27 schreef hugecooll het volgende:
Gauw doen alsof je niet de enige bent die meer dan één keer quotet
Je mag dan spellchecker (is dat niet gewoon spellingscontroleur dan?) zijn, maar "quotet" ga ik mijn toetsenstrot niet uitkrijgen hoor...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:27 schreef hugecooll het volgende:
Gauw doen alsof je niet de enige bent die meer dan één keer quotet
HEY IK VERZIN HET OOK NIET HOOR NIET ALTIJD VAN DIE KRITISCHE VRAGEN STELLEN AUBquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag dan spellchecker (is dat niet gewoon spellingscontroleur dan?) zijn, maar "quotet" ga ik mijn toetsenstrot niet uitkrijgen hoor...
Damn daar gaat mijn vertrouwen in de wijsheid die met de jaren komt.quote:
Het zal mij worst zijn. Ik woonde daar gewoon. En ik ben 41 jaar uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:28 schreef hugecooll het volgende:
En de eerste keer ook niet
Geloofwaardigheid: -10
Waaruit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Het zal mij worst zijn. Ik woonde daar gewoon. En ik ben 41 jaar uit.
Jij stemt pvv toch? Ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Damn daar gaat mijn vertrouwen in de wijsheid die met de jaren komt.
Halverwege tot je volgende in(carnatie).quote:
Ik bedoelde "Alzheimer".quote:
Dan moet je eerst moslim worden toch? Geintje. Nee. Dat pad was niet voor mij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Halverwege tot je volgende in(carnatie).
Want moslims zijn kutquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan moet je eerst moslim worden toch? Geintje. Nee. Dat pad was niet voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |