Een kanarie? Een goddelijke zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:19 schreef Globali het volgende:
El Matador wilde een kanarie aanschaffen. Dat weet ik nog.
Sletterig is tijdelijk altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kanarie? Een goddelijke zeker?
Braziliaanse dames zijn zeker de moeite waard, wel erg sletterig.
Dat zeggen de Somaliėrs ook over de clitoris.quote:
Leguanen zijn wel coolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn best algemeen die beesten. Mijn ouders hadden apen, krokodillen, leguanen (toen ik jong was), allerhande andere beesten...
Zelf ook rat, kat, schildpad, wandelende takken![]()
Pa werkte in de dierentuin, dat scheelt.
Wat we al eens besproken hadden; vroeger meer dan nu. Sletterig met mij prima, maar in Brazilie weet je zeker dat je meisje nooit van jou alleen is, dat valt in Colombia nog wel mee...quote:
Die Mohammedaanse zwartjes weten niet beter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeggen de Somaliėrs ook over de clitoris.
Ja, 3 in een zelfgemaakt terrarium. Vriendjes die kwamen spelen keken hun ogen uit. Mooie beesten.quote:
Wij hadden er ook 3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, 3 in een zelfgemaakt terrarium. Vriendjes die kwamen spelen keken hun ogen uit. Mooie beesten.
Ik ken alleen Azie en Afrika.Een slet is nooit fout.....tenzij je gewoon wil slapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat we al eens besproken hadden; vroeger meer dan nu. Sletterig met mij prima, maar in Brazilie weet je zeker dat je meisje nooit van jou alleen is, dat valt in Colombia nog wel mee...
Tof! in Brabant?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wij hadden er ook 3Speciale kamer voor gefixt en zo
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ken alleen Azie en Afrika.Een slet is nooit fout.....tenzij je gewoon wil slapen.
Hoe oud zijn ze geworden?quote:
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staartquote:
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staart
Ja, zoiets waren de onze ook; groene leguanen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Ik geloof dat m'n vader ze weg had gedaan toen hij zelf verhuisde. Ze waren wel groot, iets van 1,70-80m incl staart
yequote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?
Mhm, de creatief genaamde iguana iguanaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zoiets waren de onze ook; groene leguanen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Waar hebben we het over? Een reptiel van 1.70?
Deze zijn daquote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:33 schreef Globali het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er niet eens naar durven wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |