SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Leicester gaat in gesprek met Pellè
Graziano Pellè heeft de afgelopen seizoenen in het shirt van Feyenoord indruk gemaakt op clubs in de Premier League. Leicester City heeft zich volgens The Daily Mail gericht op de aanvaller. De krant verwacht in de komende dagen gesprekken met de Rotterdamse club.
West Bromwich Albion, Everton, Queens Park Rangers en Stoke City zouden ook al scouts hebben gestuurd naar Rotterdam.
HMFquote:
3 aardige wedstrijden en de cash loopt binnen. Duimen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:16 schreef Cara het volgende:
Feyenoord![]()
Succes, de Vrij, Indi, Janmaat.
Hou je je staande, kom dan maar binnen met de miljoenen.
Maken jullie grote fouten, dag kapitaal![]()
Verder geen druk ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:16 schreef Cara het volgende:
Feyenoord![]()
Succes, de Vrij, Indi, Janmaat.
Hou je je staande, kom dan maar binnen met de miljoenen.
Maken jullie grote fouten, dag kapitaal![]()
quote:Politiek twijfelt nog over aandelenpakket De Kuip
De Rotterdamse gemeenteraad reageert vooralsnog terughoudend op het verzoek van Feyenoord om voor 35 miljoen euro aandelen in te kopen in een vernieuwde Kuip. De VVD ziet er niets in: 'We worden een soort speelbal, die alleen maar geld mag geven. Dit is vooral heel voordelig voor Feyenoord', verwoordt de partij.
Andere fracties houden de deur wel nog open. 'Dit is zeker nog geen gelopen race', vertelt D66-raadslid Jos Verveen. 'We zijn het verplicht aan de stad om dit goed te onderbouwen. Als je het doet, dan moet je een verdomd goed verhaal hebben.'
De CDA denkt dat De Kuip een uitzondering kan zijn in haar beleid. 'We staan hier niet negatief tegenover. Normaal zouden we dit nooit doen, maar in deze situatie willen we kijken of een uitzondering gemaakt kan worden', aldus Sven de Langen.
Eén partij is wel heel optimistisch. 'Op deze manier kun je zeggenschap houden over het project, omdat de stad mede-eigenaar is', ziet de SP voordelen. 'Als het gebeurt, dan doe je het omdat een nieuw stadion belangrijk is voor de stad en voor Zuid.'
Nee, nee en nog eens nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:58 schreef De_Pel het volgende:
Eén partij is wel heel optimistisch. 'Op deze manier kun je zeggenschap houden over het project, omdat de stad mede-eigenaar is', ziet de SP voordelen.
kwidetti bellemie en drent hale dan worde we kampioen!quote:Feyenoord wil serieus werk maken van de terugkeer van John Guidetti. Volgens The Daily Mail is de Zweedse spits de belangrijkste kandidaat om de zo goed als zeker vertrekkende Graziano Pellè te vervangen.
Pellè staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Engelse promovendus Leicester City en Feyenoord rekent eigenlijk al op een vertrek van de topscorer, die door veel meer clubs in de gaten gehouden wordt. De Rotterdammers houden zich dan ook al volop bezig met de opvolging van de Italiaan en zijn in die zoektocht terecht gekomen bij een oude bekende.
Guidetti, die in het verleden op huurbasis al de harten van de Feyenoord-fans veroverde en nog altijd zeer populair is bij de achterban, is namelijk concreet in beeld. De Zweedse international wil en mag vertrekken bij Manchester City, waar hij geen perspectief op speeltijd heeft. De tweede seizoenshelft van het afgelopen seizoen speelde Guidetti zonder te overtuigen op huurbasis voor Stoke City.
Iemand die me uit kan leggen waarom de grasmat in de afgelopen 6 jaar al 4 keer is vervangen, oftewel, even vaak als in de 70 jaar daarvoor? Afgelopen 4 jaar 3 grasmatten, dat mag een aardige kostenpost worden zo.quote:Scoor een stukje heilig gras van De Kuip
De grasmat van De Kuip, in april nog verkozen tot beste veld van Nederland, wordt tijdens deze zomerstop vervangen.
Voordat het zover is, biedt Feyenoord haar trouwe supporters de kans om aanwezig te zijn bij een exclusieve ‘Gras Experience’. Ben jij benieuwd naar de ingrediënten achter het succes van het beste veld van Nederland en wil jij een stukje van het heilige gras mee naar huis nemen? Kom dan op zondag 6 juli aanstaande naar De Kuip!
Tijdens de ‘Gras Experience’ mag een bezoek aan het schitterende veld – via de magische spelerstunnel – uiteraard niet ontbreken, maar niet voordat je onder het genot van een drankje in het Feyenoord Museum de gewonnen schaal voor beste veld van Nederland hebt bewonderd. Op het veld volgt een ontmoeting met grasmeester Erwin Beltman. Samen met zijn team, dat verantwoordelijk is voor het dagelijkse onderhoud, vertelt hij alles over hun werkzaamheden en geeft hij de beste tips voor het verzorgen van gras. Die kunnen goed van pas komen als je na afloop een stukje van de heilige grasmat mee naar huis krijgt. Bovendien kun je met je stukje gras meedingen naar de prijs van ‘Grasmeester van het jaar’. Meer informatie hierover volgt op de dag zelf.
Korting voor Legioen-leden en Kameraadjes
Kaarten voor de ‘Gras Experience’ kosten 30 euro per stuk. Feyenoord biedt Leden van Het Legioen en Juniorclub Kameraadjes een exclusieve korting van 5 euro. Zij kunnen gebruik maken van de unieke kortingscode die per mail is verstuurd. Bezoekers van de Gras Experience krijgen tevens de kans om hun middag compleet te maken met een uitgebreide lunch in De Kuip Eten en Drinken, dat speciaal voor deze dag een luncharrangement aanbiedt. De prijs van de lunch is 15 euro per persoon, waarbij kinderen tot en met 12 jaar een kindermenu met verrassing krijgen. Mis de unieke beleving van de ‘Gras Experience’ niet en klik hier om direct kaarten te bestellen!
Gratis Voetbal
Speciaal voor de ‘Gras Experience’ is de nieuwe Fanshop in het Marathongebouw naast De Kuip op zondag 6 juli geopend. Bezoekers van de ‘Gras Experience’ krijgen bij besteding van minimaal 25 euro een gratis voetbal cadeau.
Vaderdag
Zondag 15 juni aanstaande is het Vaderdag. Is jouw vader gek van Feyenoord en De Kuip? Verras hem met een toegangskaart voor de Gras Experience! Ga naar www.feyenoord.nl/heiliggras om direct kaarten te bestellen.
Overigens, die snelkookpan hebben ze in 1996 open gegooid, daarna hebben we er nog 3 grote finales gespeeld:quote:1937: aanleg veld
1995: nieuw veld i.v.m. degeneratie v/h gras na de renovatie in 1994
1998: nieuw veld i.v.m. aanleg van veldverwarming
2004: nieuw veld i.v.m. aanleg Grass Masterveld
2008: nieuw veld
2011: nieuw verbeterd veld
2013: nieuw veld
2014: nieuw veld
En nu zouden we er ineens geen enkele interland meer kunnen spelen?quote:1997 ECII: FC Barcelona - Paris Saint-Germain 1-0
2000 EURO 2000: Frankrijk - Italië 2-1 n.v.
2002 UEFA Cup: Feyenoord - Borussia Dortmund 3-2
Ik neem aan dat je begreep dat dit wel een beetje op kinderen is gerichtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan een stukje gras.
Dan nog. Koop van die 30 eu een Feyenoord pyjama ofzo joh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je begreep dat dit wel een beetje op kinderen is gericht
Als het in de fanshop verkocht werd zou je er natuurlijk ook geen 30 euro voor krijgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog. Koop van die 30 eu een Feyenoord pyjama ofzo joh.
Koevermans op z'n bestquote:Graziano Pellè heeft een standje gekregen nadat hij bij Feyenoord de show stal door met een Ferrari aan te komen rijden. Dat heeft commercieel directeur Mark Koevermans vrijdag laten optekenen.
Pellè baarde in maart opzien door na een schorsing met een gloednieuwe Ferrari FF te verschijnen. De Italiaan kreeg een boete in Amsterdam en ook in Rotterdam was men niet blij met de actie van Pellè, die bij De Kuip veel bekijks trok.
Feyenoord heeft een sponsordeal met Opel en daarom moeten alle spelers tijdens werktijd in een auto van dat merk rijden. Pellè hield zich dus niet aan die afspraak en is daarvoor op het matje geroepen. "Het is één keer gebeurd onder werktijd. Dat kan niet", aldus Koevermans in de Nationale Autoshow.
"We hebben hem daarop intern aangesproken. Daarna is het gelukkig nooit meer gebeurd", vervolgt de directeur van de Rotterdammers, die niet wil vertellen of Pellè een boete heeft gekregen. "Daar doen we geen uitspraken over."
Mocht je vanavond de nul houden dan zijn we direct uit de schulden en kunnen we de VVF in 1 keer uitkopenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Onze verdedigers tegen Diego Costa en David Silva, ben benieuwd
Zie het alleen niet gebeuren met een faalhaas als Blind linksback.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mocht je vanavond de nul houden dan zijn we direct uit de schulden en kunnen we de VVF in 1 keer uitkopen
Heb je ook weer gelijk in. Aan de andere kant krijgen de Feyenoorders dankzij hem natuurlijk wel weer extra kansen om zich te onderscheiden door zijn blunders weg te poetsen. Vangen we 50 miljoen in plaats van 40 voor Jan Maat, Stefan en BMIquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zie het alleen niet gebeuren met een faalhaas als Blind linksback.
Hoe dan ook, weg zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:27 schreef De_Pel het volgende:
Godverdegodver daar gaat je miljoenentransfer voor D Vrij
Schwalbe Costa.
De Vrij moest wel zo sliden; Costa dreigde te gaan schieten. Mocht hij dan toch eerst 180 graden willen draaien dan kwam er in zijn rug al een tweede speler aanlopen. (toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat je daar niet zo op wordt afgerekend. Schwalbe was het immers. Alleen mag hij in zo'n duel niet zo gaan sliden, dat is vragen om problemen. Janmaat doet het naar behoren, heeft aantal mooie passjes al. Die op de Guzman was prachtig langs de zijkant. Achterin oogt het wel rommelig omdat er telkens spelers tussen de drie centrumverdedigers opduiken. Dat is dan weer negatief voor De Vrij en BMI.
De enige die meer waard is, is Blind.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef De_Pel het volgende:
Houdt je het nu gewoon verder dicht dan zijn ze alsnog allemaal 5 miljoen meer waard
Ok man. Fladder nu maar weer naar je eigen topic, joodsche trolspanjoolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:16 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
De enige die meer waard is, is Blind.
Feyenoord, en ik baal serieus van die 2 assists.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man. Fladder nu maar weer naar je eigen topic, joodsche trolspanjool
Geen gigantische persoonlijke fouten, maar ze zijn er toch een aantal keer gemakkelijk doorheen gelopen. Ook weer niet zó'n schande als je 22 bent, 10 caps hebt, en tegen de Europees, wereld en Europees kampioen speelt, maar best is het niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo slecht doen onze jongens het niet.
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen gigantische persoonlijke fouten, maar ze zijn er toch een aantal keer gemakkelijk doorheen gelopen. Ook weer niet zó'n schande als je 22 bent, 10 caps hebt, en tegen de Europees, wereld en Europees kampioen speelt, maar best is het niet.
Inderdaad, goed voorbeeld voor De Vrij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Vlaar speelt wel echt als een eindbaas zeg.
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:22Andrés Iniesta: 5 dribbels, 1 succesvol.Daryl Janmaat: 3 tackles, 3 succesvol.Stefan de Vrij: 8 tackles, 8 succesvol. #spaned reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Happel het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:22Andrés Iniesta: 5 dribbels, 1 succesvol.Daryl Janmaat: 3 tackles, 3 succesvol.Stefan de Vrij: 8 tackles, 8 succesvol. #spaned reageer retweet
Ik vond Bruno niet zo indrukwekkendquote:
En we zijn eindelijk eens van dat jodensysteem afgestapt.quote:
De Blik van Bruno, nieuwe meesterfilmquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vond Bruno niet zo indrukwekkend
Nog flink zitten vloeken om die veel te zachte bal in de eerste helft waardoor spanje kon uitbreken
Na de knipoog van BMI ben ik het hier toch niet mee eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Overduidelijk de beste verdediger van het veld.
Die ogenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Na de knipoog van BMI ben ik het hier toch niet mee eens.
Mooiste was na de kopstoot. Bruno wist ik ga je opeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die ogen
Gewoon dat voetje laten hangen terwijl hij over een liggende spanjool heenstapt
Sowieso, Bruno is veruit de bazigste vent in onze selectie. Er trekt een schaduw over je heen als die voor je staat, die is zo mokergroot hé.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooiste was na de kopstoot. Bruno wist ik ga je opeten.
Hij is vooral enorm zwart. En in nederland. Hebben we zulke mannen nodig. Ze weten waar het om draait. Koning op het veld. Een absolute held.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, Bruno is veruit de bazigste vent in onze selectie. Er trekt een schaduw over je heen als die voor je staat, die is zo mokergroot hé.
ManU zal het niet worden, maar enigszins verbazingwekkend kan hij tóch nog best eens een stapje hogerop. Heeft zich in Engeland gewoon heel goed ontwikkeldquote:
Niet eens een klein stapje. Geldt bij Aston Villa al maanden als constante factor. Het is jammer dat Ron Beton alleen geen transfer zal maken naar een ander land: hadden we toch iets aan opleidingsvergoeding verkregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
ManU zal het niet worden, maar enigszins verbazingwekkend kan hij tóch nog best eens een stapje hogerop. Heeft zich in Engeland gewoon heel goed ontwikkeld
Ik heb een nog betere, als je wil. De jouwe zegmaar, maar dan met die spelert erbij en scherper.quote:
DANK U. Kan er geen pestpokke van. En dan Sjaakbauer en Typisch die riepen dat het een beter keus dan Clasie was.quote:
Enkel dankzij Ron ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:44 schreef Dekatria het volgende:
De verdediging stond als een huis. Ron Beton
Klopt. Was ook al zeker driekwart jaar duidelijk dat hij 1 van de 3-4 basisspelers is zou zijn van het WK. Op naar een subtopper in Engeland, het is hem van harte gegundquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet eens een klein stapje. Geldt bij Aston Villa al maanden als constante factor. Het is jammer dat Ron Beton alleen geen transfer zal maken naar een ander land: hadden we toch iets aan opleidingsvergoeding verkregen.
twitter:tomvanhulsen twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 23:46:30Intussen wordt in Engeland maandag de benoeming verwacht van Ronald Koeman als manager van Southampton. reageer retweet
Werd tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 23:46:30Intussen wordt in Engeland maandag de benoeming verwacht van Ronald Koeman als manager van Southampton. reageer retweet
Doe lekker spanje, pakken we nog wat centen ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Was ook al zeker driekwart jaar duidelijk dat hij 1 van de 3-4 basisspelers is zou zijn van het WK. Op naar een subtopper in Engeland, het is hem van harte gegund
Mooie club voor 'm.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen wereldtalent, maar gewoon een goede speler met een geweldige instelling.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe lekker spanje, pakken we nog wat centen ook.. Nee maar serieus. Ron Vlaar. Topvent. Echt niets mis mee. Was ook bij Feyenoord gewoon een capabele speler, die denk ik door velen onderschat is. O.a. Caland schreef daar ooit nog wat over.
Terecht wel. Deze 5-1 komt voor de helft op zijn contoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik houd van gepassioneerde spelers die laten zien wat ze voelen. BMI is precies dat. 110% commitment in het veld, zachte jongen maar maak hem niet boos. Heerlijk zulke gasten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:50 schreef Steven184 het volgende:
De voorbeeld kopstoot van BMI naar scheids was ook wel briljant.
Tuurlijk, zou mooi zijn als we er nog wat centjes aan overhouden, maar zoniet, achja....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe lekker spanje, pakken we nog wat centen ook.. Nee maar serieus. Ron Vlaar. Topvent. Echt niets mis mee. Was ook bij Feyenoord gewoon een capabele speler, die denk ik door velen onderschat is. O.a. Caland schreef daar ooit nog wat over.
quote:Vlaar tekent bij Feyenoord voor drie jaar bij
ANP/Redactie − 07/06/11
UPDATE Feyenoord heeft met Ron Vlaar een principeakkoord bereikt over een nieuw driejarig contract. Dat maakte technisch directeur Martin van Geel vandaag bekend. De 26-jarige aanvoerder van Feyenoord speelt sinds januari 2006 in De Kuip.
Het oude contract van Vlaar liep volgend jaar zomer af. 'Door zich nu langer te verbinden aan Feyenoord en vertrouwen uit te spreken in de weg die we bewandelen, geeft hij een heel belangrijk signaal af', aldus Van Geel. Vlaar zet binnenkort zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2014.
Eerder slaagde Feyenoord erin Stefan de Vrij langer aan zich te binden. Van Geel hoopt nu ook de volgend jaar aflopende contracten met Leroy Fer en Georginio Wijnaldum te kunnen verlengen.
Vlaar, die tussen 2007 en 2009 nauwelijks in actie kwam vanwege zware blessures, hoopt door bij te tekenen een goed signaal af te geven aan medespelers, supporters en eventuele aanwinsten. 'Ik zie absoluut toekomst in Feyenoord en in dit elftal. Dus ja, ik zie heil in een langer verblijf in De Kuip. Ik kan me hier zeker nog verder ontwikkelen en ben er van overtuigd dat we de weg omhoog in zullen slaan, de weg naar waar Feyenoord thuishoort', aldus Vlaar.
De verdediger maakt geregeld deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. Bondscoach Bert van Marwijk riep Vlaar niet op voor de oefentrip in Zuid-Amerika.
Transfer uitsmeren tot deadline periodequote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. De zaadtering. Weet je hoe kut dit eigenlijk is voor onze club? Sure, leuke transferbedragen, maar vCL3 kan je uit je kop zetten.
Maar dat was te verwachten toch, dat er deze zomer een leegloop zou gaan plaatsvinden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus. De zaadtering. Weet je hoe kut dit eigenlijk is voor onze club? Sure, leuke transferbedragen, maar vCL3 kan je uit je kop zetten.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat was te verwachten toch, dat er deze zomer een leegloop zou gaan plaatsvinden?
Dan maar beter voor prettig hoge transfersommen.
Dat bedoel ik niet battieboys. Als we de poulefase doorkomen, kunnen ze niet meer gezamenlijk trainen met de rest van Feyenoord las ik ergens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Transfer uitsmeren tot deadline periode
Ah, uiteraard. Da's waar ook. Dat is wel een aderlating inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik niet battieboys. Als we de poulefase doorkomen, kunnen ze niet meer gezamenlijk trainen met de rest van Feyenoord las ik ergens.
Wat een opperbaasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]godverdomme
Ik zeg gewoon vanaf nu puur een BMI OP.
Eens. Regel jij dat eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon vanaf nu puur een BMI OP.
Ik ook, alleen is dat weer niet goed voor de transfersommenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb liever dat Nederland in de eerste ronde wordt uitgeschakeld in dat geval. Of is dat heel gek?
Nee man.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Helaas een Blindquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Dekatria het volgende:
BMI, Vlaar en De Vrij helden van de avond
Mooie club voor Koeman & De Pel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Uberhaupt zonde. Geel zou moeten bijdraaien inzake dit. Doe ze dan maar vakantie ná de VCL3 en VCL4. En ja, ik weet hoe debiel dat klinkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
Mooie club voor Koeman & De Pel.
Als NL de poulefase doorkomt missen de Oranje internationals de VCL3 door verplichte vakantie van Van Geel, om blessures te voorkomen. Geen probleem voor de transferobjecten, maar zonde dat je King Kong en Clasie mist.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:56 schreef Helpmefok het volgende:
Leer eens lezen, of heb je een stoornis waardoor dat met moeite gaat? Dyslexie o.i.d.?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jesus man. Jullie club heeft vanavond 15 miljoen verdient, want elke Feyenoorder is 4 miljoen meer waard geworden. Jij bent er zo eentje die vanavond van te voren getekend had voor een 2-0 nederlaag.
Hoi.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jesus man. Jullie club heeft vanavond 15 miljoen verdient, want elke Feyenoorder is 4 miljoen meer waard geworden. Jij bent er zo eentje die vanavond van te voren getekend had voor een 2-0 nederlaag.
Ze zouden gelijk doormoeten vanuit Brazilië naar Feyenoord. Niet te doen natuurlijk, dus krijgen ze standard twee weken vakantie. Wat betekent dat ze sowieso de eerste wedstrijden missen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik niet battieboys. Als we de poulefase doorkomen, kunnen ze niet meer gezamenlijk trainen met de rest van Feyenoord las ik ergens.
Nee. Juist nu zullen spelers van Feyenoord niet meer op het allerlaatste moment vertrekken, dus dat is positief. Nu heeft Van Geel een heleboel geld én een heleboel tijd om het verlies op te vangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer eens lezen, of heb je een stoornis waardoor dat met moeite gaat? Dyslexie o.i.d.?
Dat is echt hoerig vertyft man.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zouden gelijk doormoeten vanuit Brazilië naar Feyenoord. Niet te doen natuurlijk, dus krijgen ze standard twee weken vakantie. Wat betekent dat ze sowieso de eerste wedstrijden missen.
Zoiets was het.
Klopt. Ik weet de precieze data niet 1-2-3, maar volgens mij mogen we de eerste ronde net wel doorkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zouden gelijk doormoeten vanuit Brazilië naar Feyenoord. Niet te doen natuurlijk, dus krijgen ze standard twee weken vakantie. Wat betekent dat ze sowieso de eerste wedstrijden missen.
Zoiets was het.
Je begrijpt dat al die spelers vertrokken zijn vlak voor de VCL3, waardoor je nooit meer nieuwe spelers kan inpassen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nee. Juist nu zullen spelers van Feyenoord niet meer op het allerlaatste moment vertrekken, dus dat is positief. Nu heeft Van Geel een heleboel geld én een heleboel tijd om het verlies op te vangen.
Maar het grootste deel van die spelers was sowieso al vertrokken bij jullie. Na een wedstrijd als vandaag (gisteren) al helemaal voor 99 % zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoiets was het.
Kongolo, BMI en Clasie was en is geen concrete interesse voor. Ook deze jongens mogen dalijk niet spelen. Dat is dus wel degelijk een aanslag op je elftal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar het grootste deel van die spelers was sowieso al vertrokken bij jullie. Na een wedstrijd als vandaag (gisteren) al helemaal voor 99 % zeker.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, ik zit nu aan het bier in de kroeg (tenminste, terwijl ik dit aan het typen ben ben ik aan het pissen) en het is allemaal reuzegezellig enzo, maar het gevoel dat ik bij een Feyenoord-wedstrijd heb mis ik wel hoor.
Dank je wel, wilde dit bijna posten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, ik zit nu aan het bier in de kroeg (tenminste, terwijl ik dit aan het typen ben ben ik aan het pissen) en het is allemaal reuzegezellig enzo, maar het gevoel dat ik bij een Feyenoord-wedstrijd heb mis ik wel hoor.
Ik heb de wedstrijd met collega's gekeken. Gelukkig was er één andere Feyenoorder bij, maar andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Je zou dus kunnen zeggen dat Koeman 40-45% onderdeel is geweest van deze winstpartij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef k3vil het volgende:
De 532 is de reden waarom we uberhaupt gewonnen hebben.
Waarom waardeert men dit niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je zou dus kunnen zeggen dat Koeman 40-45% onderdeel is geweest van deze winstpartij.
Allemaal Ajacieden of gelegenheidssupporters joh.quote:
Die dagjesmensen snappen er geen kut vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
En dat met een nagenoeg volledige Eredivisie-defensie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso denk ik dat je als Oranje profijt hebt van een defensie wat elkaar al kent. Hebben we vandaag in elk geval gezien.
Andersom ook het geval. Als deze spelers met een goed gevoel terug zouden komen bij Feyenoord en niet getransfereerd zouden worden, zou je wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien komend seizoen. Die jongens worden in een maand 2 jaar volwassener.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso denk ik dat je als Oranje profijt hebt van een defensie wat elkaar al kent. Hebben we vandaag in elk geval gezien.
Waarschijnlijk komen ze dan ook terug met de overtuiging dat ze een hoger niveau aankunnen - en terecht in dat geval - en zullen dan waarschijnlijk weinig trek hebben in nog een jaar Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Andersom ook het geval. Als deze spelers met een goed gevoel terug zouden komen bij Feyenoord en niet getransfereerd zouden worden, zou je wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien komend seizoen. Die jongens worden in een maand 2 jaar volwassener.
Helaas zullen we daar waarschijnlijk maar weinig vruchten van plukken
Heeft het erg goed gedaan, denk dat hij wel een stapje hogerop kan na het WK.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:08 schreef Dekatria het volgende:
Ron Beton is misschien wel de schakel die een Eredivisie defensie nodigheeft op dit niveau. Ben benieuwd hoe constant ze het kunnen houden, maar de eerste tekenen zijn gunstig.
Waar heb jij het nu over?quote:
In waarde gestegenquote:
Tot die conclusie kwam ik later ja.quote:
Inderdaad manquote:
Klopt. Ik ga er ook al tijden van uit dat er zeker 3, 4 spelers vertrekken uit het lijstje internationals+Pelle. Op zich mooi als je eens kunt cashen en zowaar kunt herinvesteren, maar dan ga je er gewoon in elke linie significant op achteruit. Zo ongelooflijk jammer dat je zo nooit die CL á 20+ miljoen ga halen. Dat puntensysteem is eigenlijk gewoon compleet belachelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze dan ook terug met de overtuiging dat ze een hoger niveau aankunnen - en terecht in dat geval - en zullen dan waarschijnlijk weinig trek hebben in nog een jaar Eredivisie.
Ik ga al heel lang uit van een vertrek van veel dragende spelers deze zomer. Als we flink kunnen cashen is dat alleen maar mooi meegenomen (hopelijk kunnen er dan nog 3 of 4 spelers worden teruggehaald voor een paar miljoen per stuk, dat is ongekende luxe in vergelijking met afgelopen jaren).
Even laten zien wie de grootste heeft.quote:
Dat wordt echt wel kut als NL ver komt. Slaat trouwens ook helemaal nergens op. Dan krijg je als Feyenoord wel 10.000 euro per dag, maar je mist wel de spelers in de belangrijkste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:30 schreef Antaris het volgende:
Wat een schitterend pass van Sneijder zeg, waarmee Robben zijn 2de doelpunt maakte.
Ik heb daar niets over gehoord. Maar welke idioot had bedacht om zo vroeg CL wedstrijden te houden?
Ik zie NL nog ver komen in het WK, staan we daar zonder verdediging.
Als Feyenoord scoort ga ik compleet uit m'n stekker en is er veel meer euforie dan bij dit. Hier juich ik wel, ben ik blij maar uiteindelijk ontbreekt er toch ietsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Snap de 'kritiek' op Janmaat dan ook niet zo, hij speelde prima. Moest zich wapenen tegen Silva/Iniesta die afwisselend op hem afkwamen, en dan kwam ook Alba er nog overheen.twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:22Andrés Iniesta: 5 dribbels, 1 succesvol.Daryl Janmaat: 3 tackles, 3 succesvol.Stefan de Vrij: 8 tackles, 8 succesvol. #spaned reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
hij ging oprecht verhaal halen
wat een held
Daar moest hij juist van de bal afblijven want door hem werd het buitenspel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:59 schreef Grifte het volgende:
Snap de 'kritiek' op Janmaat dan ook niet zo, hij speelde prima. Moest zich wapenen tegen Silva/Iniesta die afwisselend op hem afkwamen, en dan kwam ook Alba er nog overheen.twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:22Andrés Iniesta: 5 dribbels, 1 succesvol.Daryl Janmaat: 3 tackles, 3 succesvol.Stefan de Vrij: 8 tackles, 8 succesvol. #spaned reageer retweet
En toch was hij aanvallend wel eens mee, oa 2x dat Robben een verkeerde keus maakte, en die aanval met de bijna-assist op RVP, die de lat deed trillen.
ik blijf erom lachenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
hij ging oprecht verhaal halen
wat een held
Na een seconde of 30 (dacht ik) verdwijnt het inderdaad, gebruiken ze in Zuid-Amerika al veel langer en is kortweg geniaal, aangezien je nooit meer kan smokkelen. Wordt ook wel gebruikt om aan te geven waar de vrije trap genomen moet worden en dan kan je dus ook niet de bal verplaatsenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]![]()
Dat spul verdwijnt automatisch van het veld ofzo?
Fles is ver leeg inderdaadquote:
Knap dat je nog zo leuk uit de hoek kan komen als je metquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:43 schreef Bombvis het volgende:
http://nos.nl/wk2014/video/660803-martins-indirecte-assist.html
Vanaf 1.28 is
Dat weet ik wel zeker. Al wint Nederland de aankomende 3 wedstrijden, is elke basisinternational minimaal 10 miljoen waard. Zo opportunistisch is de voetbalwereld nou eenmaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook, alleen is dat weer niet goed voor de transfersommen.
Misschien moeten we maar gewoon wéér een jaar Europeesloos accepteren, als dat nou echt een keer 30 miljoen aan transfers betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Al wint Nederland de aankomende 3 wedstrijden, is elke basisinternational minimaal 10 miljoen waard. Zo opportunistisch is de voetbalwereld nou eenmaal.
En ach, vCL.... Eigenlijk hebben we daar niks te zoeken. Of mag ik dat niet zeggen?
Zonder de internationals niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kom op, beetje objectief mag wel, BMI was (met De Guzman) een van de slechtere aan NLse kant.quote:
Inderdaad, bij de 2-1 van Vilhena tegen Cambuur heb ik veel harder gejuicht dan bij de 2-1 van Robben gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Als Feyenoord scoort ga ik compleet uit m'n stekker en is er veel meer euforie dan bij dit. Hier juich ik wel, ben ik blij maar uiteindelijk ontbreekt er toch iets
quote:14-06-2014 | 'Feyenoord wil negen miljoen voor De Vrij'
Je kon er op wachten. Het Nederlands elftal vernederde gisteren Spanje met 1-5 en dat optreden komt ook tot uitdrukking in de buitenlandse media. De Italiaanse journalist Di Marzio komt nog geen 24 uur na de ongekende zege met het bericht dat Feyenoord negen miljoen euro voor Stefan de Vrij verlangt.
+2 dus.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef Sejt het volgende:
Check BMI tijdens de opstellingen trouwens. Iedereen serieus en dan...
http://www.soccer-blogger(...)ne-13-group-b-bahia/
Op 48 sec.
Ik had het over zijn gedrag en niet over zijn spel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op, beetje objectief mag wel, BMI was (met De Guzman) een van de slechtere aan NLse kant.
Als je een paar (ex-)Feyenoorders credit wil geven, noem dan Vlaar, de Vrij, en uiteraard van Persie
Janmaat deed ook z'n taak prima, Alba weinig opgekomen, aanvallend kon hij niet zoveel laten zien, maar dat was geen ramp, we hadden aan de andere kant Blindgod die wel op kon komen
quote:
quote:'Lazio lijkt De Vrij te kunnen vergeten'
Lazio Roma zal niet blij geweest zijn met het goede optreden van het Nederlands elftal. De Italiaanse club toonde in aanloop naar het WK belangstelling voor Stefan de Vrij. Na de 5-1 tegen Spanje lijkt de vraagprijs voor de centrale verdediger te zijn gestegen.
La Gazzetta dello Sport weet dat Lazio een bod van vijf miljoen euro heeft uitgebracht op De Vrij. De mandekker heeft ook al gesprekken gevoerd met de Romeinen, maar Feyenoord lijkt meer te willen hebben voor de international.
Technisch directeur Martin van Geel zou negen miljoen euro vragen voor De Vrij. Door de basisplaats van de Feyenoorder en zijn doelpunt (de 1-3) tegen de Spanjaarden lijkt vijf miljoen sowieso te weinig. Volgens de Italiaanse media hebben nu meerdere clubs interesse in de verdediger.
Het is gewoon een aardige gozer. Bij trainingen vraagt hij ook geregeld aan de oude wijze mannen hoe het met ze gaat. Of ze nog steeds gezond zijn etc. Weinig spelers die zich ook in de supporters interesseren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
http://levenmetfeyenoord.wordpress.com/2014/06/14/bruno/
Prima site ook, trouwens.
Het enige wat ik minder vind aan Bruno is dat hij voor Feyenoord speeltquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is gewoon een aardige gozer. Bij trainingen vraagt hij ook geregeld aan de oude wijze mannen hoe het met ze gaat. Of ze nog steeds gezond zijn etc. Weinig spelers die zich ook in de supporters interesseren.
Ventje dat erachter zit is alleen een beetje jammer. Beetje linkshippie extremist als je zijn Twitterfeed leest. Daarintegen wel een superleuke treinreis mee gehad vanuit Groningenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
http://levenmetfeyenoord.wordpress.com/2014/06/14/bruno/
Prima site ook, trouwens.
Wat is er nou weer mis met een linkse hippie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ventje dat erachter zit is alleen een beetje jammer. Beetje linkshippie extremist als je zijn Twitterfeed leest. Daarintegen wel een superleuke treinreis mee gehad vanuit Groningen. Niet mis mee.
Moet gewoon nog wat ouder worden, verliest hij die waanideeen van zelf. '94 is nog erg jong tenslotte.
Beetje vermoeiend, mensen met linksextremistische ideeën.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een linkse hippie?
Vind ik nou juist van zo een beetje alles wat rechts is.Dat zijn surrogaat nazi'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend, mensen met linksextremistische ideeën.
Sowieso ook vervelende mensen ja. Die een beetje zenuwachtig worden als ze een kleurling zien, maar wel staan te stuiteren als BMI geniale ogen opzet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind ik nou juist van zo een beetje alles wat rechts is.Dat zijn surrogaat nazi's
AD.nlquote:Napoli heeft Janmaat bijna te pakken
Een dag na een degelijk optreden tegen Spanje, is Daryl Janmaat dicht bij een nieuw hoogtepunt in zijn carrière. Diverse Italiaanse media melden dat de rechtsback van Feyenoord deze zomer overstapt naar Napoli. Met de deal zou zo'n 1,5 miljoen euro gemoeid zijn.
Typefoutje mag ik hopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:04 schreef Sejt het volgende:
[..]
AD.nl
1,5 miljoen?![]()
De geruchten worden van steeds lager niveau.
Mooi voor hem.quote:01.47 | Na drie seizoenen Feyenoord heeft Ronald Koeman zijn nieuwe uitdaging gevonden. Het duurde even, maar Southampton is de nieuwe club van de oefenmeester. Een officieel bericht van Feyenoord is er nog niet, maar Edward van Cuilemborg meld het nieuws als. Hij is onder andere Feyenoordwatcher voor ELF Voetbal. [Edwin van Cuilemborg/FKRotterdam]
http://www.tuttomercatowe(...)tura-d-arrivo-564367quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
Is dus in geen enkele Italiaanse krant terug te vinden.
Il Mattino noemt 6 miljoen met een salaris van 1,2 miljoen. Vijfjaarscontract.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:30 schreef portie het volgende:
[..]
http://www.tuttomercatowe(...)tura-d-arrivo-564367
Alleen gaat het dan wel over 1,3 mio salaris ipv transfergeld. Denk ook niet dat het betrouwbaar is tho
Optimistische italianen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Il Mattino noemt 6 miljoen met een salaris van 1,2 miljoen. Vijfjaarscontract.
Sowieso allemaal gelul. Geen speler is nu bezig met contractbesprekingen e.d.quote:
Er is geen speler ter wereld waarover nu onderhandeld wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:43 schreef De_Pel het volgende:
Lijkt me dat als hij nu vrijwel zeker is van een basisplaats voor nog minimaal 2 wedstrijden tegen mindere iets mindere tegenstanders, dat je hem niet juist op dit moment voor een jodenfooitje ga wegdoen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen speler ter wereld waarover nu onderhandeld wordt.
Verwacht eigenlijk wel dat Southampton een dezer dagen aanklopt Bij Feyenoord voor Pelle ..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er is geen speler ter wereld waarover nu onderhandeld wordt.
Ze hadden al een beter Pelle en die beviel niet dus lijkt me sterk dat ze daar weer in trappen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk wel dat Southampton een dezer dagen aanklopt Bij Feyenoord voor Pelle ..
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden al een beter Pelle en die beviel niet dus lijkt me sterk dat ze daar weer in trappen.
Die nu actief zijn op het WK in de toplanden. Zo duidelijker? Vermoeiend zeg, Ajacieden. Ach, ze kunnen niets doen aan die handicap zullen we maar denken.quote:
Goedzo je leert het welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die nu actief zijn op het WK in de toplanden. Zo duidelijker?
Is er al. www.brunomartinsindi.comquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga een Baas Martins Indi fanclub oprichten.
Oja. Die stukjes waren altijd geniaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is er al. www.brunomartinsindi.com
Boeiend. Je weet toch hoe dat gaat. Koeman wil Pelle. En dan komt die er ook. Gewoon om de nieuwe trainer tevreden te stellen. Let nou maar op.quote:
We zullen het zien. Pelle kan beter naar de zandbak gaan en cashen ik vrees dat hij ergens anders toch wel weer door de mand gaat zakkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boeiend. Je weet toch hoe dat gaat. Koeman wil Pelle. En dan komt die er ook. Gewoon om de nieuwe trainer tevreden te stellen. Let nou maar op.
Lekker boeiend. Als we er maar knaken voor vangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien. Pelle kan beter naar de zandbak gaan en cashen ik vrees dat hij ergens anders toch wel weer door de mand gaat zakken
Dat is ook het aller belangrijkstequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als we er maar knaken voor vangen.
Ook in Engeland kan hij aardig gaan cashen. En waarom zou hij daar gaan mislukken? Omdat alle topscorers hier mislukken in het buitenland? Flutargument vind ik dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien. Pelle kan beter naar de zandbak gaan en cashen ik vrees dat hij ergens anders toch wel weer door de mand gaat zakken
Omdat hij te kort komt en tot nu toe overal door de mand is gezakt behalve nu in Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ook in Engeland kan hij aardig gaan cashen. En waarom zou hij daar gaan mislukken? Omdat alle topscorers hier mislukken in het buitenland? Flutargument vind ik dat.
Nee, hij is nog nooit zo goed geweest als nu.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij te kort komt en tot nu toe overal door de mand is gezakt behalve nu in Nederland.
Laatbloeiert.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij te kort komt en tot nu toe overal door de mand is gezakt behalve nu in Nederland.
En waar zou dat nou door komen? Het niveau in de Eredivisie is op Ajax na nou niet echt hoog te noemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, hij is nog nooit zo goed geweest als nu.
Kan ook maar dan zal er toch eerst een club in moeten trappen voor we dat gaan zien.quote:
Doordat er tijd is. Jaren enzo. Iemand word groter en sterker en weet daardoor de kwaliteiten die ie al had beter te benutten, weet beter wat hij kan, ervaring.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar zou dat nou door komen? Het niveau in de Eredivisie is op Ajax na nou niet echt hoog te noemen.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar zou dat nou door komen? Het niveau in de Eredivisie is op Ajax na nou niet echt hoog te noemen.
Mwah. Als ex eredivisiespelers het goed doen in het buitenland is de marktwaarde ook automatisch hoger voor andere nationale uitblinkers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als we er maar knaken voor vangen.
Nóg een?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik ga een Baas Martins Indi fanclub oprichten.
Blijft toch leuk, blij zijn met die overwinning op Barcelona, maar er geen kut aan hebben omdat ze niet winnen van Milan en weggespeeld worden door Salzburgquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Kampioen met laagste aantal punten ooit. 5-1 weggetikt door klein clubje PEC.
"Op Ajax na". Winnen ook een keertje van Barcelona dat al geplaatst is..
Lekker boeiend allemaal. Pelle is natuurlijk een fucking eindbaas, maar het interesseert de gemiddelde Feyenoorder maar bijzonder weinig wat hij hierna doet, als we er maar minstens 10 miljoen op pakken. De Vrij, Clasie, Janmaat, Indi etc, die boeien me wat dat betreft 100x meer. Eigen jeugd dit dat. Dat straalt veel meer af op de club en verhoogd de waarde van alle overige zelf opgeleide spelers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet. En daarom:quote:Op zondag 15 juni 2014 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. Pelle is natuurlijk een fucking eindbaas, maar het interesseert de gemiddelde Feyenoorder maar bijzonder weinig wat hij hierna doet, als we er maar minstens 10 miljoen op pakken. De Vrij, Clasie, Janmaat, Indi etc, die boeien me wat dat betreft 100x meer. Eigen jeugd dit dat. Dat straalt veel meer af op de club en verhoogd de waarde van alle overige zelf opgeleide spelers.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet. En daarom:
[ afbeelding ]
Extragratis tieten in dit topic
En wij weten Europees voetbal niet eens binnen te halen tegen Europese subtop en in de herkansing evenmin tegen een tenenkrommend slecht elftal. Dus wat dat betreft hebben wij weinig om over te lachen dacht ik zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Op Ajax na". Winnen ook een keertje van Barcelona dat al geplaatst is..
Ik geef niet af: ik constateer. Ajax zou zogenaamd de enige goede ploeg van Nederland zijn. Laat me niet lachen. Als je een goede ploeg bent, ga je niet 5-1 nat tegen PEC of word je geen kampioen met het laagste puntenaantal ooit.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wij weten Europees voetbal niet eens binnen te halen tegen Europese subtop en in de herkansing evenmin tegen een tenenkrommend slecht elftal. Dus wat dat betreft hebben wij weinig om over te lachen dacht ik zo.![]()
Kunnen we wel afgeven op hun, die kunnen in ieder geval nog zeggen dat ze resultaten hebben behaald in de CL.
Je moet die oostblokkers allemaal niet onderschatten, dat voetbal ligt ons nooit.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wij weten Europees voetbal niet eens binnen te halen tegen Europese subtop en in de herkansing evenmin tegen een tenenkrommend slecht elftal. Dus wat dat betreft hebben wij weinig om over te lachen dacht ik zo.![]()
Kunnen we wel afgeven op hun, die kunnen in ieder geval nog zeggen dat ze resultaten hebben behaald in de CL.
Oostblokkers hebben die gasten de afgelopen 5 jaar gewoon 0 keer van gewonnen en zijn nog een keer hard genaaid door Dynamo. Denk dat dat genoeg zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet die oostblokkers allemaal niet onderschatten, dat voetbal ligt ons nooit.
Denk nou niet dat ajax het daar makkelijk had gehad.
Dat kak-puntensysteem gaat het ons nog wel jaren moeilijk maken
We zouden natuurlijk ook een keertje iets gelukkiger kunnen loten, en een keer een wedstrijdje winnen, dan ben je binnen 2-3 jaar wel geplaatst denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je moet die oostblokkers allemaal niet onderschatten, dat voetbal ligt ons nooit.
Denk nou niet dat ajax het daar makkelijk had gehad.
Dat kak-puntensysteem gaat het ons nog wel jaren moeilijk maken
Waardeloze ploeg dat Spanje. Gaat er immers met 5-1 af tegen het zwakste Nederland ooit.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik geef niet af: ik constateer. Ajax zou zogenaamd de enige goede ploeg van Nederland zijn. Laat me niet lachen. Als je een goede ploeg bent, ga je niet 5-1 nat tegen PEC of word je geen kampioen met het laagste puntenaantal ooit.
Is het geen jaarsalaris van 1,5 miljoen? Zou best logisch zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 10:17 schreef Xaxax het volgende:
Napoli heeft Janmaat bijna te pakken
Een dag na een degelijk optreden tegen Spanje, is Daryl Janmaat dicht bij een nieuw hoogtepunt in zijn carrière. Diverse Italiaanse media melden dat de rechtsback van Feyenoord deze zomer overstapt naar Napoli. Met de deal zou zo'n 1,5 miljoen euro gemoeid zijn.
1.5 miljoen voor jan maat|?
effe serieus.....voor 12 jarige wordt meer betaald....
Feyenoord heeft hem waarschijnlijk weer zo een kut contract gegeven...
Spanje heeft inderdaad een ongelofelijk povere ploeg.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waardeloze ploeg dat Spanje. Gaat er immers met 5-1 af tegen het zwakste Nederland ooit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 10:17 schreef Xaxax het volgende:
Napoli heeft Janmaat bijna te pakken
1.5 miljoen voor jan maat|?
effe serieus.....voor 12 jarige wordt meer betaald....
Feyenoord heeft hem waarschijnlijk weer zo een kut contract gegeven...
Jullie zouden natuurlijk gewoon kunnen lezen:quote:Op zondag 15 juni 2014 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is het geen jaarsalaris van 1,5 miljoen? Zou best logisch zijn
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Il Mattino noemt 6 miljoen met een salaris van 1,2 miljoen. Vijfjaarscontract.
Zo goed was Nederland niet op het WK 2010. Gewoon een heel makkelijk schema, waar ik eigenlijk maar 1 helft goed voetbal heb gezien(Brazilie 2e helft).quote:Op zondag 15 juni 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spanje heeft inderdaad een ongelofelijk povere ploeg.
Bovendien. Als we kijken naar het WK 2010, waarin Ooijer een heldenrol vervulde... Dat zegt genoeg. Ook toen hadden we absolute wereldtoppers (Sneijder, Giovanni), jongens die het nog niet waarmaakten (Van Persie) en gewoon middelmaat.
De wereldtoppers die we hebben zijn nu nog veel beter (Robben, Van Persie), de wereldtoppers van toen halen een goed niveau (Sneijder) en de rest is niet onaardig. Tuurlijk, we zijn lang niet zo goed als in 2010, maar dat zegt weinig. Spanje is immers ook niet eens meer een schim van wat het was.
Dat wilde ik ook zeggen, maar dan krijg je al die "HAHAHAHA" reacties van joden, omdat je dan als "Feyenoorder" zegt dat dit team helemaal niet zo slecht is en je bent dan gekleurd qua mening omdat het vol met Feyenoorders staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Zo goed was Nederland niet op het WK 2010. Gewoon een heel makkelijk schema, waar ik eigenlijk maar 1 helft goed voetbal heb gezien(Brazilie 2e helft).
Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije.... En we stonden al in de kwartfinaleHet leek wel een gemiddelde KNVB Cup road van ajax,
idd, en met als hoogtepunt de 4e wedstrijd in de beker van ajaxquote:Op zondag 15 juni 2014 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Zo goed was Nederland niet op het WK 2010. Gewoon een heel makkelijk schema, waar ik eigenlijk maar 1 helft goed voetbal heb gezien(Brazilie 2e helft).
Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije.... En we stonden al in de kwartfinaleHet leek wel een gemiddelde KNVB Cup road van ajax,
Tjah.. Ik kan er wel van genieten. Ik kom uit een streek vol met ajacieden. 'Godverdomme ik ga denk ik niet eens kijken hoor, team voor met kakkerlakken. Dat wordt helemaal niks'.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar dan krijg je al die "HAHAHAHA" reacties van joden, omdat je dan als "Feyenoorder" zegt dat dit team helemaal niet zo slecht is en je bent dan gekleurd qua mening omdat het vol met Feyenoorders staat.
Die Van Gaal, die is zo gek nog niet.
Ik moet vooral lachen om joden als LitmanenAFCA, die nu ineens roept dat we 4-3-3 moeten gaan spelen (na de grootste nederlaag van Spanje ooit op een WK), De Vrij eruit moet voor Veltman en nog meer van dat soort wazige brabbelsquote:Op zondag 15 juni 2014 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah.. Ik kan er wel van genieten. Ik kom uit een streek vol met ajacieden. 'Godverdomme ik ga denk ik niet eens kijken hoor, team voor met kakkerlakken. Dat wordt helemaal niks'.
Nou ik ben ze vrijdag allemaal tegen gekomen in de kroeg. HE-LE-MAAL door het dolle heen die gasten. 'Godverdomme wat waren we goed'. Haha, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |