abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141027348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef De_Ilias het volgende:
Wij haten sjiieten omdat onze doctrine dat vraagt..... Elke sunniet is per definitie anti-shia.
Allah gebiedt jou je hersenen te gebruiken en zelf op onderzoek uit te gaan?
pi_141027369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zo is dat, laat ze elkaar ,maar uitmoorden, eerst flink in de lucht schieten
Helaas worden er ook heel veel onschuldige slachtoffers gemaakt.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:52:49 #103
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_141027370
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus omdat in het verleden iets is gebeurd houden we die haat en woede er nog in.

Duidelijk.
net als wij de Spanjaarden nu nog haten vanwege de 80 jarige oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_141027376
AlouAlou wat jij zegt klopt niet helemaal.... Weet jij dat Naqshabani order in Irak ook tegen de Shia zijn terwijl zij (naqashabandi) hardcore sufies zijn..... ALLE sunnieten zijn tegen SHIA, alle 4 de Imaams hebben harde woorden gesproken tegen de SHIA, je moet niet doen alsof alleen "wahabieten" tegen hun zijn.
pi_141027418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef De_Ilias het volgende:
AlouAlou wat jij zegt klopt niet helemaal.... Weet jij dat Naqshabani order in Irak ook tegen de Shia zijn terwijl zij (naqashabandi) hardcore sufies zijn..... ALLE sunnieten zijn tegen SHIA, alle 4 de Imaams hebben harde woorden gesproken tegen de SHIA, je moet doen alsof alleen "wahabieten" tegen hun zijn.
Welke 4 imams
pi_141027432
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:47 schreef De_Ilias het volgende:
Wij haten sjiieten omdat onze doctrine dat vraagt..... Elke sunniet is per definitie anti-shia.
Spreek voor jezelf.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:54:28 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_141027441
Religie :'(
Ik ben inmiddels overleden
pi_141027456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef Enchanter het volgende:
Religie :'(
Nee, mensen. Religie is niet weggelegd voor retards, want dan gaat het mis. Maar dat is met alles zo.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:58:25 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_141027577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, mensen. Religie is niet weggelegd voor retards, want dan gaat het mis. Maar dat is met alles zo.
Het ging me meer omdat artikel waar de ene moslim de ander haat om iets wat tig jaren geleden gebeurd is ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_141027660
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Welke 4 imams
Imaam Ahmad, Maalik, Hanifa en Shafi3ie.
pi_141027680
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dus omdat in het verleden iets is gebeurd houden we die haat en woede er nog in.

Duidelijk.
yavuz sultan selim/ zielige alavitische opstandelingen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141027683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dat jij onwetend bent over islam is je eigen probleem broeder....
pi_141027724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Imaam Ahmad, Maalik, Hanifa en Shafi3ie.
Ken ik niet.
pi_141027774
quote:

[..]

Je verkeert niet in de positie om daarover te spreken. Dat jij je imams vereert - wat God heeft verboden, dat je de profeet vereert als een heilige, wat God verboden heeft, niet zelf kritisch nadenkt zoals God ons heeft opgedragen etc.. maakt dat je niet in die positie verkeert. De Koran is nog altijd onze leidraad, niet de politieke gedachtes van een imam.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:20 #115
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141027903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:52 schreef De_Ilias het volgende:
AlouAlou wat jij zegt klopt niet helemaal.... Weet jij dat Naqshabani order in Irak ook tegen de Shia zijn terwijl zij (naqashabandi) hardcore sufies zijn..... ALLE sunnieten zijn tegen SHIA, alle 4 de Imaams hebben harde woorden gesproken tegen de SHIA, je moet niet doen alsof alleen "wahabieten" tegen hun zijn.
De naqshibandi order zijn gewoon baathisten hoor. Wat jij vergeet is theologische verschillen en kritiek en de keiharde haat die wahabieten en Mohammed ibn Abdelwahhab haat naar sjieten als individu toe hebben. Je hebt het over haten toch? Dat je geloofsleer je dat leert en verplicht...typisch wahabistische nonsens. Want als je mainstream soenniet was wist je en geloofde je dat er een verschil is tussen een overtuiging/idee waar je afkeer van kan of moet hebben en de persoon. Zoals Christenen zeggen..."hate the sin but not the sinner".
Maar dit gaat terug tot Abdelwahhab en zijn geschiedenis spreekt voor zich beste ilias, hij moorde ze gewoon uit bij honderden omdat ze "afgodendienaren" waren, zoals ook het Ottomaanse rijk "afgodendienaren" waren. Allemaal vastgelegd door de Wahabistische biograaf Ibn Bashr die in de gevechten een dagboek bijhield en nauwkeurig hoeveel burgers er werden afgeslacht of ingenomen als "spoils of war". Alleen jammer dat het boek niet van het Arabisch naar het Engels is vertaald naar mijn weten.

Wil je echt wahabisme zien vandaag de dag zoals Abdulwahhab het toepaste in 1800? En niet die softe Saudische staatsgeleerden die van de Koning hun leer moeten afzwakken? Dan heb je in ISIS in Syrie een voorbeeld. Zij brengen in de praktijk wat de eerste wahabieten zelf deden, keihard onthoofden van hele groepen sjieten etc. En als "spoils of war" aannemen, en ongelovig verklaren van mede-soennie's etc.

Je moet mensen gewoon als individu beoordelen, maar goed. Dit is iets wat ik je niet hoef te vertellen natuurlijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:42 #116
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_141027917
quote:

[..]

Normale soennieten op straat kunnen niet eens de 4 Kaliefen opnoemen, en jij beweert dat alle soennieten Shiieten haten. :')
Voor mensen is het genoeg om in Allah te geloven. Extremisme is nergens voor nodig en brengt je ook zeker niet in de hemel.
Protège moi de mes désirs.
pi_141027918
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je verkeert niet in de positie om daarover te spreken. Dat jij je imams vereert - wat God heeft verboden, dat je de profeet vereert als een heilige, wat God verboden heeft, niet zelf kritisch nadenkt zoals God ons heeft opgedragen etc.. maakt dat je niet in die positie verkeert. De Koran is nog altijd onze leidraad, niet de politieke gedachtes van een imam.
Daar heb je gelijk in beste mutant! Wij vereren onze imaams niet (dat is heel erg sjiitisch om imaams te vereren en te heiligen) omdat hun mensen zijn en mensen kunnen fouten maken, maar er zijn zaken waarin een consensus bestaat binnen de islamitische gemeenschap.
pi_141028033
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in beste mutant! Wij vereren onze imaams niet (dat is heel erg sjiitisch om imaams te vereren en te heiligen) omdat hun mensen zijn en mensen kunnen fouten maken, maar er zijn zaken waarin een consensus bestaat binnen de islamitische gemeenschap.
Dat is onzin, deze imams, wie heeft hen aangesteld, wie heeft ze het woord gegeven, waaruit blijkt die consensus? Wat maakt dat landen als Libie, Mali, Tunesie, Nigeria etc nu veel liever trainingen zien door Marokkaanse imams in plaats van figuren uit het Midden-Oosten? Imams zijn vatbaar voor politieke opvattingen van de hand die hen voedt. Ze kunnen fungeren als adviseur (hooguit - en dan ook alleen maar met betrekking tot RELIGIEUZE zaken, niet politieke), maar nimmer als leidraad, zoals jij dat doet. "Imam die en die zeggen dat, DUS is het zo' - nee, zo werkt dat niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141028042
Illias, mensen als jij maken me angstig. Moge Allah ons behoeden van mensen als jij en wat rust en liefde in je hart brengen.

Ik vind het een vreemd idee dat je moslim kan zijn en haat kan voelen.
pi_141028210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De naqshibandi order zijn gewoon baathisten hoor. Wat jij vergeet is theologische verschillen en kritiek en de keiharde haat die wahabieten en Mohammed ibn Abdelwahhab haat naar sjieten als individu toe hebben. Je hebt het over haten toch? Dat je geloofsleer je dat leert en verplicht...typisch wahabistische nonsens. Want als je mainstream soenniet was wist je en geloofde je dat er een verschil is tussen een overtuiging/idee waar je afkeer van kan of moet hebben en de persoon. Zoals Christenen zeggen..."hate the sin but not the sinner".
Maar dit gaat terug tot Abdelwahhab en zijn geschiedenis spreekt voor zich beste ilias, hij moorde ze gewoon uit bij honderden omdat ze "afgodendienaren" waren, zoals ook het Ottomaanse rijk "afgodendienaren" waren. Allemaal vastgelegd door de Wahabistische biograaf Ibn Bashr die in de gevechten een dagboek bijhield en nauwkeurig hoeveel burgers er werden afgeslacht of ingenomen als "spoils of war". Alleen jammer dat het boek niet van het Arabisch naar het Engels is vertaald naar mijn weten.

Wil je echt wahabisme zien vandaag de dag zoals Abdulwahhab het toepaste in 1800? En niet die softe Saudische staatsgeleerden die van de Koning hun leer moeten afzwakken? Dan heb je in ISIS in Syrie een voorbeeld. Zij brengen in de praktijk wat de eerste wahabieten zelf deden, keihard onthoofden van hele groepen sjieten etc. En als "spoils of war" aannemen, en ongelovig verklaren van mede-soennie's etc.

Je moet mensen gewoon als individu beoordelen, maar goed. Dit is iets wat ik je niet hoef te vertellen natuurlijk.
Mijn punt met de Naqshabani was het feit dat zij ook anti-sjiitisch zijn ondanks dat het wahabisten zijn, mainstream sunnieten zoals jij (ashaa3ira, marturidyah, mu3tazila) zijn anti-sjiitisch net zoals de "wahabisten" en dat is een fundamentele zaak die allemaal te maken heeft met de vraagstuk van de metgezellen. Zelfs de gematigde sunnieten in Irak en Syrie haten de sjiieten ontiegelijk omdat hun ze de metgezellen vloeken en zij worden door hun "majoed" "safawieen" "anjaas" genoemd.... En hun zijn absoluut geen "wahabisten"..... Fundamteel gezien zijn alle sunnieten tegen de sjiiten, staat allemaal in sunnitische boeken, zo kan ik als je wil imaam all ash3arie qouten, of ibn hajar of fagru deen of ghazalie en ga zo maar door! Elke sunnie is tegen de sjiieten, sufie, ash3arie en ga zo maar door! Doe niet alsof alleen "wahabieten" tegen de sjiieten zijn want dat is gewoon drogredenering!
pi_141028277
pi_141028295
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
Illias, mensen als jij maken me angstig. Moge Allah ons behoeden van mensen als jij en wat rust en liefde in je hart brengen.

Ik vind het een vreemd idee dat je moslim kan zijn en haat kan voelen.
Mogen Allah ISIS de overwinning schenken ,!
pi_141028297
Alsof alle sufies sjiieten haten :')
pi_141028323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef BB11 het volgende:

[..]

Welkom.
pi_141028334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef BB11 het volgende:

[..]

Welkom kloon. Moge Allah hen straffen die onschuldige mannen, bejaarden, vrouwen, kinderen hebben vermoord. De videobeelden zeggen genoeg.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:19:26 #126
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141028362
Ilias laten we geen religieuze discussie ervan maken, zitten velen hier die zeker termen en benamingen niet snappen en daar ook geen behoefte aan hebben. Ik wil je best het verschil uitleggen tussen wahabisme en mainstream soennisme naar ook sjieten toe. In de praktijk dus. Dan pakken we alleen de "sira" (biografie) van Mohammed ibn Abdelwahhab en daar spreekt alles uit. Niet alleen naar sjieten overigens maar ook de Ottomanen (soefi-insteek vooral).

Laten we het hier begrijpbaar voor iedereen houden. En niet alle Iraakse soennieten haten sjieten per definitie zoals jij dat vanuit je geloofsovertuiging doet. Absolute onzin man. De Mufti (soennitische mufti) van Irak - geen wahabist - haat sjieten niet en werkt ermee samen. Wel zijn er overduidelijke geloofsverschillen ja. Maar alleen bij wahabisten is het totaal onmogelijk om over geloofsverschillen heen te stappen en toch naar samleven te gaan in gelijkheid. Bij mainstream soennieten die 1400 de orthodoxie vormde totdat in 1800 wahabisme kwam kan dat wel. In Libanon heb je genoeg soennitische en sjitische geestelijken die tot eenheid oproepen en samenleven, niet tot onthoofden en onderwerpen en bekhouden zoals de wahabisten van ISIS of Nusrah.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141028383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Welkom kloon.
Dankje kuffar pleazer
pi_141028448
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef BB11 het volgende:

[..]

Dankje kuffar pleazer
Ga de tenen van je imam likken. Vereer hem tot aan zijn dood. Maak van zijn woord het woord van God, daar zijn jullie goed in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141028452
Het khalifaat komt er, met of zonder ISIS. Dit is een belofte van Allah, dus daar is geen twijfel over mogelijk. De vraag is alleen wanneer en ik hoop dat wij aan het begin van die periode staan. Allah stuurt elk 100 jaar een vernieuwer. Het is nu bijna 100 jaar geleden dat het khalifaat is gevallen en het ziet er dus naar uit dat wij aan het begin staan van de wedergeboorte van de khilafa waar wij zolang op hebben gewacht.

Het leger van Mohammed komt eraan!!!!! Geen moslim zal rusten voordat de khilafa terug is. Iedere moslim is een soldaat in dit leger. En het is onze beurt om nu te zeggen: You are either with us or against us.
pi_141028461
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga de tenen van je imam likken. Vereer hem tot aan zijn dood. Maak van zijn woord het woord van God, daar zijn jullie goed in.
Ben geen Shitiet
pi_141028486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef BB11 het volgende:

[..]

Ben geen Shitiet
Je gedraagt je er anders overduidelijk naar. Je wilt zelf sterven voor hun woord. De ironie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141028499
Jezus man, ik word echt droevig van zoveel onderlinge haat :N
Misschien ben ik te idealistisch ingesteld, maar dit (zowel hier op het forum als nu in Irak) is toch helemaal niet nodig?!
pi_141028550
quote:
Het khalifaat komt er, met of zonder ISIS. Dit is een belofte van Allah, dus daar is geen twijfel over mogelijk. De vraag is alleen wanneer en ik hoop dat wij aan het begin van die periode staan. Allah stuurt elk 100 jaar een vernieuwer. Het is nu bijna 100 jaar geleden dat het khalifaat is gevallen en het ziet er dus naar uit dat wij aan het begin staan van de wedergeboorte van de khilafa waar wij zolang op hebben gewacht.

Het leger van Mohammed komt eraan!!!!! Geen moslim zal rusten voordat de khilafa terug is. Iedere moslim is een soldaat in dit leger. En het is onze beurt om nu te zeggen: You are either with us or against us.
Donder dan op naar je zandbak.
pi_141028552
quote:

_O-
pi_141028652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:23 schreef Grutsk het volgende:
Jezus man, ik word echt droevig van zoveel onderlinge haat :N
Misschien ben ik te idealistisch ingesteld, maar dit (zowel hier op het forum als nu in Irak) is toch helemaal niet nodig?!
Heel veel moslims zijn de extremisten die haat, dood en verderf komen brengen gewoon zat. Hun extremistische retoriek, barbaarsheid maakt andere moslims gewoon boos. Het zijn deze extremisten die de islamitische gemeenschap hebben verdeelt - en dat zie je hier overduidelijk terug. Ik ben een soenniet, maar als een andere soenniet een onschuldige sjiet, aleviet of whatever wenst te doden, dan moet die maar eerst langs mij zien te komen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141028731
amatur_rahman twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 13:06:26 It's an all out sunni shia war now. Maaaan Ramadan is gonna be epic in sha Allah :D reageer retweet
lollll
pi_141028757
De_Ilias heeft supporters gevonden :o Oh nee, wacht.... :')
pi_141028787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:19 schreef Aloulou het volgende:
Ilias laten we geen religieuze discussie ervan maken, zitten velen hier die zeker termen en benamingen niet snappen en daar ook geen behoefte aan hebben. Ik wil je best het verschil uitleggen tussen wahabisme en mainstream soennisme naar ook sjieten toe. In de praktijk dus. Dan pakken we alleen de "sira" (biografie) van Mohammed ibn Abdelwahhab en daar spreekt alles uit. Niet alleen naar sjieten overigens maar ook de Ottomanen (soefi-insteek vooral).

Laten we het hier begrijpbaar voor iedereen houden. En niet alle Iraakse soennieten haten sjieten per definitie zoals jij dat vanuit je geloofsovertuiging doet. Absolute onzin man. De Mufti (soennitische mufti) van Irak - geen wahabist - haat sjieten niet en werkt ermee samen. Wel zijn er overduidelijke geloofsverschillen ja. Maar alleen bij wahabisten is het totaal onmogelijk om over geloofsverschillen heen te stappen en toch naar samleven te gaan in gelijkheid. Bij mainstream soennieten die 1400 de orthodoxie vormde totdat in 1800 wahabisme kwam kan dat wel. In Libanon heb je genoeg soennitische en sjitische geestelijken die tot eenheid oproepen en samenleven, niet tot onthoofden en onderwerpen en bekhouden zoals de wahabisten van ISIS of Nusrah.
Inderdaad dit is ander onderwerp, ik ben het er niet mee eens en dat kan ik aantonen door middel van de geschiedenis en citaten maar dat hoort hier niet thuis. Dan gaan we offtopic.
pi_141028847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef De_Ilias het volgende:
amatur_rahman twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 13:06:26 It's an all out sunni shia war now. Maaaan Ramadan is gonna be epic in sha Allah :D reageer retweet
lollll
Grappig he, iemand die het leuk vindt dat de maand Ramadan, de maand van bezinning, reinheid etc. wordt gebruikt voor bloedvergieten. Hartstikke grappig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141028884
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Grappig he, iemand die het leuk vindt dat de maand Ramadan, de maand van bezinning, reinheid etc. wordt gebruikt voor bloedvergieten. Hartstikke grappig.
Ik vind het eigenlijke een zieke reactie.....
pi_141028887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heel veel moslims zijn de extremisten die haat, dood en verderf komen brengen gewoon zat. Hun extremistische retoriek, barbaarsheid maakt andere moslims gewoon boos. Het zijn deze extremisten die de islamitische gemeenschap hebben verdeelt - en dat zie je hier overduidelijk terug. Ik ben een soenniet, maar als een andere soenniet een onschuldige sjiet, aleviet of whatever wenst te doden, dan moet die maar eerst langs mij zien te komen.
Dat geloof ik maar al te graag. Ik ken genoeg soennieten en sjiieten en allen hebben zij respect voor de ander en haten zij elkaar, laat staan elkaars ideologie, niet. Daarom vind ik het zo jammer om te zien dat sommige figuren denken dat dit wel de enige optie is en dat alle anderen, jullie allemaal en zo ook al die personen die ik ken, ongelovigen zijn. In wat voor droomwereld leef je dan :')
pi_141028932
Ik ben net zo goed tegen terrorisme, ISIS extremisme en ander gespuis. Alleen inzake Irak is het kiezen tussen 2 kwaden en dus heb ik liever dat mijn moslim sunni broeders winnen over de ongelovige sjieten (maalikie en co).
pi_141029028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben net zo goed tegen terrorisme, ISIS extremisme en ander gespuis. Alleen inzake Irak is het kiezen tussen 2 kwaden en dus heb ik liever dat mijn moslim sunni broeders winnen over de ongelovige sjieten (maalikie en co).
Wie zegt dat je MOET kiezen? Niemand verbiedt jou om nu te zeggen: ok ik heb liever niet dat de soennitische minderheid onderdrukt wordt, maar ik sta niet achter de daden van ISIS.
pi_141029094
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben niet voor soennieten of sjiieten.. Je MOET niet kiezen?

Alsof zIj het toonbeeld van Soennieten zijn.
pi_141029164
Volgens mij heeft Illias hier meerdere accounts.
pi_141029180
Ze hebben eens een peiling gedaan hoeveel moslims nu een kalifaat willen en dat waren er meer dan 90%. Alleen de manier hoendat gebeurd kunnen ze oneens met elkaar zijn, maar als het er eenmaal is dan komt de rest wel dus.
pi_141029199
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik geloof in Allah en getuig dat Mohammed zijn profeet is :) Das voldoende.
Hoe kans je als Moslima tegen een Islamitische staat zijn?
pi_141029229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef BB11 het volgende:

[..]

Hoe kans je als Moslima tegen een Islamitische staat zijn?
Een Islamitische staat die totstand komt door het uitmoorden van medemoslims, onschuldigen, kinderen etc etc. kan in essentie geen Islamitische staat zijn. De regels van de Jihad worden aan de lopende band geschonden. Dit is dan ook geen weg naar een kalifaat of Islamitische staat, dit is een weg naar hel en verdoemenis.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029261
Zoals word gezegd die kalifaat komt er hoe dan ook. Dat moet geaccepteerd worden.
pi_141029279
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit en niet anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')