abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141029286
Mods? Ban voor dubbel-account?
pi_141029293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:43 schreef BB11 het volgende:
Zoals word gezegd die kalifaat komt er hoe dan ook. Dat moet geaccepteerd worden.
Jij wil een kalifaat forceren - en juicht daarbij onislamitische methodes (zoals ISIS dat doet) toe, dat moet niet geaccepteerd worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:41 schreef BB11 het volgende:

[..]

Hoe kans je als Moslima tegen een Islamitische staat zijn?
Omdat er dwang bij komt kijken.

In de Islam is geen dwang.
pi_141029302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een Islamitische staat die totstand komt door het uitmoorden van medemoslims, onschuldigen, kinderen etc etc. kan in essentie geen Islamitische staat zijn. De regels van de Jihad worden aan de lopende band geschonden. Dit is dan ook geen weg naar een kalifaat of Islamitische staat, dit is een weg naar hel en verdoemenis.
Je moet de westerse media niet geloven,,.

Als er bewijs ( zie de westerse media niet als bewijs) is dat er onschuldige medeMoslims en kinderen worden afgemaakt ben ik ook tegen ..
pi_141029333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:44 schreef BB11 het volgende:

[..]

Als er bewijs ( zie de westerse media niet als bewijs) is dat er onschuldige medeMoslims en kinderen worden afgemaakt ben ik ook tegen ..
Het boeit je niet zo he dat ze hoofden van sjieten afhakken.
pi_141029375
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het boeit je niet zo he dat ze hoofden van sjieten afhakken.
Je roept maar iets.
pi_141029380
quote:

[..]

Het bewijs is niet terug te vinden in de Westerse media, het bewijs is terug te vinden in de video's van ISIS zelf. Ongewapende mannen worden vermoord, dat is tegen de regels van de Jihad, onschuldige Christenen zijn vermoord, dat is tegen de regels van de Jihad. Ik kan nog wel doorgaan. Open je ogen, dit heeft niets met de Islam of een kalifaat te maken - dit is een zooitje ongeregeld die eropuit is om angst en crisis te zaaien binnen de Islamitische wereld, de soenna kan hun niets schelen, de Koran kan hun niets schelen, ze willen geld en macht - meer niet. .
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029396
http://www.nu.nl/buitenla(...)estorming-mosul.html

VN stelt dat '' Vier vrouwen die tijdens de verovering zijn verkracht, hebben zelfmoord gepleegd, ''

Mocht het waar zijn :r :r :r En dat noemen zich ware gelovigen. Parel van ons geloof. :r Idioten zijn het en hopelijk worden ze helemaal kapot gemaakt. Stelletje krankzinnigen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:47:22 #159
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_141029413
quote:

[..]

Westerse media laat dat dan ook niet zien. Wij zoeken de filmpjes zelf op.

Dat volwassenen worden afgemaakt vind je geen probleem?
Protège moi de mes désirs.
pi_141029428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het bewijs is niet terug te vinden in de Westerse media, het bewijs is terug te vinden in de video's van ISIS zelf. Ongewapende mannen worden vermoord, dat is tegen de regels van de Jihad, onschuldige Christenen zijn vermoord, dat is tegen de regels van de Jihad. Ik kan nog wel doorgaan. Open je ogen, dit heeft niets met de Islam of een kalifaat te maken - dit is een zooitje ongeregeld die eropuit is om angst en crisis te zaaien binnen de Islamitische wereld, de soenna kan hun niets schelen, de Koran kan hun niets schelen, ze willen geld en macht - meer niet. .
Hoe weet je of ze onschuldig waren?
pi_141029437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:46 schreef kurd0w het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)estorming-mosul.html

VN stelt dat '' Vier vrouwen die tijdens de verovering zijn verkracht, hebben zelfmoord gepleegd, ''

Mocht het waar zijn :r :r :r En dat noemen zich ware gelovigen. Parel van ons geloof. :r Idioten zijn het en hopelijk worden ze helemaal kapot gemaakt. Stelletje krankzinnigen.
VN :') :') :')
pi_141029443
De verkrachtingen in Mosul waren zeker de laatst overgebleven Assyriërs daar? Geen moslim bij betrokken?
pi_141029536
Irak is een moslim land en geen europa, dus ze hebben alle recht om daar te leven volgens Islamitische regels.

Waarom bemoeit de rest van de wereld zich ermee? laat ze die zionisten aanpakken die al 10 tallen jaren landjepik doen..
pi_141029557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:47 schreef BB11 het volgende:

[..]

Hoe weet je of ze onschuldig waren?
Ongewapend. Mensen die niet zelf de strijd met deze figuren aangingen. Die mag je niet afslachten. Zo werkt dat niet. Je kan ze gevangen nemen, prima (en zelfs dan dien je ze goed te verzorgen) - maar niet afslachten als honden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:22 schreef BB11 het volgende:
Het 1000 jarige rijk komt er, met of zonder SS. Dit is een belofte van de Fuhrer, dus daar is geen twijfel over mogelijk. De vraag is alleen wanneer en ik hoop dat wij aan het begin van die periode staan. God stuurt elk 100 jaar een vernieuwer. Het is nu bijna 100 jaar geleden dat De Kaiser is gevallen en het ziet er dus naar uit dat wij aan het begin staan van de wedergeboorte van het Duitse Rijk waar wij zolang op hebben gewacht.

Het leger van Himmler komt eraan!!!!! Geen Duitser zal rusten voordat het Duitse Rijk terug is. Iedere Duitser is een soldaat in dit leger. En het is onze beurt om nu te zeggen: You are either with us or against us.
De Endsieg en dan een 1000 jarig rijk.

Weet je hoe dat eindigde voor de Duitsers?
Hetzelfde als voor jullie straks, een platgebrand Saudie Arabie, met een Israelische, Russische, Amerikaanse, Franse en Engelse bezettingszone.

Amateur Goebbels. _O-
pi_141029641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ongewapend. Mensen die niet zelf de strijd met deze figuren aangingen. Die mag je niet afslachten. Zo werkt dat niet. Je kan ze gevangen nemen, prima (en zelfs dan dien je ze goed te verzorgen) - maar niet afslachten als honden.
Leugens over CIAqaide sprookjes achtige figuranten die moordend en verkrachtend het land door trekken terwijl de rechtsgeschapenen in naam van de democratie vrede en beschaving komen brengen ..

We zullen Insha Allah zien wat er gebeurd.
pi_141029649
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:51 schreef Nintex het volgende:

[..]

De Endsieg en dan een 1000 jarig rijk.

Weet je hoe dat eindigde voor de Duitsers?
Hetzelfde als voor jullie straks, een platgebrand Saudie Arabie, met een Israelische, Russische, Amerikaanse, Franse en Engelse bezettingszone.

Amateur Goebbels. _O-
SA heeft hier bar weinig mee te maken - ik betwijfel het of de denkwijze van diegene die je quote überhaupt geaccepteerd wordt in dat land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029668
Een verkapte jihad fatwa van Sistani:

Top Shiite cleric Grand Ayatollah Ali al-Sistani called Friday for Iraqis to take up arms against "terrorists" who have overrun swathes of the country in a major offensive.

"Citizens who are able to bear arms and fight terrorists, defending their country and their people and their holy places, should volunteer and join the security forces to achieve this holy purpose," his representative announced on his behalf during Friday prayers in the city of Karbala.

"He who sacrifices for the cause of defending his country and his family and his honour will be a martyr," he added.

http://news.yahoo.com/arm(...)rc=mediacontentstory
-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:54:45 #169
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_141029713
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

SA heeft hier bar weinig mee te maken - ik betwijfel het of de denkwijze van diegene die je quote überhaupt geaccepteerd wordt in dat land.
Dat zijn de meest vieze die dit alles organiseren met hun oliedollars.
Protège moi de mes désirs.
pi_141029733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:52 schreef BB11 het volgende:

[..]

Leugens over CIAqaide sprookjes achtige figuranten die moordend en verkrachtend het land door trekken terwijl de rechtsgeschapenen in naam van de democratie vrede en beschaving komen brengen ..

We zullen Insha Allah zien wat er gebeurd.
Harde beelden van ISIS zelf. En wat de CIA of Al-Qaida hebben gedaan staat hier los van, ook dat zijn randmongolen. Dat maakt de manier waarop ISIS te werk gaat echt niet beter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029775
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Dat zijn de meest vieze die dit alles organiseren met hun oliedollars.
Ze voeren een proxy-oorlog met Iran. Maar ISIS is toch van een andere orde, ook ideologisch gezien. Ik betwijfel of SA een dergelijke ISIS - staat naast zich wil hebben. Lijkt mij hartstikke sterk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141029810
ISIL staat op de Saoedische terreurlijst, samen met Jabhat al-Nusra en Moslimbroederschap. De Libanese Hezbollah staat niet op hun terreurlijst.
-
pi_141029824
Wanneer gaat Jordanië zich hier mee bemoeien? Als ik koning Abdullah zou zijn, zou ik maar eens fors gaan voorbereiden.
pi_141029846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:56 schreef Charismatisch het volgende:
ISIL staat op de Saoedische terreurlijst, samen met Jabhat al-Nusra en Moslimbroederschap. De Libanese Hezbollah staat niet op hun terreurlijst.
Hebben de saudi,s zichzelf ook op die lijst staan ?
pi_141029910
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:40 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij heeft Illias hier meerdere accounts.
Nee ik heb er maar 1 dus kap met je bs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')