1 2 3 4 5 6 | 12 JUNI 2014 - 22:00 BRAZIL V CROATIA - ARENA DE SAO PAULO 13 JUNI 2014 - 18:00 MEXICO V CAMEROON - ESTADIO DAS DUNAS, NATAL 17 JUNI 2014 - 21:00 BRAZIL V MEXICO - ESTADIO CASTELAO, FORTALEZA 18 JUNI 2014 - 21:00 CAMEROON V CROATIA - ARENA AMAZONIA, MANAUS 23 JUNI 2014 - 22:00 CROATIA V MEXICO - ARENA PERNAMBUCO, RECIFE 23 JUNI 2014 - 22:00 CAMEROON V BRAZIL - ESTADIO NACIONAL, BRASILIA |
vaagquote:
Lijntje trekken voor de muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:46 schreef Jimbo het volgende:
wtf was die spuitbus nou ?
ik miste t net
Dven=Dvenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dven heeft het ook al geprobeerd
wtf is deze mijn jongquote:
Ik geloof in je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze topicreeks is wel een ijzersterk betoog voor mijn aankomende moderatorschap.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:46 schreef Raptor1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Die spray gebruiken ze daar overal.
Roelfs wil stoer doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die gast heet toch Fred, geen Frats?
Of voor de penalty?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zouden ze het ook gebruiken om te laten zien waar de bal moet liggen voor een vrije trap?
jammer man goran was een baasquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dejan Lovren van Southampton, vis.
Truequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Rabieluh het volgende:
Maar toch vind ik 't een goed idee die spuitbus, niet meer dat domme schuifelen en niet meer Ronaldo die met z'n armen in de lucht verbijsterd om zich heen kijkt als hij weer eens de bal vol in de muur beukt.
Dat er niet werd ingezoomd op die spuitbus. Powered by Histor.quote:
best kansloosquote:
Hij heet Fredzj volgens Jan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Die gast heet toch Fred, geen Frats?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat er niet werd ingezoomd op die spuitbus. Powered by Histor.
Maar klopt de uitspraak?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Fredsj en Tedsj, het komische spitsenduo van de kanaries.
Beetje verduidelijken kan geen kwaadquote:
Dan ken je me totaal nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]jij snuift liever een lijntje?
Gilettequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat er niet werd ingezoomd op die spuitbus. Powered by Histor.
Owja jij was dat nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan ken je me totaal niet
geef mij maar een lekkere groene rokert
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Oranje kan makkelijk nummer 2 worden in de poule mocht Brazilië 1 worden.
wat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ja, die Brazilianen hebben een andere d. Ook een grappige r, heel anders dan in het Spaans.quote:
Maar we spelen niet tegen Columbia.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Jeuquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Nober het volgende:
Hopelijk valt Jô ook nog in, ben benieuwd hoe je die ô uitspreekt.
Fred kan er gewoon niets van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef lisselotte88 het volgende:
stomme wedstrijd, stomme neymar.
Zelfs de commentator mist Fredwanneer gaat mijn Fred nou eindelijk een goal maken?
Die korte broek kan echt nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
WTF die gast in dat blauwe pak op Veronica____
Jeu, als in Jeu de Boule.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Nober het volgende:
Hopelijk valt Jô ook nog in, ben benieuwd hoe je die ô uitspreekt.
Nee, hij wilde niet naar Feyenoord komen.. dwaasquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Fred; was die niet goed genoeg bevonden voor Feyenoord?
Boskamp op de VRTquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie WK / [Veronica] WK in Lingerie
OHJA WK LINGERIE!! Goede post!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
WTF die gast in dat blauwe pak op Veronica____
die ziet er niet uit. Tenminste is mijn Fred nog mooi om te zien...quote:
Als die niet de doelpunten al voor hem scoren, that is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Robben gaat als een mes door de boter bij deze Braziliaanse defensie..
Goede postquote:
Welke dannquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:51 schreef Onnoman het volgende:
wat ik nooit snap hè.. gaan zenders topfilms uitzenden tijdens het WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |