SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Beroerte voor hemquote:
https://apps.facebook.com(...)earch&ref=ts&fref=tsquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe kan iemand luisteren naar Ronald de Boer trouwens.. Dat is echt spruitjes voor je oren.![]()
![]()
Die zijn net als Hans van Breukelen erg in hun persoonlijkheid en ziel aangetast door Johan Derksen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Peter R. en Ronald weer aan het bitchen op VI
Opnemen voor Tijl
Albert waait met alle winden mee. De ene keer zijn ze toffe gozers bij VI en de andere keer zijn het duivelse idioten.quote:
Peter R. zijn verjaardagsgroet aan Johan toenquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn net als Hans van Breukelen erg in hun persoonlijkheid en ziel aangetast door Johan Derksen.
Kan wel leuk werk zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, welke idioot verzint nou die schijtlollige zinnetjes in die oranje balken bij ieder onderwerp daar?
Het is Ronald....quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer geeft tenminste zijn eerlijke mening.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, welke idioot verzint nou die schijtlollige zinnetjes in die oranje balken bij ieder onderwerp daar?
Hij gedraagt zich als een debiel en daar heeft Johan een terechte hekel aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Old_Pal het volgende:
Waar komt die haat van Derksen tegen Van Gaal vandaan? Het begint psychopatische vormen aan te nemen. Reden voor mij om niet naar VIOranje te kijken.
Johan de Kruif heeft een kk hekel aan Van Faal. Derksen dus ook.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Old_Pal het volgende:
Waar komt die haat van Derksen tegen Van Gaal vandaan? Het begint psychopatische vormen aan te nemen. Reden voor mij om niet naar VIOranje te kijken.
21.50quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Trebo het volgende:
20:30 tot 22:00 uitzending vanavond?![]()
Rare tijd voordat er om 21:00 uur een wedstrijd is?
Wedstrijd is 2200quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:32 schreef Trebo het volgende:
20:30 tot 22:00 uitzending vanavond?![]()
Rare tijd voordat er om 21:00 uur een wedstrijd is?
Wordt het stadion nog even afgebouwd etc.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel vreemd vind, de opening is om kwart over 8, duurt een half uur ongeveer, wedstrijd om 10 uur. Dus in die tussentijd is er even niks daar in Brazilië?
Boel opruimen en daarna warmingup die rond 21:15 begint.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel vreemd vind, de opening is om kwart over 8, duurt een half uur ongeveer, wedstrijd om 10 uur. Dus in die tussentijd is er even niks daar in Brazilië?
Warming up etcquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind Derksen een debiel die er uit ziet als een dakloze junk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als een debiel en daar heeft Johan een terechte hekel aan.
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:38 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik vind Derksen een debiel die er uit ziet als een dakloze junk.
Ik hoor het vanuit de verte inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Bij het hockey op 3 kan er alvast geoefend worden met het Nederlands volkslied
Trompetje gaat door merg en been (en muurquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor het vanuit de verte inderdaadZit in een andere kamer dan waar de tv aan is.
Bedankt voor deze informatie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoor het vanuit de verte inderdaadZit in een andere kamer dan waar de tv aan is.
Nou toen het begin dacht ik heel even dat het dodenherdenking was op de waalsdorpervlaktequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:46 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Trompetje gaat door merg en been (en muur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |