Precies. Maar het is niet de bedoeling dat dat soort dingen hier gepost worden. En als je 1 op 1 dingen langs ziet komen kan je dat melden bij de modjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:50 schreef ZetaOS het volgende:
Kijk, het is te veel voor interpretatie vatbaar. Het is een nobel streven maar Samsung kan prima voor zich zelf opkomen.
Ik zie hier continu producten voorbij komen die 1 op 1 overgenomen zijn.
We gaan er toch niet uitkomen vanenavond heb ik zo het vermoeden, hoeft ook niet anders zou het een saaie wereld worden.
Hebben ze 'm niet meer bij banggood?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:43 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil de Earson speaker bestellen maar ik kom er maar niet uit.
Iemand die mij kan helpen?
http://item.taobao.com/item.htm?id=18064226395#
Geen flauw idee.quote:
Dankjequote:Op zondag 15 juni 2014 19:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Beetje mijn router post willen laten verwijderen .......quote:Op zondag 15 juni 2014 18:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zag een net een router voorbij komen die verdacht veel leek op een D-Link. Wellicht ook een puntje voor verwijdering.
Wel schandalig hoor! Net doen of je een échte D-link hebt! Beetje lopen pimpen met dat hippe merk!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Beetje mijn router post willen laten verwijderen .......
¿Op welk model van D-link is het een remake(clone) dan?
Zolang we maar een reviewtje van je krijgen tegen de tijd dat je dat ding binnen hebtquote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Beetje mijn router post willen laten verwijderen .......
¿Op welk model van D-link is het een remake(clone) dan?
Ooit spamde ever buy ing hier de boel onder en is het destijds veranderd in sterretjesquote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef LiFePo4 het volgende:
EDIT: ever buy ing is een scheldwoord ofwat?
Ik ga hem morgen bestellen denk ik. Kijken wie hem sneller ontvangt :-)quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef LiFePo4 het volgende:
Hey verdomme, heb die Earson ook besteld, op **********... maar daar was ie een halve euro duurder![]()
Achja, ik ben benieuwd hoe dat ding presteert.
EDIT: ever buy ing is een scheldwoord ofwat?
Jammer dat zoiets niet op iOs werkt.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/3(...)k-plug-p-128754.html
edit: ze zijn onderhand al ¤1,24![]()
Hij is hier ¤0.87? Ik had hem afgelopen week besteld voor ¤0.88quote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef igi0n het volgende:
[..]
http://www.tinydeal.com/3(...)k-plug-p-128754.html
edit: ze zijn onderhand al ¤1,24![]()
zit mooi spul tussen idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:54 schreef shiznuts het volgende:
Mooi spul daar bij Caden... http://caden.tmall.com
[ afbeelding ]
hier ook ¤0.87 idd, gelijk maar even 1 meegenomenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:03 schreef tharonny het volgende:
[..]
Hij is hier ¤0.87? Ik had hem afgelopen week besteld voor ¤0.88
Ik moet zulk soort spul ook maar in de gaten houden. Ik heb nu zoiets maar dat houdt ook niet meer dan een body met lens, los objectief (en nog de 50mm want die past altijdquote:Op maandag 16 juni 2014 01:54 schreef shiznuts het volgende:
Mooi spul daar bij Caden... http://caden.tmall.com
[ afbeelding ]
hehe, maar trouwens; wie goed doet, goed ontmoet:quote:Dear Iemand91
Thank you for your purchase from our Ebay Store recently.
But I forgot to do something (for YOU) that I should have done...
Here comes my fault. Let me confess.…
You ARE on my best customer list…
But I have been forgetting to give you access to this special SECRET page (due to our “stupid” way of managing email lists, I would admit).
I hope you can now forgive me.
Best Regards,
Tmart Marketing Team
En dat is dus nádat ik de PayPal-case had gesloten.quote:Beste Iemand91,
HONGKONG TOMTOP LIMITED (uk@tomtop.com) heeft $16,00 USD van uw oorspronkelijke betaling teruggestort.
Heeft de sj4000 een interne opslag of werkt het met sd kaartjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef piekartz87 het volgende:
Mijn SJ4000 is binnen al een paar dagen. Super tevreden tot nu toe.
Ik gebruik hem nu een tijdje als dashcam (wil perfect met dashcam functionaliteit) omdat mijn motor bij de garage staat....
Als mijn motor terug is ga is zsm even langs de dijkweg om even te filmenDan post ik wel een voorbeeld.
Het gebruiksgemak (snel menu, instinctieve knoppen, veel goede accessoires) maakt dat ik de camera ook vaker gebruik.
Kwaliteit is ook prima, je moet het ook niet echt naast een gopro leggen want er is wel even een behoorlijk prijsverschil. Fletse kleuren corrigeer ik wel weer tijdens het monteren.
Ik ga toch rijden op een dag zonder regen dus dan doe ik de open achterklep van de behuizing er op ivm het geluid.
SD kaartjes, micro dacht ik. En er zijn wel links van die kaartjes voorbij gekomenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heeft de sj4000 een interne opslag of werkt het met sd kaartjes?
Zo ja, iemand idee waar deze goedkoop zijn te krijgen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef piekartz87 het volgende:
Micro sd kaart.
Ik had toevallig nog een 8gig liggen maar deze is eigenlijk te klein.
Ik ben ook wel benieuwd waar je het goedkoopste een 32gig kaartje haalt.
SD kaartjes haal ik altijd in Nederland ivm veel nep / traag geheugen uit China. Daarnaast krijg je vaak voor een klein beetje meer geld 10 jaar garantie.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heeft de sj4000 een interne opslag of werkt het met sd kaartjes?
Zo ja, iemand idee waar deze goedkoop zijn te krijgen?
OK dank! Is ook niet super duur.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
SD kaartjes haal ik altijd in Nederland ivm veel nep / traag geheugen uit China. Daarnaast krijg je vaak voor een klein beetje meer geld 10 jaar garantie.
Mymemory.co.uk / Dataio.nl / etc.
Zoiets voldoet wel en is van een betroubaar merk:
https://www.dataio.nl/pro(...)met-adapter-sandisk/
Traceren op de Engelse site wil nog wel eens helpenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef Miniem het volgende:
De status van de tracking is veranderd.
[..]
Wat?Iemand?
PostNL even bellen, lijkt op een gevalletje douane.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:55 schreef Helly het volgende:
Pakketje van Fasttech wat al sinds 6 juni op Arrived at overseas staat, wat zou daar nu weer mee aan de hand zijn.
Denk Banggood met coupon: 6B84AE voor $85quote:Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef NX het volgende:
Waar kun je nu de SJ4000 het goedkoopst krijgen eigenlijk? Nog steeds Tmart?
Dank! Ga ik daar even kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:40 schreef RobertNL het volgende:
Denk Banggood met coupon: 6B84AE voor $85
Vandaag mailtje gekregen dat hij verzonden is.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:58 schreef sattertje het volgende:
Heeft iemand al een bericht gekregen wanneer de 67$ sj4000's verzonden gaan worden?
Tenzij je al je spul thuis wilt laten, zul je wel moeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moet zulk soort spul ook maar in de gaten houden. Ik heb nu zoiets maar dat houdt ook niet meer dan een body met lens, los objectief (en nog de 50mm want die past altijd) en wat filters.
Maar met al die gear die er bij is gekomen (statief, externe flits (geweldig ding!), accu's, DIY-tilt-shift-lens etc. is zo'n tas(je) ook niet echt toereikend meer.
Maar ik heb eigenlijk ook geen zin om zo'n grote tas/rugzak mee te moeten sjouwen![]()
[..]
Deze man weet.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
SD kaartjes haal ik altijd in Nederland ivm veel nep / traag geheugen uit China. Daarnaast krijg je vaak voor een klein beetje meer geld 10 jaar garantie.
Mymemory.co.uk / Dataio.nl / etc.
Zoiets voldoet wel en is van een betroubaar merk:
https://www.dataio.nl/pro(...)met-adapter-sandisk/
PVG is in ieder geval de IATA airportcode van Shanghai.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef Miniem het volgende:
De status van de tracking is veranderd.
[..]
Wat?Iemand?
Ff in het eerste deel van het reviewtopic kijken (link in de OP).quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef BoyB het volgende:
Op zoek naar een nieuwe muis voor mijn PC.
Ben geen gamer, muis moet vooral dienen voor het gewone huis-tuin-keuken werk.
In het verleden hier wat gelezen over het merk E Blue Cobra, maar die was vooral geschikt voor gaming.
Iemand tips? Op E-bay zoeken naar E Blue Cobra?
Dan track je zeker met Packagetrackr of wah? Die is niet altijd jofel. Die zegt ook vaak dat een pakketje van Parcelforce is, als 'ie niet weet wat 'ie er mee moet, wat fout is. Gewoon 17Track gebruiken of de officiële site van de postservice.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als ik mijn trackingsnummer invul, dan laat hij op googlemaps Africa zien (vlakbij Ghana).
Dat kan niet kloppen lijkt mij
Review, kan niet genoeg krijgen van de SJ4000quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn SJ4000 is in ieder geval in NL, PostNL webcare heeft m'n tracknr om kunnen zetten, maar er was verder nog niets bekend. Einde van de week hoop ik meer te weten
Wie kent de Soshine-laders nog van paar jaar geleden?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tenzij je al je spul thuis wilt laten, zul je wel moeten.
Die M2 ziet er wel relaxt uit, ook lekker inconspicuous. De M5 als je dan het hele rataplan meeneemt, dus laptop, camera, lenzen, flash, filters, statief. Als je een statief meeneemt is het sowieso wel handig dat je die aan je tas kunt hangen.
Ander geinig merk (what's in the name though): http://ainogirl.tmall.com .
[..]
Deze man weet.![]()
Dataio is idd wel een hele fijne qua aanbod/prijs. En dan SanDisk of die nieuwe Samsung-kaartjes halen. Die zijn zo'n beetje alles-proof en goede garantievoorwaarden.
[..]
PVG is in ieder geval de IATA airportcode van Shanghai.
[..]
Ff in het eerste deel van het reviewtopic kijken (link in de OP).
Als je nog een leuk mediumsized muisje wilt met superscroll en lange accuduur enzo: Logitech M705.
[..]
Dan track je zeker met Packagetrackr of wah? Die is niet altijd jofel. Die zegt ook vaak dat een pakketje van Parcelforce is, als 'ie niet weet wat 'ie er mee moet, wat fout is. Gewoon 17Track gebruiken of de officiële site van de postservice.
Anyways.
Ik kwam eigenlijk om iets te delen...
[ afbeelding ]Nieuwste intellicharger. Vrij scherp geprijsd, vind 'em elders zo snel niet onder de 35-39 USD.
Die is dan ook net zo groot als wat ik nu al heb...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Tenzij je al je spul thuis wilt laten, zul je wel moeten.
Die M2 ziet er wel relaxt uit, ook lekker inconspicuous.
Ik zou die laptop van mij niet willen meenemen (17", 3KG schoon aan de haak excl. laderquote:De M5 als je dan het hele rataplan meeneemt, dus laptop, camera, lenzen, flash, filters, statief. Als je een statief meeneemt is het sowieso wel handig dat je die aan je tas kunt hangen.
quote:Als je nog een leuk mediumsized muisje wilt met superscroll en lange accuduur enzo: Logitech M705.
Neuh.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wie kent de Soshine-laders nog van paar jaar geleden?
Doet 't nog steeds goed!
Misschien als je hem ziet...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef shiznuts het volgende:
Nu lukt het mij ook wel in zo'n soortgelijke cameratas een body, 7 lenzen, wat filters en een flits unitje te stoppen.
Da's de kracht van MFT.
[..]
Neuh.Alleen SoShine accu's, maar altijd eigenlijk Nitecore/Jetbeam/etc laders.
Maar who cares als iets het nog goed doet.Als er iets nieuws is, moet ik het hebben.
Gewoon via 17Track, daar is hij al een tijd niet meer geupdate:quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Dan track je zeker met Packagetrackr of wah? Die is niet altijd jofel. Die zegt ook vaak dat een pakketje van Parcelforce is, als 'ie niet weet wat 'ie er mee moet, wat fout is. Gewoon 17Track gebruiken of de officiële site van de postservice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |