Alleen hoofdmount. Ik wil wel een chestmount kopen maar mijn gespierde torso is te grootquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen dank
een paar topic terug heeft monkeybrain ik meen head en chestmounts 'gereviewd'..
en anders gewoon een willekeurige goedkope van ebay plukken
Hoe heb jij hem geupload dat je hem in 1080p of 720p kan bekijken? Als ik een stukje film van mijn SJ4000 upload kan ik geen betere kwaliteit kiezen dan 360p en dat is niet de bedoeling..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef wimbo het volgende:
[..]
Op mijn laptop is originele .mov de hele tijd scherp.
Youtube compressed best wel, maar heb je hem ook op 1080p of 720p gezet op YouTube?
He die had ik vorig jaar ook besteld maar het is was du0r zegt. Je kunt niet teveel apparaten tegelijk opladen. Denk dat ik die van mij maar weer eens ga zoeken vond het toch wel handigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef badschaap het volgende:
[ afbeelding ]
besteld, was maar 2,95 euro
Thanks, heb hem ook besteld. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef rene90 het volgende:
Net even zo'n 'klik 3.5mm plugje' besteld bij TD voor 92 eurocent. Een soort plugje die je in je 3.5 mm van je phone steekt en dan kan je er een app aan koppelen. Ben benieuwd of het met jiayu werkt (lijkt niet met alle phones te werken) want dan kan het wel handig zijn om bijvoorbeeld te gebruiken als shutter-knop voor foto's, of om iets anders te openen.
http://www.tinydeal.com/3(...)k-plug-p-128754.html
[ afbeelding ]
Dan heb je of je SJ4000 niet goed staan.. of je bent na het verwerken te snel met het bekijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:33 schreef fastbazz het volgende:
[..]
Hoe heb jij hem geupload dat je hem in 1080p of 720p kan bekijken? Als ik een stukje film van mijn SJ4000 upload kan ik geen betere kwaliteit kiezen dan 360p en dat is niet de bedoeling..
Ditquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan heb je of je SJ4000 niet goed staan.. of je bent na het verwerken te snel met het bekijken
het duurt ff voor je 1080p etc kan kiezen bij Youtube na het uploaden van je filmpje..
dan kun je hem dus alleen in 360p zien..
Terugkomend op blokkerig beeld in die achtbaan sample, dat had techmoan ook in zijn samples op de motor.. komt door youtube helaas..
Deze staat nog in mijn volglijst, zal nog steeds de goedkoopste zijn op EBay?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
@monkeybrain, heb je een linkje?
Dan ga ik die eens bestellen.
Stuurmount op mijn MTB schud te hard, en de helmmoumt past niet op mijn helm.
Link werkt niet, ik veronderstel dat het deze is: http://m.banggood.com/Bik(...)ro-2-3-p-921282.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef fastbazz het volgende:
Allemaal gefilmd vanaf het stuur van mijn MTB. Niet met de originele mount, die is geen zak waard, beweegt teveel, zeker op grove ondergrond. Nu heb ik onderstaande en die bevalt erg goed. Volledig aluminium, gewone boutjes en er beweegt niks. Wel met een stukje tape om het stuur gemonteerd.
Hier bij BG gekocht
Je kan hem ook op zijn kop monteren dat de houder andersom zit, maar dan zie je niet in één oogopslag of dat je aan het opnemen bent.
Ik denk omdat iedereen best hysterisch is over die goliath, maar ik vond hem geen bal aan imoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Dit![]()
Even wachten dus. (10 min in mijn geval)
Offtopic, wel flauw dat ik in de Goliath niet mocht filmen.
"GoPro niet toegestaan meneer!" Het excuus dat het er geen was werkte helaas niet...![]()
@monkeybrain, heb je een linkje?
Dan ga ik die eens bestellen.
Stuurmount op mijn MTB schud te hard, en de helmmoumt past niet op mijn helm.
Maguraquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef fastbazz het volgende:
Allemaal gefilmd vanaf het stuur van mijn MTB. Niet met de originele mount, die is geen zak waard, beweegt teveel, zeker op grove ondergrond. Nu heb ik onderstaande en die bevalt erg goed. Volledig aluminium, gewone boutjes en er beweegt niks. Wel met een stukje tape om het stuur gemonteerd.
Geweldige hydraulische velg remmetjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Magura![]()
Dat ziet er wel goed uit met deze mount. Mijn ervaringen met stuur-mounts zijn zo slecht maar deze trilt helemaal niet.
84% is toch écht aan de lage kant, hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
Hij wordt steeds goedkoper; $49.50 bij een betrouwbare seller.
Ik heb geen ervaring met AE, en vraag me dan ook af of je kan zoeken/sorteren op verkoper (zodat je betrouwbare verkopers sneller kunt selecteren)?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
84% is toch écht aan de lage kant, hoor.
Ik heb gisteren deze router besteld .quote:Op zondag 15 juni 2014 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
Hij wordt steeds goedkoper; $49.50 bij een betrouwbare seller.
[ afbeelding ]
Maar goed; denk niet dat ik 'm ooit nog ga kopen. We moeten eerst maar eens een nieuwe router halen want de TP-Link TL-WR1043ND vindt ik eigenlijk niet meer voldoen. Wordt denk ik maar een Archer C7 of zelfs iets als een Mikrotik RB2011UiAS-2HnD-IN of zelfs wat Ubiquity UniFi spul...
Foei! Ga de Topic pointer lezen!quote:
Beeld vervormt, geluid is te slecht voor woorden.... is toch geen waardige vervanger voor een gopro zo? Zou ik toch wat meer er voor uitgeven als je het wil filmen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef fastbazz het volgende:
Lol, ik ben inderdaad te snel geweest met het bekijken. Ik heb 2 filmpjes online staan, eentje komt in de andere terug. Bij de eerste kan ik wel 1080p kiezen, daar heb ik direct de file van de SJ4000 geüpload. De tweede heb ik door Pinnacle gegooid maar dus niet met de juiste setting. Ik ben nog aan het pielen met de software![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier bij BG gekocht
Je kan hem ook op zijn kop monteren dat de houder andersom zit, maar dan zie je niet in één oogopslag of dat je aan het opnemen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |