SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Nouja, twee weken en éen dag, en Maxime vond het natuurlijk prachtig om te regelen dat het lijk op transport naar Genève kon...quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
Overigens had ik ook het idee dat ik Vincent's moeder net 3 keer gezien heb ofzo.
Ja ik ook, maar schijnbaar is het heel belachelijk en raar als ik dat zegquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
Overigens had ik ook het idee dat ik Vincent's moeder net 3 keer gezien heb ofzo.
Dit inderdaad. Ik dacht ook dat ik haar uiteindelijk maar in een aflevering of 3/4 gezien heb. En dan nog een keer dood in haar laatste aflevering.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef vencodark het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:32 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nouja, twee weken en éen dag, en Maxime vond het natuurlijk prachtig om te regelen dat het lijk op transport naar Genève kon...
Ik ook niet. Dat zou zo maar eens kunnen!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef maily het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken dat Maxime meegaat naar Genève en daar die pa weer ontmoet ..... en anders zal die pa zeker nogeens in Meerdijk opduiken ....
Dat is wel het minste dat ze kunnen doen, om deze verhaallijn nog een beetje leuk kunnen houdenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef maily het volgende:
Ik zou er niet van staan te kijken dat Maxime meegaat naar Genève en daar die pa weer ontmoet ..... en anders zal die pa zeker nogeens in Meerdijk opduiken ....
oohja hoe dan ? wie heeft Ludo in de kelder liggen ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Dit seizoen is behoorlijk spannend.
eerst was bing aan de buurt nu word lorena vastgebondenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oohja hoe dan ? wie heeft Ludo in de kelder liggen ?
Wat is er spannend dan ?
Ja, en Jef blijkt een transseksueel te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef anitapatat het volgende:
[..]
eerst was bing aan de buurt nu word lorena vastgebonden
boot met bing en lucas, slaan van menno waarbij menno zelfmoord wil gaan plegen
Janine heeft voor de shampoo reclame gewerkt, daardoor heeft ze een contract dat haar haar minimaal een x-aantal jaren zo moet blijven in GTST.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Janine is eigenlijk gewoon kaal *wat ik al had verwacht, want haar haar zit altijd exact hetzelfde*.
Jettequote:GTST-actrice Jette van der Meij geëerd
Jette van der Meij wordt binnenkort in het zonnetje gezet met de Amsterdam Award 2014.
De 59-jarige actrice ontvangt de prijs, die gaat naar mensen die een verrijking zijn voor het culturele landschap in de hoofdstad, voor haar hele carrière.
Van der Meij, vooral bekend als Laura in Goede Tijden, Slechte Tijden, zit ruim 35 jaar in het vak.
De jury onder leiding van de koninklijk onderscheiden journalist Phia Baruch prijst onder meer de passie waarmee ze haar muzikale voorstellingen opvoert. Dat doet de actrice naast haar werk voor GTST. Van der Meij vindt dat "een bijzondere erkenning". Ze krijgt de prijs volgende week zaterdag in het American Hotel.
De actrice treedt in de voetsporen van Sheila de Vries, Cees Dam en Omar Munie. De couturier, architect en tassenontwerper kregen de Amsterdam Award vorig jaar vanwege hun inzet voor de Nederlandse modewereld.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:19 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Janine heeft voor de shampoo reclame gewerkt, daardoor heeft ze een contract dat haar haar minimaal een x-aantal jaren zo moet blijven in GTST.
Gadverdamme, neequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
En als ze een gesplitste cliff doen zien we Anton en Rikki misschien eindelijk van bil gaan.
Waarom denk je dat Beatrix haar kapsel niet mocht veranderen....quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
En daarom mag het ook niet opgestoken worden zeker?
Zat ze ook in een shampooreclame?!quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:57 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Beatrix haar kapsel niet mocht veranderen....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zat ze ook in een shampooreclame?!
Ja, ik weet het. Maar ik zit er niet op te wachten ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien gaan ze niet van bil, maar een flink potje gootje gobbelen zit er wel aan te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |