Ik zit hier in de achtertuin (dorp), maar een balkon kan ook wel chill zijn ja. Meer uitzicht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel chillals we een campingtafeltje voor op 't balkon hebben ga ik daar deze zomer ook gewoon zitten laptoppen
Ik heb mijn mega-tuin van het ouderlijk huis helaas moeten inruilen voor een balkonnetje van 2m2quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik zit hier in de achtertuin (dorp), maar een balkon kan ook wel chill zijn ja. Meer uitzicht.
Wel weinig ruimte, da's minder.
quote:
neequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
No, pero quiero defecar en tu vaso de leche.
Staart hij in je ziel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:21 schreef Bitterlemon het volgende:
En ik word aangestaard door een kat.
Halp.
Google translate helptquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:22 schreef Bitterlemon het volgende:
¿En tu casa o en la mía?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Liever een balkon dan een tuin.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb mijn mega-tuin van het ouderlijk huis helaas moeten inruilen voor een balkonnetje van 2m2maar chill huis dus boeiend
Tuinen zijn chill. Alleen beestjes in de zomer
Whehe, woon hier nu ruim 2 maanden maar weinig verandering daarquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eigen inrichting, leefstijl en huisdier
Nja ik woon op de 1e verdieping dus zo veel uitzicht heb ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Liever een balkon dan een tuin.
Meer uitzicht en zo.
Wespen, mieren, maden in de containers etc. zijn wel kut ja.
Kringloop kun je bazige vintage dingen vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, woon hier nu ruim 2 maanden maar weinig verandering daar
Inrichting kost te veel geld dat we niet hebben, dus duurt vet lang om alles bij elkaar te sparenleefstijl is nog steeds om te huilen want nog steeds werkloos en lui (voor de komende 2 weken iig
) en huisdier komt pas als de hele boel hier af is
Hebben al een computerbureau en grote eettafel van de kringloopquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kringloop kun je bazige vintage dingen vinden.
Je kan ook dingen zelf makenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hebben al een computerbureau en grote eettafel van de kringloopmja elke keer aan het eind vd maand weer wat nieuws kopen, als er geld is
Ah oké. Noorderplantsoen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik woon op de 1e verdieping dus zo veel uitzicht heb ik nietHoewel we wel uit kijken op veel groen en een watertje en een school voor moeilijk lerende kinderen die soms fittie houden op het schoolplein in de verte
Haha ja, maar daarvoor moet ik ook eerst al m'n crea-spullen bij elkaar hebben (en kopen, want zo veel heb ik niet) hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kan ook dingen zelf maken. Jij bent wel zo'n creatief type.
*ril*quote:
Mietjequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, maar daarvoor moet ik ook eerst al m'n crea-spullen bij elkaar hebben (en kopen, want zo veel heb ik niet) heheVerhuizen
[..]
*ril*
Nee meer bij Corpus den Hoorn/Overwinningspleinquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah oké. Noorderplantsoen toch?
Voordeel van een dorp is trouwens wel hoe stil het kan zijn. Ik hoor nu echt alleen maar vogels.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight ik heb de Flirting skill gehaald
Ben allergischquote:
Oh, verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee meer bij Corpus den Hoorn/Overwinningsplein![]()
Hier is ook geen hond op de weg (behalve een paar auto's op de grote weg, maar die is stukje verderop dus dat hoor je alleen met de balkondeur open), dus hoor alle vogels ook braafBest rustig stukkie hier
Pais en vreequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, verkeerd begrepen dan.
Stilte.
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:37 schreef Moira. het volgende:
Oké, toch nog een jointje draaienMaar gewoon paar hijsjes nemen en dan slapen, hoef ik morgen niet te draaien
Haha, en als je iets om laat vallen lijkt het ook altijd meer geluid te maken dan overdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom klinkt een wc 's nachts als een waterval?
gauw naar bed! Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet echt gaan slapenwekker gaat over minder dan 4 uur alweer
Dat ja. Of als je bij iemand anders thuis bent, dan is het helemaal erg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, en als je iets om laat vallen lijkt het ook altijd meer geluid te maken dan overdag
Thxquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
gauw naar bed! Slaap lekker![]()
En sterkte morgen
whehe, het hele huishouden wakker maken met je gestommel, op tenen lopen en dan juist van alles om stotenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat ja. Of als je bij iemand anders thuis bent, dan is het helemaal erg.
Herkenbaar ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, het hele huishouden wakker maken met je gestommel, op tenen lopen en dan juist van alles om stoten
pijnlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:45 schreef OllieWilliams het volgende:
Hehe weet nog dat ik een keer stoned op bed lag toen ik nog bij m'n ouders woonde, had vette honger en dacht sneak de trap ff af. Flikker ik kkhard van de tweede trede vanaf boven helemaal naar beneden
Jeweet. Aan het 'werk'quote:
Ja voor de verandering. Curven gaat nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nachtdienst? hehe
kun je curven op je werk?
Kutwerk heb je danquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja voor de verandering. Curven gaat niet
Zekor zekor, met u? Heb je mono zn prostaat wel eens gemolken?quote:
Mooiquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zekor zekor, met u? Heb je mono zn prostaat wel eens gemolken?
slaap lekker enzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 05:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooihier ook prima
Whehe, vandaag niet. Hij is morgen (vanavond?) weer de pineut
Ik ga maar eens slapen :$
Werkze nog fops!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh deze nu, na WIDM, ook nog maar even quoten(in de spoiler)
essnhills heeft voorspellende gaven
Totoquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is ook alweer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |