Mietjequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja, maar daarvoor moet ik ook eerst al m'n crea-spullen bij elkaar hebben (en kopen, want zo veel heb ik niet) heheVerhuizen
[..]
*ril*
Nee meer bij Corpus den Hoorn/Overwinningspleinquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah oké. Noorderplantsoen toch?
Voordeel van een dorp is trouwens wel hoe stil het kan zijn. Ik hoor nu echt alleen maar vogels.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:30 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight ik heb de Flirting skill gehaald
Ben allergischquote:
Oh, verkeerd begrepen dan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee meer bij Corpus den Hoorn/Overwinningsplein![]()
Hier is ook geen hond op de weg (behalve een paar auto's op de grote weg, maar die is stukje verderop dus dat hoor je alleen met de balkondeur open), dus hoor alle vogels ook braafBest rustig stukkie hier
Pais en vreequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, verkeerd begrepen dan.
Stilte.
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 04:37 schreef Moira. het volgende:
Oké, toch nog een jointje draaienMaar gewoon paar hijsjes nemen en dan slapen, hoef ik morgen niet te draaien
Haha, en als je iets om laat vallen lijkt het ook altijd meer geluid te maken dan overdagquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom klinkt een wc 's nachts als een waterval?
gauw naar bed! Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Moet echt gaan slapenwekker gaat over minder dan 4 uur alweer
Dat ja. Of als je bij iemand anders thuis bent, dan is het helemaal erg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, en als je iets om laat vallen lijkt het ook altijd meer geluid te maken dan overdag
Thxquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
gauw naar bed! Slaap lekker![]()
En sterkte morgen
whehe, het hele huishouden wakker maken met je gestommel, op tenen lopen en dan juist van alles om stotenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat ja. Of als je bij iemand anders thuis bent, dan is het helemaal erg.
Herkenbaar ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 04:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe, het hele huishouden wakker maken met je gestommel, op tenen lopen en dan juist van alles om stoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |