abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140942609
Mega Man plz
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_140942614
Er gaan wat strippen Ritalin doorheen daar bij die Nintendo fanboys :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 01:58:22 #4
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 01:54 schreef Poepz0r het volgende:
Er gaan wat strippen Ritalin doorheen daar bij die Nintendo fanboys :')
Wat een downies zeg ik wil de helft gewoon bitchslappen tot ze huilen ;(
pi_140942661
Ik wil alleen Geoff slaan. Wat een lul is die gast altijd..
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:00:59 #6
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942683
Stop met switchen naar camera's de hele tijd laat die match zien :') deden ze net toch ook niet
pi_140942686
Die mensen die verkleed daar zitten :') :') :') :')
pi_140942696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die mensen die verkleed daar zitten :') :') :') :')
Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan. :')
pi_140942707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan. :')
Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijken :') :')
pi_140942714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijken :') :')
Mijn moeder is best dun maar oké ;(
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:12:30 #11
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942788
ign is dood :(
pi_140942798
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:14:01 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942809
De enige die er toe doet.
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:15:17 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942813
Kirby wins ^O^
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:21:06 #16
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942865
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:15 schreef Friday12 het volgende:
Kirby wins ^O^
pi_140942877
Bah, doe je shirt weer dicht
pi_140942882
Zelda Williams
pi_140942955
Pikman
pi_140943209
Ik wil slapen maar round table is over 35 minuten. Waarom post ik hier nog..
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:32:10 #21
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140943226
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2014 03:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil slapen maar round table is over 35 minuten. Waarom post ik hier nog..
weet niet wat dat is
pi_140943236
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 03:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

weet niet wat dat is
Dit
pi_140943369
Ah.. geen stream maar wel een liveblog http://nintendoeverything(...)-wii-u3ds-live-blog/
pi_140943502
- Pac-Man confirmed for the new Super Smash Bros.
- 8-bit moves for the character
- Pac-Man 3DS stage confirmed
- Pac-Man turns into an 8-bit version
- Pac-Man is normally his character from Pac-Man World
- Sakurai wanted to make retro Pac-Man, but the standard is PacLand PacMan
- Pac-Man throws fruit and eats Pac-Dots
- Game & Watch is bac

Wat
pi_140943817
Deze dag was zo vol awesomeness. Van 12 uur tot 21 uur alleen maar games, games en nog eens games. En Ed Boon (legendary) zelfs gesproken *O*

Mortal Kombat wordt zoooo vet, wat we te zien kregen was echt geniaal. Vier nieuwe personages, nieuwe gameplay, nieuwe movesets, vreselijk pijnlijke fatalities. En dan die graphics :~ OMG, bij dezen nu al fighter van 2015. Of Hirada moet eens over de streep komen met de next-gen Tekken X Street Fighter.

Nu nog een dagverslagje en eens douchen. EN iets van slapen, morgen gaan we het nog eens dunnetjes over doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_140947154
Toch overall teleurstellende E3. We zullen volgend jaar wel zien, die wordt waarschijnlijk wel beter, en hopelijk ook het langverwachte F4.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:45:46 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_140947235
Nintendo heeft die hele E3 zo gekilled, ongelooflijk. Na jarenlange bagger.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140952200
Dat ligt dus niet aan mij. Dacht even dat ik misschien een 'fanboy' was, omdat ik naast de pc en de Wii U niet echt veel naar de andere twee machines omkijk... maar tijdens de conferenties van Microsoft en Sony viel ik dus bijna in slaap terwijl ik voor Nintendo juist tot laat in de nacht op ben gebleven. :')
Sony heeft No Man's Sky, zo'n beetje het enige waar ik wel interesse in heb, maar dat is geen exclusive, dus tja.. Als ik die al haal dan haal ik die voor de pc. Geen PS4 voor nodig dus.

De presentators kwamen ook heel enthousiast en authentiek over, dat heeft naast dat de spellen volgens mij gewoon erg leuk zijn denk ik ook enorm geholpen.

Mega Maaaaaaaaaaan _O_
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:30:30 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140952394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef speknek het volgende:
En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:33:00 #30
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140952476
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dat ligt dus niet aan mij. Dacht even dat ik misschien een 'fanboy' was, omdat ik naast de pc en de Wii U niet echt veel naar de andere twee machines omkijk... maar tijdens de conferenties van Microsoft en Sony viel ik dus bijna in slaap terwijl ik voor Nintendo juist tot laat in de nacht op ben gebleven. :')
Sony heeft No Man's Sky, zo'n beetje het enige waar ik wel interesse in heb, maar dat is geen exclusive, dus tja.. Als ik die al haal dan haal ik die voor de pc. Geen PS4 voor nodig dus.

De presentators kwamen ook heel enthousiast en authentiek over, dat heeft naast dat de spellen volgens mij gewoon erg leuk zijn denk ik ook enorm geholpen.

Mega Maaaaaaaaaaan _O_
:') wat een trieste bedoening
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_140952508
quote:
19s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook. _O_
Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_140952510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

:') wat een trieste bedoening
Hater :')
pi_140952524
quote:
Qua E3 wel maar dat is niet de basis waar ik een consolekeuze op baseer.
The Witcher en Dragon Age zijn toch wel de games die ik nu het liefst zou spelen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:37:38 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140952602
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?
Yup. 3u vannacht.

Later vandaag onthulling 'grote 3DS-game'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_140952772
Tot nu toe vind ik de E3 echt een grote tegenvaller, niets interessants te melden, alleen remakes op de nieuwe generatie consoles, hopelijk volgend jaar iets meer en beter.

Gelukkig vermaak ik mij wel met de huidige games :D
pi_140953176
GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:42:13 Paar leuke E3-nieuwtjes/roddels: Sony heeft last minute exclusive uit de show weggehaald. Waarom weet niemand. Uncharted 4 is bhc speelbaar. reageer retweet
GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:43:17 Sony heeft verder aangegeven dat Last Guardian bestaat en klaar is als het klaar is. Tot slot ophef over rol vrouw in Rainbow Six Siege. reageer retweet
pi_140953971
quote:
toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.
pi_140954057
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
Toch overall teleurstellende E3. We zullen volgend jaar wel zien, die wordt waarschijnlijk wel beter, en hopelijk ook het langverwachte F4.
omdat fallout 4 er niet is is alles kut of zo?

Ik heb anders toffe games voorbij zien komen en gespeeld. Ik snap de teleurstelling niet.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:41 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_140954199
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.
Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140954207
Iig genoeg games te zien om in zware tijdnood te komen dit jaar :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140954859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.
tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.

Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:13:44 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_140957428
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.

Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?

Nintendo lijkt wel een duidelijke voorkeur voor schrijvende pers te hebben; speciale backstages voor Time en the Guardian en zulks, de rest moet het inderdaad van internet hebben lijkt het. Of tenminste, Nintendo heeft de grootste E3 stand, dus dat lijkt ook niet helemaal te kloppen.

edit: je bedoelt waarschijnlijk dat de invitational tijdens de beurs was? Ja dat had beter gekund. Aan de andere kant leek het ook meer voor fans dan van voor de pers inderdaad.
pi_140957580
quote:

[..]

Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en kranten :D

Pers en journalisten zijn achterhaald en voor previews niet meer nodig imo. Een directe presentatie van Nintendo zelf kijken geeft exact dezelfde informatie, en het is voor Nintendo veel goedkoper. Deze E3 pakt Nintendo het qua exposure echt heel goed aan. Veel nieuws, maar wel gespreid vrijgeven op een manier die ze zelf willen! Daar kunnen Sony en Microsoft in dit geval nog een voorbeeld aan nemen! Ik lees iig overal alleen maar Nintendo-nieuws momenteel!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:19:58 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_140957620
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.

(maar een webm gemaakt want gifje was 50mb)

http://a.pomf.se/geoqkf.webm
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:23:24 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140957726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.

Het was de beste intro OOIT voor ook maar elk game-gerelateerd event _O_ :D Zo gelachen.
pi_140957787
quote:

Inderdaad wel tof hoe ze daar tegenwoordig gewoon volledig op inspelen. Ze nemen zichzelf niet te serieus, daar heb ik wel respect voor.
pi_140957847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?
Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.
quote:
Nintendo lijkt wel een duidelijke voorkeur voor schrijvende pers te hebben; speciale backstages voor Time en the Guardian en zulks, de rest moet het inderdaad van internet hebben lijkt het. Of tenminste, Nintendo heeft de grootste E3 stand, dus dat lijkt ook niet helemaal te kloppen.
Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleiner ;)
quote:
edit: je bedoelt waarschijnlijk dat de invitational tijdens de beurs was? Ja dat had beter gekund. Aan de andere kant leek het ook meer voor fans dan van voor de pers inderdaad.
Ja, dat dus :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef koei het volgende:

[..]

Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en kranten :D

Pers en journalisten zijn achterhaald en voor previews niet meer nodig imo. Een directe presentatie van Nintendo zelf kijken geeft exact dezelfde informatie, en het is voor Nintendo veel goedkoper. Deze E3 pakt Nintendo het qua exposure echt heel goed aan. Veel nieuws, maar wel gespreid vrijgeven op een manier die ze zelf willen! Daar kunnen Sony en Microsoft in dit geval nog een voorbeeld aan nemen! Ik lees iig overal alleen maar Nintendo-nieuws momenteel!
Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?
pi_140957932
Wanneer is die volgende treehouse uitzending trouwens? Over een uur of twee?
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:36:04 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_140958181
Dat is wel een beetje het ding inderdaad, en voorheen met de Nintendo Directs was dat zeker zo, waar ze alleen hun eigen gelovigen probeerden te bekeren en het dus geen enkel effect heeft. Ik denk dat ten dele dit ook het probleem van de Wii U was, dat echt niemand wist wat het was omdat ze zich beperkten tot de Nintendo Directs.

Aan de andere kant, ik denk dat je het bereik van game artikelen in kranten en game sites ook niet moet overschatten. Niemand die niet al heel erg geinteresseerd in games is gaat die stukken lezen. Dat is ook al jaren de discussie over het nut van E3; als alleen core gamers ernaar kijken, dan kan dat een stuk goedkoper dan met dure conferenties. Het enige echt meetbare effect lijkt het inkopen van games en schapruimte door retailers te zijn, maar die importantie neemt ook af.

Voor nieuwe markten is er een trickle down effect nodig, gepassioneerde word of mouth van gamers zelf. Dat zorgde voor het succes van Wii en nu de PS4. En probeert Nintendo nu met viral marketing technieken en memes te bewerkstelligen, ben benieuwd of het werkt. Ik denk dat Luigi death stare ze geen windeieren gaat leggen.
pi_140958490
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.

[..]

Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleiner ;)

[..]

Ja, dat dus :P

[..]

Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?
Ik heb geen Wii U, dus mij kunnen ze nog wel overtuigen. Maar jouw broer wordt ook echt niet overtuigd als Nintendo het compacter en minder openbaar maakt. Die gaat het sowieso nergens lezen, of heeft hij wel nieuws over Sony en Microsoft gelezen ergens zonder ernaar te zoeken?

De E3 is enkel interessant voor gamers, alle andere mensen boeit het geen hol en hebben geen flauw idee dat er een grote gamebeurs bestaat. Die lezen alleen vlak voor de release toevallig iets over een spel vanwege alle banners of gekochte advertorials.

Ik ben wel blij dat deze E3 eindelijk de focus weer ligt op games én gamers. Geen casual meuk meer zoals Kinect, Move of andere vorm van motion sensors, geen dingen meer om niet-gamers te overtuigen, maar gewoon échte games voor échte gamers! En die zoeken zelf wel op wat ze willen zien of weten!
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:59:34 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_140959095
Deze was vast al eens gepost, maar ik zag hem vreemd genoeg net pas

pi_140959210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb geen Wii U, dus mij kunnen ze nog wel overtuigen. Maar jouw broer wordt ook echt niet overtuigd als Nintendo het compacter en minder openbaar maakt. Die gaat het sowieso nergens lezen, of heeft hij wel nieuws over Sony en Microsoft gelezen ergens zonder ernaar te zoeken?

De E3 is enkel interessant voor gamers, alle andere mensen boeit het geen hol en hebben geen flauw idee dat er een grote gamebeurs bestaat. Die lezen alleen vlak voor de release toevallig iets over een spel vanwege alle banners of gekochte advertorials.

Ik ben wel blij dat deze E3 eindelijk de focus weer ligt op games én gamers. Geen casual meuk meer zoals Kinect, Move of andere vorm van motion sensors, geen dingen meer om niet-gamers te overtuigen, maar gewoon échte games voor échte gamers! En die zoeken zelf wel op wat ze willen zien of weten!
Hij wist me wel te vertellen dat ie gelezen had dat GTA V naar pc kwam :P He, ik heb zelf wel een Wii U, en ik ga vandaag met veel plezier en verwachting naar mijn afspraak om daar te spelen, en vanavond naar de roundtable omdat het kan. Het valt me alleen op dat ik niemand hier hoor over Nintendo. En dat lijkt me een niet zo goede zaak, maar ik kan het mis hebben. Zoals gezegd:

quote:
Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
:P
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:04:03 #53
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140959234
is trials fusion(+ deluxe) leuk genoeg om er 39.99 voor te betalen ?
  Forum Admin woensdag 11 juni 2014 @ 17:10:23 #54
35723 crew  GGMM
pi_140959412
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Inderdaad wel tof hoe ze daar tegenwoordig gewoon volledig op inspelen. Ze nemen zichzelf niet te serieus, daar heb ik wel respect voor.
[ afbeelding ]
Ja, ik ook.
Als je EA hoort, waar alles geweldig fantastisch mega spectaculair en revolutionair is, terwijl het om de nieuwe Fifa gaat die elk jaar uitkomt dan word ik daar wel eens moe van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_140959457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, ik ook.
Als je EA hoort, waar alles geweldig fantastisch mega spectaculair en revolutionair is, terwijl het om de nieuwe Fifa gaat die elk jaar uitkomt dan word ik daar wel eens moe van.
Het grappige is dat iedereen dat heeft met EA. Woordenbingo als "immersive", "revolutionary" etc is standaard bij EA en niemand let er meer op :+ Ik ga de woordenbingo weer meenemen donderdag als ik bij ze zit, eens kijken hoevaak het genoemd wordt :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:24:14 #56
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140959803
Ward en Maarten van de PU zitten nu gewoon bij IGN Benelux zie ik. Verraders :r
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:25:03 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140959836
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef gniffie het volgende:
Kunnen ze daar de Codziekte overbrengen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:26:59 #58
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140959890
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kunnen ze daar de Codziekte overbrengen
:')

CoD _O_, mits van treyarch ;)
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:27:54 #59
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140959921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:26 schreef gniffie het volgende:

[..]

CoD _O_, mits van treyarch ;)
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:28:59 #60
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140959962
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

woensdag 11 juni 2014 @ 17:30:45 #61
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140960017
http://www.gamersyde.com/index_en.html

De beste site voor het kijken van trailers/gameplay videos. Vergeet youtube, hier lekker 60 fps video's met een hoge bitrate
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:34:35 #62
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_140960137
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:28 schreef gniffie het volgende:

[..]

woensdag 11 juni 2014 @ 17:46:53 #63
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140960562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Iig genoeg games te zien om in zware tijdnood te komen dit jaar :)
En geld nood denk ik :')
quote:

Die was wel heel vet gemaakt ja :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:47:41 #64
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_140960581
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef gniffie het volgende:
Daar zitten ze toch al weer een tijdje? Ach en onze Jan Meijroos schreef items in de Troskompas.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_140960930
Nog 16 minuten voor meer Nintendo Treehouse

Vandaag een hele lange ook. 8 uur en 45 minuten. _O_
Ik ga het helemaal kijken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:03:13 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961054
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nog 16 minuten voor meer Nintendo Treehouse

Vandaag een hele lange ook. 8 uur en 45 minuten. _O_
Ik ga het helemaal kijken.
Ik heb het gister ook bijna helemaal gekegen + IGN :P

Ergens al een stream actief?
pi_140961081
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb het gister ook bijna helemaal gekegen + IGN :P
Ook de Smash Bros tournament nog? Ik lag uiteindelijk pas om een uur of vijf in bed. :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:07:34 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961170
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ook de Smash Bros tournament nog? Ik lag uiteindelijk pas om een uur of vijf in bed. :')
:Y

Kirby niet gewonnen ;(
pi_140961305
"The broadcaster indicated that the channel is intended for mature audiences"

Hm, wat? Vraag me af waarom.

quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:Y

Kirby niet gewonnen ;(
Die vent met die sjaal, die uiteindelijk gewonnen heeft was zo'n baas. _O_

Ah, nu ook een youtube link:
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:16:01 #70
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961441
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
"The broadcaster indicated that the channel is intended for mature audiences"

Hm, wat? Vraag me af waarom.

[..]

Die vent met die sjaal, die uiteindelijk gewonnen heeft was zo'n baas. _O_

Ah, nu ook een youtube link:
Die duitser wilde ik het liefst slaan gewoon ;( fucking kut hipster sjaaltje om :r
pi_140961474
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die duitser wilde ik het liefst slaan gewoon ;( fucking kut hipster sjaaltje om :r
Iemand moet een gif maken van toen hij op en neer stond te springen. :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:18:23 #72
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961514
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Iemand moet een gif maken van toen hij op en neer stond te springen. :')
+ aardbeving effect of een shockwave ofzo ;(

beetje zoals dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140961644
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]

+ aardbeving effect of een shockwave ofzo ;(

beetje zoals dit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:26:57 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961788
3DS -O- Kreeg ik last van mijn handen van omdat het te dun was :')
pi_140961834
Jammer dat die brunette vandaag geen inkijk meer heeft. ;(
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:29:58 #76
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140961882
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:28 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Jammer dat die brunette vandaag geen inkijk meer heeft. ;(
_O- Maakt het altijd weer goed he
pi_140961979

Kijk hun verliefd zijn.
  woensdag 11 juni 2014 @ 18:34:19 #78
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140962008
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 18:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hun verliefd zijn.
_O-

Ik ga ff lekker film kijken met stream op 2e scherm :P
pi_140962669
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

En geld nood denk ik :')
Neuh, dat zal wel meevallen (of de collector's editions moeten meer dan een maandloon gaan kosten)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140963823
Affordable Space Adventures lijkt mij wel leuk.
pi_140965105
Wat staat er op het programma nu? 'Playstation-game' zie ik hier alleen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_140965360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat staat er op het programma nu? 'Playstation-game' zie ik hier alleen.
Dadelijk meer Smash Bros bij Nintendo Treehouse
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:05:57 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140967725
Goede shadow of mordor op IGN :') Zie alweer de replay van Evolve
pi_140968307
Die blonde chick bij Nintendo treehouse heeft een irritante stem. Hopelijk gaat ze nu weg.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:53:27 #85
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140969856
YOSHI NU
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 21:54:09 #86
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140969880
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef cherrycoke het volgende:
YOSHI NU
30 seconden nog :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 21:56:33 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140969977
het is gewoon new super mario maar dan met yoshi in de hoofdrol :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:56:46 #88
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140969991
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef donald_dick het volgende:
het is gewoon new super mario maar dan met yoshi in de hoofdrol :P
wooly yoshi
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 21:57:37 #89
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970034
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

wooly yoshi
ja dat weet ik :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:59:21 #90
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970123
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja dat weet ik :P
kijk die hartjes dood kan je niet gaan :P
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 21:59:55 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970152
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

kijk die hartjes dood kan je niet gaan :P
alleen noobs gingen ook dood in new super mario :P
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 22:00:37 #92
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970190
check dat dansje :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:01:12 #93
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970219
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef donald_dick het volgende:
pi_140970229
Een wat langere clip van Dragon Age Inquisition:

Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 22:02:17 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970272
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:02:25 #96
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970283
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:00 schreef donald_dick het volgende:
geen idee waarvoor die diamantjes zijn die je kan oppikken
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 22:05:18 #97
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970415
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

geen idee waarvoor die diamantjes zijn die je kan oppikken
vast voor stempels
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 22:06:41 #98
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970487
Hij is dood :D
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:07:23 #99
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970518
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef donald_dick het volgende:
Hij is dood :D
noob :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:08:21 #100
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970576
YOSHIIIII
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:08:47 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140970593
Die kuikentjes O+
pi_140970713
Wooly World is zo schattig
  Eindredactie Games woensdag 11 juni 2014 @ 22:12:03 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_140970760
nu dat robot spel weer? Dan kan ik ff douchen :P
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:12:09 #104
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140970762
alweer die robots :O
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:14:01 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140970842
Yup, tijd voor wat anders even. Hopelijk duurt het niet al te lang.
pi_140970858
Haters. Robots zijn stoer.
pi_140970901
Hihi die Nate
pi_140971499
Dadelijk bayonetta 1 en volgens twitter gaat Conan later vandaag Smash Bros spelen.
https://mobile.twitter.com/TeamCoco/status/476788117093883904?p=v
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:32:31 #109
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140971762
die japanse vrouw gaat zo in slaap vallen
pi_140972120
Bayonetta heeft link's kleding. Bevestiging dat Link in Zelda U een vrouw is.
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:28:31 #111
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140974870
Wel even shadow of mordor pre-ordered :P

Als ik ergens een goedkopere tegen kom dan regel ik dat later wel *O*
pi_140975247
Is E3 nog gaande? gaat er nog iets aangekondigt worden?
pi_140975588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef videonatic het volgende:
Is E3 nog gaande? gaat er nog iets aangekondigt worden?
Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.

Ik kan niet stoppen met kijken.
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:59:27 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140976314
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.

Ik kan niet stoppen met kijken.
Ik heb hele tijd 3 streams aan staan _O-
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:01:20 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140976384
Die 3DS-reveal wordt niet gestreamd trouwens. Om 3u stopt Treehouse. Hopelijk is er een liveblog ergens, anders duurt het nog wel even voordat we iets horen.
pi_140976516
TheVerge zal er wel live bij zijn dan
pi_140976520
Messi in Mass Effect 4

Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 00:30:32 #118
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_140977474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:04 schreef Rijst het volgende:
Messi in Mass Effect 4

[ afbeelding ]
:D
Messi effect 4 ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 12 juni 2014 @ 01:00:05 #119
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140979902
quote:
19s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 3DS-reveal wordt niet gestreamd trouwens. Om 3u stopt Treehouse. Hopelijk is er een liveblog ergens, anders duurt het nog wel even voordat we iets horen.
Shall I?
pi_140982060
Pheno, heb je al met Project Morpheus gespeeld? Hoe is de resolutie daarvan in vergelijking met de Oculus Rift? (aantal pixels boeit me niet, wel of het zichtbaar lelijk is, zoals bij de Oculus het geval is imo).
pi_140990047
http://www.gamespot.com/v(...)r-demo/2300-6419611/

Elite begint ook wel steeds indrukwekkender te worden.

Oh en:

Die Kojima :')

[ Bericht 39% gewijzigd door ChocolateJesus. op 12-06-2014 14:29:40 ]
pi_140990747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:42 schreef koei het volgende:
Pheno, heb je al met Project Morpheus gespeeld? Hoe is de resolutie daarvan in vergelijking met de Oculus Rift? (aantal pixels boeit me niet, wel of het zichtbaar lelijk is, zoals bij de Oculus het geval is imo).
Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:46:40 #124
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140990939
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?
De oude versie mischien? Er is ondertussen een 1080p versie toch?
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:50:31 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140991062
Versie 1 is inderdaad echt spuuglelijk. Bovendien vind ik het nog steeds achterlijk om met zo'n groot ding op je kop te gaan zitten gamen.
pi_140991905
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:46 schreef Friday12 het volgende:

[..]

De oude versie mischien? Er is ondertussen een 1080p versie toch?
Dat was mijn punt. De HD-versie is er nu :P Morpheus ziet er goed uit, maar ook hier is te zien dat het nog een prototype is. Het blijft dus afwachten. En daarnaast wil ik wel eens horen welke grote games er gebruik van gaan maken. Leuk als je zo'n gimmick als Kinect of Move hebt (oke, op wat dansgames na), maar als geen developer er serieus iets mee doet dan heb je een dure fietshelm gekocht.
  donderdag 12 juni 2014 @ 15:22:25 #127
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_140992085
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat was mijn punt. De HD-versie is er nu :P Morpheus ziet er goed uit, maar ook hier is te zien dat het nog een prototype is. Het blijft dus afwachten. En daarnaast wil ik wel eens horen welke grote games er gebruik van gaan maken. Leuk als je zo'n gimmick als Kinect of Move hebt (oke, op wat dansgames na), maar als geen developer er serieus iets mee doet dan heb je een dure fietshelm gekocht.
Wat ik heb gelezen is Alien: Isolation (met Oculus dan) en dat deed mij al in mijn broek poepen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_140992276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:22 schreef StefanW het volgende:

[..]

Wat ik heb gelezen is Alien: Isolation (met Oculus dan) en dat deed mij al in mijn broek poepen.
Ja, maar nu nog evenMorpheus en een zooitje games. Ik verwacht zelf Destiny in een later stadium trouwens. Die man keek opeens zo verschrikt uit zijn comfortzone :D
pi_140992839
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb versie 1 gespeeld idd, daar waren de graphics echt storend. En Morpheus schijnt door de camera ook betere motion sensors te hebben, waardoor je ook opzij kunt stappen en dergelijke, ook iets wat ik miste bij de oculus. Uiteindelijk zijn games natuurlijk het belangrijkst, maar ik ben nu vooral benieuwd naar je ervaring met de hardware.
pi_140993092
We moesten zitten
pi_140993136
Morpheus blijft alleen voor de PS4 toch? Dat maakt het wat mij betreft meteen al een stuk minder interessant.
Een open platform zoals de pc brengt een hoop extra mogelijkheden, ook buiten het gamen om.
  donderdag 12 juni 2014 @ 16:01:41 #132
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140993276
De futuristische look van het Morpheus ontwerp _O_. Hoop dat Oculus Rift ook zoiets gaat krijgen en geen baksteen aan een touwtje blijft.
pi_140993310
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:55 schreef Pheno het volgende:
We moesten zitten
Serieus? Wat stom geregeld van Sony :D
pi_140993397
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef gniffie het volgende:
De futuristische look van het Morpheus ontwerp _O_. Hoop dat Oculus Rift ook zoiets gaat krijgen en geen baksteen aan een touwtje blijft.
Het uiterlijk van de Oculus Rift is inderdaad wel een beetje jammer. Vooral de nieuwere versie schijnt wel minder zwaar te zijn dan wat je zou denken, alsof je een skibril draagt.

Dev kit 2 is wel al een verbetering wat mij betreft:
  donderdag 12 juni 2014 @ 16:09:25 #135
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140993546
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Het uiterlijk van de Oculus Rift is inderdaad wel een beetje jammer. Vooral de nieuwere versie schijnt wel minder zwaar te zijn dan wat je zou denken, alsof je een skibril draagt.

Dev kit 2 is wel al een verbetering wat mij betreft:
[ afbeelding ]

Tegenover dit geile ding :9~
pi_140993591
Mja, vast
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef koei het volgende:

[..]

Serieus? Wat stom geregeld van Sony :D
iets met schadevergoedingen als iemand duizelig wordt of zo. het is en blijft Amerika :+
pi_140993632
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Morpheus blijft alleen voor de PS4 toch? Dat maakt het wat mij betreft meteen al een stuk minder interessant.
Een open platform zoals de pc brengt een hoop extra mogelijkheden, ook buiten het gamen om.
voor p4-gamers is een oculus weer niet interessant :P
pi_140993648
Ik ga maar weer eens op pad, een panel bijwonen en bijbehorend ontbijtje scoren
  donderdag 12 juni 2014 @ 16:14:31 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140993702
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens op pad, een panel bijwonen en bijbehorend ontbijtje scoren
Succes ^O^
pi_140993827
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

voor p4-gamers is een oculus weer niet interessant :P
Ja mja oké, goed punt.
Toch.. ik bedoel, de Rift zie ik in de toekomst nog wel een apparaat worden die iedereen gewoon standaard bij een pc/laptop/etc heeft, net als een muis en toetsenbord. Ook voor mensen die niet aan spelletjes doen.
pi_140994628
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ja mja oké, goed punt.
Toch.. ik bedoel, de Rift zie ik in de toekomst nog wel een apparaat worden die iedereen gewoon standaard bij een pc/laptop/etc heeft, net als een muis en toetsenbord. Ook voor mensen die niet aan spelletjes doen.
Het zou inderdaad wel eens een monitor vervanger worden (of iets in die richting)
pi_140995342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het zou inderdaad wel eens een monitor vervanger worden (of iets in die richting)
Juist, daarom vind ik het een beetje jammer dat Sony daar niet ook op in springt. Dat ze geen Oculus op de PS4 willen snap ik ook wel, want ze willen natuurlijk dat mensen hun eigen product daarbij kopen, maar dat ze Morpheus PS4 exclusief maken vind ik raar.
pi_140995606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Juist, daarom vind ik het een beetje jammer dat Sony daar niet ook op in springt. Dat ze geen Oculus op de PS4 willen snap ik ook wel, want ze willen natuurlijk dat mensen hun eigen product daarbij kopen, maar dat ze Morpheus PS4 exclusief maken vind ik raar.
Ze zullen zichzelf uiteindelijk daarmee in de vingers snijden. Geen mens op aarde die een Morpheus gaat halen als die al een OR heeft.
  donderdag 12 juni 2014 @ 18:13:45 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_140997246
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Morpheus blijft alleen voor de PS4 toch?
Bron?

Zou het zelf ook inderdaad kopen als je hem ook op de pc kunt aansluiten. Daar verwacht ik een stuk meer interessante VR porn experimenten
pi_140998189
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 18:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Bron?

Zou het zelf ook inderdaad kopen als je hem ook op de pc kunt aansluiten. Daar verwacht ik een stuk meer interessante VR porn experimenten
Geen bron, het was juist een vraag omdat ik ze tot nu toe alleen over de PS4 heb horen praten. Volgens mij gaat iedereen daar tot nu toe in ieder geval van uit.
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:18:02 #146
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140999016
quote:

[..]

Bron?

porn in 3d

sweet jezus
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:18:51 #147
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_140999046
quote:

[..]

Bron?

SPOILER
speciaal voor jou
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:12:47 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141012183
Is het al lijstjestijd? Yup!

Zekerheid
Zelda U, Xenoblade X, Toad Treasure Tracker, Rise of the Tomb Raider, Last of Us Remastered, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Uncharted 4, Grim Fandango, Bayonetta 1/2 combi, FF Type 0 HD, Hyrule Warriors, Smash Bros., Yoshi's Wooly World, Shovel Knight, Pier Solar

Misschien
AC Unity, Alien Isolation, Mario Maker, Mortal Kombat X, The Order, Codename STEAM, The Division, SMT IV, Pullblox World

Xbone-games (zodra ik die koop)
Crackdown, Killer Instinct, Super Dead Rising 3 Ultimate Alpha Ex

[ Bericht 1% gewijzigd door Notorious_Roy op 13-06-2014 15:50:19 ]
pi_141015495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[knip]
Zelda op de zeker-lijst en Mario maker op de misschien-lijst :o

Als ik een Wii u had gehad, of het een 3ds-versie was geweest, was Mario maker voor mij een must buy geweest, maar een systemseller is het niet. Misschien icm Zelda tzt.

Mijn (gezamenlijke) lijstje is nogal kort:

Zeker: FIFA 15

Misschien: Rainbow six (afhankelijk van de demo)

Als ik de bijbehorende console koop, dus misschien over een jaar of twee: Zelda, Mario maker, crackdown.

Het is een goede E3 geweest waarbij de nadruk eindelijk weer eens lag op games, maar helaas weinig games voor mijn smaak, of die het geld waard zijn. Wat dat betreft was vorig jaar toch een stuk beter.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:02:39 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141015540
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:01 schreef koei het volgende:

Zeker: FIFA 15
.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:07:10 #151
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141015737
Misschien: Rainbow Six

Heel misschien tot niet: De rest.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_141015978
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waard :')
pi_141016034
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Misschien: Rainbow Six

Heel misschien tot niet: De rest.
Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstje :D

Game je weinig, of zat er gewoon niets naar je smaak tussen?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:15:43 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141016047
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef koei het volgende:

[..]

Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waard :')
Ieder z'n ding he :P

Maar om terug te komen op Mario Maker. Ik zie mezelf niet al die levels maken, geen tijd voor of zin in. Mocht het heel gemakkelijk zijn om levels van anderen te spelen, dan geef ik het een kans. Maar met Nintendo en online weet je het nooit helemaal zeker :P
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:24:20 #155
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_141016363
Mario Maker valt of staat bij mij met welke physics ze gaan gebruiken. Worden het de (S)NES physics dan _O_ worden het de New - titels dan :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:33:40 #156
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141016689
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef koei het volgende:

[..]

Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstje :D

Game je weinig, of zat er gewoon niets naar je smaak tussen?
Laatste. Heb Microsoft niet eens gezien, maar toen ik terug las wat ze toonden miste ik eigenlijk niets. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_141018548
It has been done. Klaar,einde. Elke afspraak gehaald, geen pauzes, veel gezien, veel gespeeld en tijd voor mijn rituele afscheidsdinner op nokia plaza. Met wifi :7
pi_141018565
En evolve is _O_
  vrijdag 13 juni 2014 @ 02:31:55 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141018830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef Pheno het volgende:
En evolve is _O_
Ziet er ook echt nice uit ja kan niet wachten *O*
pi_141018849
Het speelt ook zo heerlijk intens O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 02:34:24 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141018867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:33 schreef Pheno het volgende:
Het speelt ook zo heerlijk intens O+
Je kan wel kiezen welke rol je wilt spelen in een match toch?
pi_141018940
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je kan wel kiezen welke rol je wilt spelen in een match toch?
dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 03:07:42 #163
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_141019123
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.
Vind je van Dying Light dan?
pi_141020194
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:11 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_141021393
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het al lijstjestijd? Yup!

Zekerheid
Zelda U, Xenoblade X, Toad Treasure Tracker, Rise of the Tomb Raider, Last of Us Remastered, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Uncharted 4, Grim Fandango, Bayonetta 1/2 combi, FF Type 0 HD, Hyrule Warriors, Smash Bros., Yoshi's Wooly World, Shovel Knight, Pier Solar

Misschien
AC Unity, Alien Isolation, Mario Maker, Mortal Kombat X, The Order, Codename STEAM, The Division, SMT IV, Pullblox World

FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.
pi_141021494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 03:07 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Vind je van Dying Light dan?
ziet er mooi uit, maar ik voel nog geen connectie.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:14:32 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141024170
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef speknek het volgende:

[..]

FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.
Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens? O+
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:21:51 #168
230788 n8n
Pragmatisch
pi_141024394
Hopelijk is tlou meteen de platinum all in versie O+
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 13 juni 2014 @ 11:34:34 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_141024818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens? O+
Boks.
pi_141025163
Ik vond het toch een wat tegenvallende E3. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog. Wat zowel de grootste topper van de Xbox One als de PS4 moesten worden waren clips van een paar minuten.
Zelda bleek weer een Cel-da (niet mijn uitdrukking) wat ik zelf erg jammer vind.

Toch wel een paar toppers: The Witcher 3 spatte van het scherm. Dragon Age Inquisition was niet erg orgineel maar de korte playthrough van IGN was :9~. Ook vond ik de nieuwe Yoshi erg gaaf, gewoon goede classic gameplay.

Voor mij een mooie gelegenheid om mijn backlog op mijn PS3 en PC eens definitief weg te werken. :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:03:55 #171
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141025740
Vond het ook een tegenvallende E3, veel games waren vorig jaar al aangekondigd en lieten nu iets meer zien, nieuwe projecten konden me eigenlijk niet echt bekoren en mijn geliefde Quantum Break schitterde door zijn afwezigheid :'( Enige echte verrassingen tijdens de conferenties vond ik de Grim Fandango remake/HD master/whatever en Rainbow Six: Siege, de rest was allemaal iets te voorspelbaar...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 12:14:30 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_141026088
Fuck it MASS EFFECT 4 is aangekondigd. Please EA verneuk het niet, leer alsjeblieft iets van de rage die volgde na Sim City. Was verder wel echt opvallend hoe veel draken er aanwezig waren :') is dat omdat we nu opeens big-ass monsters kunnen renderen of wat? Maak er dan een nieuwe Turok van, dinos ftw.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:03:21 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141027792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef n8n het volgende:
Hopelijk is tlou meteen de platinum all in versie O+
Volgens mij gaan de DLC mee van de PS3 maar zit niet alles erbij op de PS4 (weet dit niet zeker)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:10:16 #174
369251 Geralt
of Rivia
pi_141028069
Is er nou al nieuw beeldmateriaal van die assassins creed goes lord of the rings of niet? :@ :@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:17:54 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141028300
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Geralt het volgende:
Is er nou al nieuw beeldmateriaal van die assassins creed goes lord of the rings of niet? :@ :@ :@
shadow of mordor?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:35:49 #176
369251 Geralt
of Rivia
pi_141028955
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

shadow of mordor?
Ja die!! :9~
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:36:13 #177
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141028970
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja die!! :9~
Op IGN staat wat gameplay weet niet of je die gezien heb?
pi_141031819
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.

Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:59:33 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_141031923
Ah ja, instant turnoff.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:28:39 #180
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_141032980
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.

Ugh, inmiddels de 4e gameserie met de unieke Ubisoft gameplay :N
Straks gaan ze het ook nog met Rainbow Six flikken...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_141033119
quote:

Pffff zonde hoor.

Watch_Dogs leek me in het begin ook super tof, maar uiteindelijk zag het er totaal niet boeiend uit. The Division had ik echt superveel zin in, maar als het weer de zoveelste Assassins Creed achtige gameplay is. Nou laat het dan maar zitten :O -O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:49:54 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141033769
Okay, laat maar dan.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:58:00 #183
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141038513
pi_141039832
quote:
Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:07:11 #185
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141040825
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.
Territory control dus? Dat is dan wel leuk :D
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:59:09 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141042920
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden

pi_141044227
Battlefield code gebruikt en gespeeld man wat is die map groot.. In een tank rijden ok maar in een auto... iemand nog codes beschikbaar pm graag. Destiny proberen :{
pi_141044419
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden

Deze ga ik zeker halen ja.

Child of Light heeft me ook positief verrast en de eerste indruk is met dit spel ook al meteen goed.

Die muziek ;(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:46:30 #189
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_141044775
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

Nu ben ik nieuwsgierig naar die andere indie game die getoond werd, met zo een creepy mode ook beetje zwart wit achtig, heette iets met Inside ofzo?
pi_141059138
DAI:

Varric is terug. _O_
pi_141061007
Wat is jullie beste aankondiging tot nu toe?

AC blijft bij mij de beste _O_
pi_141061480
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:

Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay. :9~
pi_141062323
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef Cikx het volgende:

[..]

Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay. :9~
Absoluut. Die 10 minuten heb ik ook gezien en smaakt naar meer. Dat en The Witcher 3.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 13:52:26 #194
230788 n8n
Pragmatisch
pi_141069253
Heb de witcher nooit gespeeld maar is dat een soort fable?
pi_141076654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef n8n het volgende:
Heb de witcher nooit gespeeld maar is dat een soort fable?
Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 23:58:08 #196
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_141091536
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:

MK X, Batman
  zondag 15 juni 2014 @ 00:28:05 #197
230788 n8n
Pragmatisch
pi_141093131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 18:24 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.
pi_141093586
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:

[..]

Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.
  zondag 15 juni 2014 @ 02:32:42 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141098108
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.
Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?
  zondag 15 juni 2014 @ 09:54:38 #200
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141102066
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:

[..]

Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.
Het is de Game of Trones onder de RPG's
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 15 juni 2014 @ 10:00:10 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141102122
Nog een nabeschouwing van de MS persconferentie!

SPOILER
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_141107342
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld. :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.
Het is de Game of Trones onder de RPG's
Dragon Age heeft ook wel wat politieke elementen en intrige etc. Die heeft er ook wel wat van weg imo. :)
  zondag 15 juni 2014 @ 13:46:56 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141107479
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld. :P

En dat van iemand met een GoT-usericon :D
pi_141107578
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dat van iemand met een GoT-usericon :D
Tja, ik werd er niet door meegesleept, laat ik het zo zeggen. :+
pi_141107761
De GK-livestream van vrijdag met Rami van Vlambeer. Toffe gast! http://www.twitch.tv/gamekings/b/538097640
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')