Wat een downies zeg ik wil de helft gewoon bitchslappen tot ze huilenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:54 schreef Poepz0r het volgende:
Er gaan wat strippen Ritalin doorheen daar bij die Nintendo fanboys
Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan.quote:
Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan.
Mijn moeder is best dun maar okéquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijken![]()
weet niet wat dat isquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil slapen maar round table is over 35 minuten. Waarom post ik hier nog..
En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef speknek het volgende:
Nintendo heeft die hele E3 zo gekilled, ongelooflijk. Na jarenlange bagger.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dat ligt dus niet aan mij. Dacht even dat ik misschien een 'fanboy' was, omdat ik naast de pc en de Wii U niet echt veel naar de andere twee machines omkijk... maar tijdens de conferenties van Microsoft en Sony viel ik dus bijna in slaap terwijl ik voor Nintendo juist tot laat in de nacht op ben gebleven.![]()
Sony heeft No Man's Sky, zo'n beetje het enige waar ik wel interesse in heb, maar dat is geen exclusive, dus tja.. Als ik die al haal dan haal ik die voor de pc. Geen PS4 voor nodig dus.
De presentators kwamen ook heel enthousiast en authentiek over, dat heeft naast dat de spellen volgens mij gewoon erg leuk zijn denk ik ook enorm geholpen.
Mega Maaaaaaaaaaan![]()
Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook.
Qua E3 wel maar dat is niet de basis waar ik een consolekeuze op baseer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef speknek het volgende:
Yup. 3u vannacht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?
twitter:GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:42:13Paar leuke E3-nieuwtjes/roddels: Sony heeft last minute exclusive uit de show weggehaald. Waarom weet niemand. Uncharted 4 is bhc speelbaar. reageer retweet
twitter:GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:43:17Sony heeft verder aangegeven dat Last Guardian bestaat en klaar is als het klaar is. Tot slot ophef over rol vrouw in Rainbow Six Siege. reageer retweet
toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef speknek het volgende:
omdat fallout 4 er niet is is alles kut of zo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
Toch overall teleurstellende E3. We zullen volgend jaar wel zien, die wordt waarschijnlijk wel beter, en hopelijk ook het langverwachte F4.
Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.
tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.
Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en krantenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.
Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
Het was de beste intro OOIT voor ook maar elk game-gerelateerd eventquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.
(maar een webm gemaakt want gifje was 50mb)
http://a.pomf.se/geoqkf.webm
Inderdaad wel tof hoe ze daar tegenwoordig gewoon volledig op inspelen. Ze nemen zichzelf niet te serieus, daar heb ik wel respect voor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.
Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?
Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleinerquote:Nintendo lijkt wel een duidelijke voorkeur voor schrijvende pers te hebben; speciale backstages voor Time en the Guardian en zulks, de rest moet het inderdaad van internet hebben lijkt het. Of tenminste, Nintendo heeft de grootste E3 stand, dus dat lijkt ook niet helemaal te kloppen.
Ja, dat dusquote:edit: je bedoelt waarschijnlijk dat de invitational tijdens de beurs was? Ja dat had beter gekund. Aan de andere kant leek het ook meer voor fans dan van voor de pers inderdaad.
Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en kranten
Pers en journalisten zijn achterhaald en voor previews niet meer nodig imo. Een directe presentatie van Nintendo zelf kijken geeft exact dezelfde informatie, en het is voor Nintendo veel goedkoper. Deze E3 pakt Nintendo het qua exposure echt heel goed aan. Veel nieuws, maar wel gespreid vrijgeven op een manier die ze zelf willen! Daar kunnen Sony en Microsoft in dit geval nog een voorbeeld aan nemen! Ik lees iig overal alleen maar Nintendo-nieuws momenteel!
Ik heb geen Wii U, dus mij kunnen ze nog wel overtuigen. Maar jouw broer wordt ook echt niet overtuigd als Nintendo het compacter en minder openbaar maakt. Die gaat het sowieso nergens lezen, of heeft hij wel nieuws over Sony en Microsoft gelezen ergens zonder ernaar te zoeken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.
[..]
Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleiner
[..]
Ja, dat dus
[..]
Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?
Hij wist me wel te vertellen dat ie gelezen had dat GTA V naar pc kwamquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii U, dus mij kunnen ze nog wel overtuigen. Maar jouw broer wordt ook echt niet overtuigd als Nintendo het compacter en minder openbaar maakt. Die gaat het sowieso nergens lezen, of heeft hij wel nieuws over Sony en Microsoft gelezen ergens zonder ernaar te zoeken?
De E3 is enkel interessant voor gamers, alle andere mensen boeit het geen hol en hebben geen flauw idee dat er een grote gamebeurs bestaat. Die lezen alleen vlak voor de release toevallig iets over een spel vanwege alle banners of gekochte advertorials.
Ik ben wel blij dat deze E3 eindelijk de focus weer ligt op games én gamers. Geen casual meuk meer zoals Kinect, Move of andere vorm van motion sensors, geen dingen meer om niet-gamers te overtuigen, maar gewoon échte games voor échte gamers! En die zoeken zelf wel op wat ze willen zien of weten!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:
Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:25 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Inderdaad wel tof hoe ze daar tegenwoordig gewoon volledig op inspelen. Ze nemen zichzelf niet te serieus, daar heb ik wel respect voor.
[ afbeelding ]
Het grappige is dat iedereen dat heeft met EA. Woordenbingo als "immersive", "revolutionary" etc is standaard bij EA en niemand let er meer opquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Als je EA hoort, waar alles geweldig fantastisch mega spectaculair en revolutionair is, terwijl het om de nieuwe Fifa gaat die elk jaar uitkomt dan word ik daar wel eens moe van.
Kunnen ze daar de Codziekte overbrengenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef gniffie het volgende:
Ward en Maarten van de PU zitten nu gewoon bij IGN Benelux zie ik. Verraders
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kunnen ze daar de Codziekte overbrengen
En geld nood denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Iig genoeg games te zien om in zware tijdnood te komen dit jaar
Die was wel heel vet gemaakt jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:
Daar zitten ze toch al weer een tijdje? Ach en onze Jan Meijroos schreef items in de Troskompas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:24 schreef gniffie het volgende:
Ward en Maarten van de PU zitten nu gewoon bij IGN Benelux zie ik. Verraders
Ik heb het gister ook bijna helemaal gekegen + IGNquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nog 16 minuten voor meer Nintendo Treehouse
Vandaag een hele lange ook. 8 uur en 45 minuten.![]()
Ik ga het helemaal kijken.
Ook de Smash Bros tournament nog? Ik lag uiteindelijk pas om een uur of vijf in bed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het gister ook bijna helemaal gekegen + IGN
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ook de Smash Bros tournament nog? Ik lag uiteindelijk pas om een uur of vijf in bed.
Die vent met die sjaal, die uiteindelijk gewonnen heeft was zo'n baas.quote:
Die duitser wilde ik het liefst slaan gewoonquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
"The broadcaster indicated that the channel is intended for mature audiences"
Hm, wat? Vraag me af waarom.
[..]
Die vent met die sjaal, die uiteindelijk gewonnen heeft was zo'n baas.![]()
Ah, nu ook een youtube link:
Iemand moet een gif maken van toen hij op en neer stond te springen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die duitser wilde ik het liefst slaan gewoonfucking kut hipster sjaaltje om
+ aardbeving effect of een shockwave ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Iemand moet een gif maken van toen hij op en neer stond te springen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
+ aardbeving effect of een shockwave ofzo
beetje zoals ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:28 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Jammer dat die brunette vandaag geen inkijk meer heeft.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hun verliefd zijn.
Neuh, dat zal wel meevallen (of de collector's editions moeten meer dan een maandloon gaan kosten)quote:
Dadelijk meer Smash Bros bij Nintendo Treehousequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat staat er op het programma nu? 'Playstation-game' zie ik hier alleen.
30 seconden nogquote:
wooly yoshiquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef donald_dick het volgende:
het is gewoon new super mario maar dan met yoshi in de hoofdrol
ja dat weet ikquote:
kijk die hartjes dood kan je niet gaanquote:
alleen noobs gingen ook dood in new super marioquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kijk die hartjes dood kan je niet gaan
geen idee waarvoor die diamantjes zijn die je kan oppikkenquote:
vast voor stempelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
geen idee waarvoor die diamantjes zijn die je kan oppikken
Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef videonatic het volgende:
Is E3 nog gaande? gaat er nog iets aangekondigt worden?
Ik heb hele tijd 3 streams aan staanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.
Ik kan niet stoppen met kijken.
quote:
Shall I?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 3DS-reveal wordt niet gestreamd trouwens. Om 3u stopt Treehouse. Hopelijk is er een liveblog ergens, anders duurt het nog wel even voordat we iets horen.
Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:42 schreef koei het volgende:
Pheno, heb je al met Project Morpheus gespeeld? Hoe is de resolutie daarvan in vergelijking met de Oculus Rift? (aantal pixels boeit me niet, wel of het zichtbaar lelijk is, zoals bij de Oculus het geval is imo).
De oude versie mischien? Er is ondertussen een 1080p versie toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?
Dat was mijn punt. De HD-versie is er nuquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De oude versie mischien? Er is ondertussen een 1080p versie toch?
Wat ik heb gelezen is Alien: Isolation (met Oculus dan) en dat deed mij al in mijn broek poepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn punt. De HD-versie is er nuMorpheus ziet er goed uit, maar ook hier is te zien dat het nog een prototype is. Het blijft dus afwachten. En daarnaast wil ik wel eens horen welke grote games er gebruik van gaan maken. Leuk als je zo'n gimmick als Kinect of Move hebt (oke, op wat dansgames na), maar als geen developer er serieus iets mee doet dan heb je een dure fietshelm gekocht.
Ja, maar nu nog evenMorpheus en een zooitje games. Ik verwacht zelf Destiny in een later stadium trouwens. Die man keek opeens zo verschrikt uit zijn comfortzonequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:22 schreef StefanW het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen is Alien: Isolation (met Oculus dan) en dat deed mij al in mijn broek poepen.
Ik heb versie 1 gespeeld idd, daar waren de graphics echt storend. En Morpheus schijnt door de camera ook betere motion sensors te hebben, waardoor je ook opzij kunt stappen en dergelijke, ook iets wat ik miste bij de oculus. Uiteindelijk zijn games natuurlijk het belangrijkst, maar ik ben nu vooral benieuwd naar je ervaring met de hardware.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was mijn punt. De HD-versie is er nuMorpheus ziet er goed uit, maar ook hier is te zien dat het nog een prototype is. Het blijft dus afwachten. En daarnaast wil ik wel eens horen welke grote games er gebruik van gaan maken. Leuk als je zo'n gimmick als Kinect of Move hebt (oke, op wat dansgames na), maar als geen developer er serieus iets mee doet dan heb je een dure fietshelm gekocht.
Het uiterlijk van de Oculus Rift is inderdaad wel een beetje jammer. Vooral de nieuwere versie schijnt wel minder zwaar te zijn dan wat je zou denken, alsof je een skibril draagt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef gniffie het volgende:
De futuristische look van het Morpheus ontwerp. Hoop dat Oculus Rift ook zoiets gaat krijgen en geen baksteen aan een touwtje blijft.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Het uiterlijk van de Oculus Rift is inderdaad wel een beetje jammer. Vooral de nieuwere versie schijnt wel minder zwaar te zijn dan wat je zou denken, alsof je een skibril draagt.
Dev kit 2 is wel al een verbetering wat mij betreft:
[ afbeelding ]
iets met schadevergoedingen als iemand duizelig wordt of zo. het is en blijft Amerikaquote:
voor p4-gamers is een oculus weer niet interessantquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Morpheus blijft alleen voor de PS4 toch? Dat maakt het wat mij betreft meteen al een stuk minder interessant.
Een open platform zoals de pc brengt een hoop extra mogelijkheden, ook buiten het gamen om.
Succesquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar weer eens op pad, een panel bijwonen en bijbehorend ontbijtje scoren
Ja mja oké, goed punt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor p4-gamers is een oculus weer niet interessant
Het zou inderdaad wel eens een monitor vervanger worden (of iets in die richting)quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja mja oké, goed punt.
Toch.. ik bedoel, de Rift zie ik in de toekomst nog wel een apparaat worden die iedereen gewoon standaard bij een pc/laptop/etc heeft, net als een muis en toetsenbord. Ook voor mensen die niet aan spelletjes doen.
Juist, daarom vind ik het een beetje jammer dat Sony daar niet ook op in springt. Dat ze geen Oculus op de PS4 willen snap ik ook wel, want ze willen natuurlijk dat mensen hun eigen product daarbij kopen, maar dat ze Morpheus PS4 exclusief maken vind ik raar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het zou inderdaad wel eens een monitor vervanger worden (of iets in die richting)
Ze zullen zichzelf uiteindelijk daarmee in de vingers snijden. Geen mens op aarde die een Morpheus gaat halen als die al een OR heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Juist, daarom vind ik het een beetje jammer dat Sony daar niet ook op in springt. Dat ze geen Oculus op de PS4 willen snap ik ook wel, want ze willen natuurlijk dat mensen hun eigen product daarbij kopen, maar dat ze Morpheus PS4 exclusief maken vind ik raar.
Bron?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Morpheus blijft alleen voor de PS4 toch?
Geen bron, het was juist een vraag omdat ik ze tot nu toe alleen over de PS4 heb horen praten. Volgens mij gaat iedereen daar tot nu toe in ieder geval van uit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron?
Zou het zelf ook inderdaad kopen als je hem ook op de pc kunt aansluiten. Daar verwacht ik een stuk meer interessante VR porn experimenten
porn in 3dquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron?
Zou het zelf ook inderdaad kopen als je hem ook op de pc kunt aansluiten. Daar verwacht ik een stuk meer interessante VR porn experimenten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Bron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speciaal voor jou"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Zelda op de zeker-lijst en Mario maker op de misschien-lijstquote:
quote:
Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waardquote:
Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Misschien: Rainbow Six
Heel misschien tot niet: De rest.
Ieder z'n ding hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waard
Laatste. Heb Microsoft niet eens gezien, maar toen ik terug las wat ze toonden miste ik eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstje
Game je weinig, of zat er gewoon niets naar je smaak tussen?
dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan wel kiezen welke rol je wilt spelen in een match toch?
Vind je van Dying Light dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.
FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het al lijstjestijd? Yup!
Zekerheid
Zelda U, Xenoblade X, Toad Treasure Tracker, Rise of the Tomb Raider, Last of Us Remastered, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Uncharted 4, Grim Fandango, Bayonetta 1/2 combi, FF Type 0 HD, Hyrule Warriors, Smash Bros., Yoshi's Wooly World, Shovel Knight, Pier Solar
Misschien
AC Unity, Alien Isolation, Mario Maker, Mortal Kombat X, The Order, Codename STEAM, The Division, SMT IV, Pullblox World
ziet er mooi uit, maar ik voel nog geen connectie.quote:
Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef speknek het volgende:
[..]
FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.
Boks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens?
Volgens mij gaan de DLC mee van de PS3 maar zit niet alles erbij op de PS4 (weet dit niet zeker)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef n8n het volgende:
Hopelijk is tlou meteen de platinum all in versie
shadow of mordor?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Geralt het volgende:
Is er nou al nieuw beeldmateriaal van die assassins creed goes lord of the rings of niet?![]()
![]()
Ja die!!quote:
Ugh, inmiddels de 4e gameserie met de unieke Ubisoft gameplayquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.
Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...
Pffff zonde hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.
Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...
Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Territory control dus? Dat is dan wel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.
Deze ga ik zeker halen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden
Nu ben ik nieuwsgierig naar die andere indie game die getoond werd, met zo een creepy mode ook beetje zwart wit achtig, heette iets met Inside ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden
Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is jullie beste aankondiging tot nu toe?
AC blijft bij mij de beste
Absoluut. Die 10 minuten heb ik ook gezien en smaakt naar meer. Dat en The Witcher 3.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay.
Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef n8n het volgende:
Heb de witcher nooit gespeeld maar is dat een soort fable?
MK X, Batmanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is jullie beste aankondiging tot nu toe?
AC blijft bij mij de beste
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.
Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:
[..]
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.
Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.
Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:
[..]
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?
Dragon Age heeft ook wel wat politieke elementen en intrige etc. Die heeft er ook wel wat van weg imo.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.
Het is de Game of Trones onder de RPG's
En dat van iemand met een GoT-usericonquote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld.
Tja, ik werd er niet door meegesleept, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat van iemand met een GoT-usericon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |