Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef videonatic het volgende:
Is E3 nog gaande? gaat er nog iets aangekondigt worden?
Ik heb hele tijd 3 streams aan staanquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:44 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Voor Nintendo in ieder geval wel. Over een uur of drie laten ze een nog niet eerder getoonde 3Ds game zien... en Nintendo Treehouse is nog bezig.
Ik kan niet stoppen met kijken.
quote:
Shall I?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 3DS-reveal wordt niet gestreamd trouwens. Om 3u stopt Treehouse. Hopelijk is er een liveblog ergens, anders duurt het nog wel even voordat we iets horen.
Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:42 schreef koei het volgende:
Pheno, heb je al met Project Morpheus gespeeld? Hoe is de resolutie daarvan in vergelijking met de Oculus Rift? (aantal pixels boeit me niet, wel of het zichtbaar lelijk is, zoals bij de Oculus het geval is imo).
De oude versie mischien? Er is ondertussen een 1080p versie toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oculus lelijk? Welk prototype heb jij gespeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |