Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waardquote:
Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Misschien: Rainbow Six
Heel misschien tot niet: De rest.
Ieder z'n ding hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:13 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, hij koopt om het jaar de nieuwe en speelt het ook echt heel veel, dus die is zijn geld wel waard
Laatste. Heb Microsoft niet eens gezien, maar toen ik terug las wat ze toonden miste ik eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:15 schreef koei het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige met een belachelijk kort lijstje
Game je weinig, of zat er gewoon niets naar je smaak tussen?
dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan wel kiezen welke rol je wilt spelen in een match toch?
Vind je van Dying Light dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat wel ja. Maar je wordt wel met andere klassen gematched. Geen vier assault gasten bv.
FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het al lijstjestijd? Yup!
Zekerheid
Zelda U, Xenoblade X, Toad Treasure Tracker, Rise of the Tomb Raider, Last of Us Remastered, Witcher 3, Rainbow Six Siege, Uncharted 4, Grim Fandango, Bayonetta 1/2 combi, FF Type 0 HD, Hyrule Warriors, Smash Bros., Yoshi's Wooly World, Shovel Knight, Pier Solar
Misschien
AC Unity, Alien Isolation, Mario Maker, Mortal Kombat X, The Order, Codename STEAM, The Division, SMT IV, Pullblox World
ziet er mooi uit, maar ik voel nog geen connectie.quote:
Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef speknek het volgende:
[..]
FF Type 0 weg, AC Unity moet zijn Splatoon, stop de tijd.
Boks.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, zijn we het zo erg met elkaar eens?
Volgens mij gaan de DLC mee van de PS3 maar zit niet alles erbij op de PS4 (weet dit niet zeker)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:21 schreef n8n het volgende:
Hopelijk is tlou meteen de platinum all in versie
shadow of mordor?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:10 schreef Geralt het volgende:
Is er nou al nieuw beeldmateriaal van die assassins creed goes lord of the rings of niet?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |