abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140942609
Mega Man plz
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_140942614
Er gaan wat strippen Ritalin doorheen daar bij die Nintendo fanboys :')
  woensdag 11 juni 2014 @ 01:58:22 #4
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 01:54 schreef Poepz0r het volgende:
Er gaan wat strippen Ritalin doorheen daar bij die Nintendo fanboys :')
Wat een downies zeg ik wil de helft gewoon bitchslappen tot ze huilen ;(
pi_140942661
Ik wil alleen Geoff slaan. Wat een lul is die gast altijd..
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:00:59 #6
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942683
Stop met switchen naar camera's de hele tijd laat die match zien :') deden ze net toch ook niet
pi_140942686
Die mensen die verkleed daar zitten :') :') :') :')
pi_140942696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:01 schreef Poepz0r het volgende:
Die mensen die verkleed daar zitten :') :') :') :')
Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan. :')
pi_140942707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:02 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Niet als Zero Suit Samus of Mega Man verkleed gaan. :')
Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijken :') :')
pi_140942714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet een sumo pak aantrekken om zo op die dikke moeder van je te lijken :') :')
Mijn moeder is best dun maar oké ;(
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:12:30 #11
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942788
ign is dood :(
pi_140942798
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:14:01 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942809
De enige die er toe doet.
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:15:17 #15
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942813
Kirby wins ^O^
  woensdag 11 juni 2014 @ 02:21:06 #16
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140942865
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juni 2014 02:15 schreef Friday12 het volgende:
Kirby wins ^O^
pi_140942877
Bah, doe je shirt weer dicht
pi_140942882
Zelda Williams
pi_140942955
Pikman
pi_140943209
Ik wil slapen maar round table is over 35 minuten. Waarom post ik hier nog..
  woensdag 11 juni 2014 @ 03:32:10 #21
194233 Friday12
Originele kloon
pi_140943226
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juni 2014 03:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik wil slapen maar round table is over 35 minuten. Waarom post ik hier nog..
weet niet wat dat is
pi_140943236
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 03:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

weet niet wat dat is
Dit
pi_140943369
Ah.. geen stream maar wel een liveblog http://nintendoeverything(...)-wii-u3ds-live-blog/
pi_140943502
- Pac-Man confirmed for the new Super Smash Bros.
- 8-bit moves for the character
- Pac-Man 3DS stage confirmed
- Pac-Man turns into an 8-bit version
- Pac-Man is normally his character from Pac-Man World
- Sakurai wanted to make retro Pac-Man, but the standard is PacLand PacMan
- Pac-Man throws fruit and eats Pac-Dots
- Game & Watch is bac

Wat
pi_140943817
Deze dag was zo vol awesomeness. Van 12 uur tot 21 uur alleen maar games, games en nog eens games. En Ed Boon (legendary) zelfs gesproken *O*

Mortal Kombat wordt zoooo vet, wat we te zien kregen was echt geniaal. Vier nieuwe personages, nieuwe gameplay, nieuwe movesets, vreselijk pijnlijke fatalities. En dan die graphics :~ OMG, bij dezen nu al fighter van 2015. Of Hirada moet eens over de streep komen met de next-gen Tekken X Street Fighter.

Nu nog een dagverslagje en eens douchen. EN iets van slapen, morgen gaan we het nog eens dunnetjes over doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_140947154
Toch overall teleurstellende E3. We zullen volgend jaar wel zien, die wordt waarschijnlijk wel beter, en hopelijk ook het langverwachte F4.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:45:46 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_140947235
Nintendo heeft die hele E3 zo gekilled, ongelooflijk. Na jarenlange bagger.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140952200
Dat ligt dus niet aan mij. Dacht even dat ik misschien een 'fanboy' was, omdat ik naast de pc en de Wii U niet echt veel naar de andere twee machines omkijk... maar tijdens de conferenties van Microsoft en Sony viel ik dus bijna in slaap terwijl ik voor Nintendo juist tot laat in de nacht op ben gebleven. :')
Sony heeft No Man's Sky, zo'n beetje het enige waar ik wel interesse in heb, maar dat is geen exclusive, dus tja.. Als ik die al haal dan haal ik die voor de pc. Geen PS4 voor nodig dus.

De presentators kwamen ook heel enthousiast en authentiek over, dat heeft naast dat de spellen volgens mij gewoon erg leuk zijn denk ik ook enorm geholpen.

Mega Maaaaaaaaaaan _O_
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:30:30 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140952394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef speknek het volgende:
En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook. _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:33:00 #30
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_140952476
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Dat ligt dus niet aan mij. Dacht even dat ik misschien een 'fanboy' was, omdat ik naast de pc en de Wii U niet echt veel naar de andere twee machines omkijk... maar tijdens de conferenties van Microsoft en Sony viel ik dus bijna in slaap terwijl ik voor Nintendo juist tot laat in de nacht op ben gebleven. :')
Sony heeft No Man's Sky, zo'n beetje het enige waar ik wel interesse in heb, maar dat is geen exclusive, dus tja.. Als ik die al haal dan haal ik die voor de pc. Geen PS4 voor nodig dus.

De presentators kwamen ook heel enthousiast en authentiek over, dat heeft naast dat de spellen volgens mij gewoon erg leuk zijn denk ik ook enorm geholpen.

Mega Maaaaaaaaaaan _O_
:') wat een trieste bedoening
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_140952508
quote:
19s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En ze zijn nog niet eens klaar. Treehouse is echt een fantastisch idee ook. _O_
Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_140952510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

:') wat een trieste bedoening
Hater :')
pi_140952524
quote:
Qua E3 wel maar dat is niet de basis waar ik een consolekeuze op baseer.
The Witcher en Dragon Age zijn toch wel de games die ik nu het liefst zou spelen.
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:37:38 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140952602
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Vandaag is toch nog die 1½ uur 3DS-presentatie?
Yup. 3u vannacht.

Later vandaag onthulling 'grote 3DS-game'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_140952772
Tot nu toe vind ik de E3 echt een grote tegenvaller, niets interessants te melden, alleen remakes op de nieuwe generatie consoles, hopelijk volgend jaar iets meer en beter.

Gelukkig vermaak ik mij wel met de huidige games :D
pi_140953176
GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:42:13 Paar leuke E3-nieuwtjes/roddels: Sony heeft last minute exclusive uit de show weggehaald. Waarom weet niemand. Uncharted 4 is bhc speelbaar. reageer retweet
GKJJ twitterde op woensdag 11-06-2014 om 08:43:17 Sony heeft verder aangegeven dat Last Guardian bestaat en klaar is als het klaar is. Tot slot ophef over rol vrouw in Rainbow Six Siege. reageer retweet
pi_140953971
quote:
toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.
pi_140954057
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
Toch overall teleurstellende E3. We zullen volgend jaar wel zien, die wordt waarschijnlijk wel beter, en hopelijk ook het langverwachte F4.
omdat fallout 4 er niet is is alles kut of zo?

Ik heb anders toffe games voorbij zien komen en gespeeld. Ik snap de teleurstelling niet.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:29:41 #39
8369 speknek
Another day another slay
pi_140954199
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

toch zie en hoor je dat niet terug op de beursvloer.
Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140954207
Iig genoeg games te zien om in zware tijdnood te komen dit jaar :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140954859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee kan ik me goed voorstellen, je krijgt op de beursvloer natuurlijk weinig mee van de NDE, Smash Bros Invitational en Treehouse Live. Verklaart ook wel waarom je de pers verder niet over Nintendo hoort.
tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.

Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:13:44 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_140957428
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

tja, ik kon er heen. Maar dan mis ik veel meer andere games. Maar Nintendo wil het niet alleen zonder third party maar ook zonder pers doen. Dat is een keuze. Ik snap het niet, want nu bereiken ze de fans, die al een wii u hebben en de nieuwe games sowieso gaan kopen.

Je wil, lijkt mij, dat andere mensen die de e3 niet volgen, bereiken. Een krant in de trein openslaan en een stuk over hoe tof smash bros is lezen. Maar ik heb hier niet voor geleerd, dus er zal vast iets achter zitten.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?

Nintendo lijkt wel een duidelijke voorkeur voor schrijvende pers te hebben; speciale backstages voor Time en the Guardian en zulks, de rest moet het inderdaad van internet hebben lijkt het. Of tenminste, Nintendo heeft de grootste E3 stand, dus dat lijkt ook niet helemaal te kloppen.

edit: je bedoelt waarschijnlijk dat de invitational tijdens de beurs was? Ja dat had beter gekund. Aan de andere kant leek het ook meer voor fans dan van voor de pers inderdaad.
pi_140957580
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en kranten :D

Pers en journalisten zijn achterhaald en voor previews niet meer nodig imo. Een directe presentatie van Nintendo zelf kijken geeft exact dezelfde informatie, en het is voor Nintendo veel goedkoper. Deze E3 pakt Nintendo het qua exposure echt heel goed aan. Veel nieuws, maar wel gespreid vrijgeven op een manier die ze zelf willen! Daar kunnen Sony en Microsoft in dit geval nog een voorbeeld aan nemen! Ik lees iig overal alleen maar Nintendo-nieuws momenteel!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:19:58 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_140957620
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.

(maar een webm gemaakt want gifje was 50mb)

http://a.pomf.se/geoqkf.webm
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:23:24 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140957726
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:
Hun directs worden ook steeds meer GIFbaar, samen met Mario Kart TV zorgt dat voor gigantisch veel exposure, echt heel slim.

Het was de beste intro OOIT voor ook maar elk game-gerelateerd event _O_ :D Zo gelachen.
pi_140957787
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:19 schreef speknek het volgende:

Inderdaad wel tof hoe ze daar tegenwoordig gewoon volledig op inspelen. Ze nemen zichzelf niet te serieus, daar heb ik wel respect voor.
pi_140957847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt, jij wilde er niet heen dus Nintendo wil het zonder pers doen?
Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.
quote:
Nintendo lijkt wel een duidelijke voorkeur voor schrijvende pers te hebben; speciale backstages voor Time en the Guardian en zulks, de rest moet het inderdaad van internet hebben lijkt het. Of tenminste, Nintendo heeft de grootste E3 stand, dus dat lijkt ook niet helemaal te kloppen.
Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleiner ;)
quote:
edit: je bedoelt waarschijnlijk dat de invitational tijdens de beurs was? Ja dat had beter gekund. Aan de andere kant leek het ook meer voor fans dan van voor de pers inderdaad.
Ja, dat dus :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:18 schreef koei het volgende:

[..]

Ik denk dat wat Nintendo doet veel slimmer is. In een krant staat amper iets over games. Ik ben deze E3 ook nog nergens gamenieuws tegengekomen buiten het nieuws wat ik zelf opzoek. Sowieso kom ik vrijwel nergens gamenieuws of previews tegen. Enkel in de Veronica soms vlak voor een grote game verschijnt, maar als ze enkel Jan Meijroos uitnodigen dan coveren ze gelijk alle Nederlandse magazines en kranten :D

Pers en journalisten zijn achterhaald en voor previews niet meer nodig imo. Een directe presentatie van Nintendo zelf kijken geeft exact dezelfde informatie, en het is voor Nintendo veel goedkoper. Deze E3 pakt Nintendo het qua exposure echt heel goed aan. Veel nieuws, maar wel gespreid vrijgeven op een manier die ze zelf willen! Daar kunnen Sony en Microsoft in dit geval nog een voorbeeld aan nemen! Ik lees iig overal alleen maar Nintendo-nieuws momenteel!
Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?
pi_140957932
Wanneer is die volgende treehouse uitzending trouwens? Over een uur of twee?
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:36:04 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_140958181
Dat is wel een beetje het ding inderdaad, en voorheen met de Nintendo Directs was dat zeker zo, waar ze alleen hun eigen gelovigen probeerden te bekeren en het dus geen enkel effect heeft. Ik denk dat ten dele dit ook het probleem van de Wii U was, dat echt niemand wist wat het was omdat ze zich beperkten tot de Nintendo Directs.

Aan de andere kant, ik denk dat je het bereik van game artikelen in kranten en game sites ook niet moet overschatten. Niemand die niet al heel erg geinteresseerd in games is gaat die stukken lezen. Dat is ook al jaren de discussie over het nut van E3; als alleen core gamers ernaar kijken, dan kan dat een stuk goedkoper dan met dure conferenties. Het enige echt meetbare effect lijkt het inkopen van games en schapruimte door retailers te zijn, maar die importantie neemt ook af.

Voor nieuwe markten is er een trickle down effect nodig, gepassioneerde word of mouth van gamers zelf. Dat zorgde voor het succes van Wii en nu de PS4. En probeert Nintendo nu met viral marketing technieken en memes te bewerkstelligen, ben benieuwd of het werkt. Ik denk dat Luigi death stare ze geen windeieren gaat leggen.
pi_140958490
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee de pers gaat niet een hele dag daar zitten.

[..]

Qua ruimte misschien, het is namelijk vrij ruim opgesteld. De stand waar de afspraken zijn is ietsje kleiner ;)

[..]

Ja, dat dus :P

[..]

Of een nieuwswebsite, of wat dan ook. In ieder geval de algemenere plaatsen dan de Nintendo-fanplekken als fora. Die mensen hebben ze al binnen namelijk, die hebben een Wii U. Jij leest daar ook. Die kijken naar zoiets, mijn broer gaat echt niet de E3 volgen, daar heeft ie de tijd niet voor. Dus nee, ik vind ze niet slim bezig om hun marktaandeel te vergroten. Ze bereiken er alleen de mensen mee die er naar zoeken op dit moment. Denk je dat mensen na de E3 die livestreams nog gaan kijken?
Ik heb geen Wii U, dus mij kunnen ze nog wel overtuigen. Maar jouw broer wordt ook echt niet overtuigd als Nintendo het compacter en minder openbaar maakt. Die gaat het sowieso nergens lezen, of heeft hij wel nieuws over Sony en Microsoft gelezen ergens zonder ernaar te zoeken?

De E3 is enkel interessant voor gamers, alle andere mensen boeit het geen hol en hebben geen flauw idee dat er een grote gamebeurs bestaat. Die lezen alleen vlak voor de release toevallig iets over een spel vanwege alle banners of gekochte advertorials.

Ik ben wel blij dat deze E3 eindelijk de focus weer ligt op games én gamers. Geen casual meuk meer zoals Kinect, Move of andere vorm van motion sensors, geen dingen meer om niet-gamers te overtuigen, maar gewoon échte games voor échte gamers! En die zoeken zelf wel op wat ze willen zien of weten!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')