SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Geen idee eigenlijk. Ik heb begrepen dat het nummer eigenlijk alleen in Nederland een hit is geworden. En dat voor twee Noord-Amerikanenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb serieus nooit begrepen waarom deze gasten maar 1 plaat hebben gemaakt
Ik gok dat het Madness - One step beyond isquote:
dit zit toch werelds in elkaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb begrepen dat het nummer eigenlijk alleen in Nederland een hit is geworden. En dat voor twee Noord-Amerikanen
nee in dit geval zit het in de titel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik gok dat het Madness - One step beyond is
Verhip. Dat was een goede seriequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit zit toch werelds in elkaar
Ik heb wel dat ik steeds aan "de Frabriek" moet denken als ik dit hoor
Herman Brood - My Wayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee in dit geval zit het in de titel.
Artiest begint met een H
die zegt me dan weer ff wat minderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verhip. Dat was een goede serie
Net als Armoede trouwens.
Die ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zegt me dan weer ff wat minder
Wel Herenstraat 10, de Fabriek, Dagboek van een Herdershond...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Bij de P heb ik weer een nice one van mezelf (weliswaar weer titel maar toch)
Zekerquote:
Weet je wanneer je hem binnen krijgt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker
Ik kan niet wachten op mijn nieuwe koptelefoon, ik begin me heel erg aan deze te ergeren
Het geluid is eigenlijk best kut
vandaag besteld, morgen betalen en dan meestal een dag of 3quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je wanneer je hem binnen krijgt?
Ook geen CC betaling mogelijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag besteld, morgen betalen en dan meestal een dag of 3
Ze hebben helaas geen Ideal, maar wat bromt het, zer zijn erg betrouwbaar, en ik ben hier 70 euro goedkoper uit dan de goedkoopste op Pricewatch
CC kan welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook geen CC betaling mogelijk?
Betrouwbaarheid is belangrijk, en prijs ook, dan maar liever wat langer wachten
Ah, OKquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
CC kan wel
Maar ja het is een cadeau en mijn moeder betaalt liever niet met CC...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Haar eerste reaktie: zo duur?
Toen liet ik Pricewatch zien: Owwww dat is een koopie, bestel maar
quote:
Gelukkig een stuk beter Muisjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Carooltje, hoe is het met moeders?
lag ze weer in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter MuisjeZe mocht gisteravond naar huis
Ze moet wel nog onderzoeken enzo maar die staan gepland einde van deze maand
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter MuisjeZe mocht gisteravond naar huis
Ze moet wel nog onderzoeken enzo maar die staan gepland einde van deze maand
Ben ik alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
snel intunen, ik ga na dit nummer weer zingen
Ow, ja, ik vergeet soms dat bij jou een nummer noemen verzoeken is om ellendequote:
Ja ze was zaterdag in elkaar gestort, weer dezelfde ontsteking aan haar alvleesklier. Nu willen ze wel verder gaan zoeken waar het vandaan komtquote:
Je heb wel de toffe uitvoering van De Mallemolen gemist, maar ik denk dat Symph die nog wel wil draaien, hoop ik, voor jouquote:
Oehh ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je heb wel de toffe uitvoering van De Mallemolen gemist, maar ik denk dat Symph die nog wel wil draaien, hoop ik, voor jou
Pffffffff.......quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zaterdag in elkaar gestort, weer dezelfde ontsteking aan haar alvleesklier. Nu willen ze wel verder gaan zoeken waar het vandaan komt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat bij jou een nummer noemen verzoeken is om ellende![]()
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pffffffff.......
Dat had ik ff niet meegekregen
Het blijft echt zo'n vervelende, zo neit de vervelndste plek om een ontsteking te krijgen....
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
je schrikt je het leplazarusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebben
Maar ja, dat soort dingen zijn erg schrikken, ik heb er de nodige ervaring mee inmiddels.
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...
Goed dat jullie de ambulance hebben laten komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
I Knowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iig![]()
Klopt, maar goed dat ze het wél onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iig![]()
ja mijn arme vader was helemaal van slag, hij bleef maar roepen bel 112quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jullie de ambulance hebben laten komen
Het blijkt trouwens dat bij vrouwen pijnprikkels heel anders gaan dan bij mannen. De klassieke 'mannen' symptomen voor een hartinfarct gaan bijna nooit op bij een vrouw.
Ja de eerste keer vonden ze dat niet nodig maar nu het binnen 3 maanden weer terug is gekomen willen ze het toch doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar goed dat ze het wél onderzoeken.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja mijn arme vader was helemaal van slag, hij bleef maar roepen bel 112Die man moest bijna zelf aan de zuurstof zo geschrokken was hij
![]()
Maar zijn moeder is ook overleden aan een hartaanval dus hij zag het allemaal weer zo voor hem
Kom op zeg, niet schromen, gewoon er achter aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog een P heb staan, maar die komt straks wel bij de weet ik veel
Dank je muisquote:
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jouquote:
oke danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet schromen, gewoon er achter aan
Een man geeft gewoon een opbeurende / bemoedigende klop op de schouderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jou
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een man geeft gewoon een opbeurende / bemoedigende klop op de schouder
Dank je wel Symphquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jou
Oh, die isquote:
Echt hèquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die is
Maar die moeten we t.z.t. dan ook eens met zijn tweeën opnemen
Ik ben wel een tenor hoor, dus zing het ook een octaafje lager dan Liesbethquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel een tenor hoor, dus zing het ook een octaafje lager dan Liesbeth
Broertjequote:
Wake up call voor Broertjequote:
quote:
Jaquote:
Simpel, de R is van Ramses Shaffy & Liesbeth List - Gebabbel, Gebabbelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Nou Muis, kom op met die R, kan ik ff bier halen en roken daarna
quote:
quote:
vooral de clip erbij, ik krijg iedere keer weer een bok in mijn keelquote:
Heb jij de serie gezien?quote:
Ey stiffffffffffffffffffquote:
quote:
Hoor hetquote:
Sandie Shaw - Puppet on a stringquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, Muis snel de blusdeken pakt
Je weet, stop, drop and roll
Scott Bradlee - Wake Me Up (Mariachi version)quote:
Die kan ik vooralsnog niet vaak genoeg horen hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Oww en is er nog behoefte aan testament, of is die nu vaak genoeg gedraaid nu?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Van mij mag jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Totquote:
Ja, foeiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! JOUW SHOW GROTENDEELS GEMIST!!!!!!
yow hoe gaat ie?quote:
Thijs van Leerquote:
The Verve - Bittersweet Symphonyquote:
Wil het een beetje vlotten nu?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]Hey!
Ja was aan het klussen hier samen met iemand.
Ja wel goedquote:
Tom Dice - Me and my guitarquote:
quote:
We zijn nu met de voorbereidingen bezig geweest (kitten enzo) en morgen beginnen we met sauzen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja wel goedhoe gaat het klussen ?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
We zijn nu met de voorbereidingen bezig geweest (kitten enzo) en morgen beginnen we met sauzen!
Olaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scott Bradlee - Wake Me Up (Mariachi version)
een paar alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef ToT het volgende:
Hoeveel zelfgezongen nummers van Symph zijn er al langs gekomen?
[..]
[..]
We zijn nu met de voorbereidingen bezig geweest (kitten enzo) en morgen beginnen we met sauzen!
[..]
[..]
[..]
[..]
Vier als ik correct geteld heb, maar je weet dat ik niet goed ben in turvenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef ToT het volgende:
Hoeveel zelfgezongen nummers van Symph zijn er al langs gekomen?
die komt bij de Vquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
The Verve - Bittersweet Symphony
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vier als ik correct geteld heb, maar je weet dat ik niet goed ben in turven
Mallemolenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vier als ik correct geteld heb, maar je weet dat ik niet goed ben in turven
Ja, da's de juiste versiequote:
Ik was van het weekend the Sex Pistols kwijt, die waren stiekem ook naar de T toegelopenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mallemolen
Pastorale
Piano Man
Ring of Fire
quote:
Al ruim een week joh!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]![]()
oude huis al officieel uit?
quote:
Ik draai ze straks nog wel een keerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]Balen!
Maar ik mag aannemen dat die in toekomstige shows nog wel eens de revue zullen passeren?
Daaaamn!!! Pastorale en Piano man had ik écht graag willen horen!!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mallemolen
Pastorale
Piano Man
Ring of Fire
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik draai ze straks nog wel een keer
Hoort broertje ze maar 2 keer en Muis vindt het vast niet erg
Ik niet hoor, anders had ik het niet tegen Carooltje ook gezegd dat je ze misschien nog wel een keer wilde draaienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:
Who caresquote:
Als je The The wilt aanvragen welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef ToT het volgende:
Mag je nog verzoekjes voor de T doen, en zo ja: mag het met "The" beginnen? (The Verve kwam al bij de V, begreep ik.)
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je The The wilt aanvragen wel
Oeps, Symph zijn show, zijn regels
als ik ga afrekenen voor pomp Tien zeggen ze ook niet, ow pomp #quote:
Dat zou ook mijn verzoekje geweest zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef ToT het volgende:
En voor de U zal U2 ongetwijfeld langs komen, dus zeg ik U96 - Das boot.
The komt in mijn bieb niet voorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je The The wilt aanvragen wel
Oeps, Symph zijn show, zijn regels
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn verzoekje geweest zijn
Steht Klahrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ow kut, bij de T horen 2 numemrs van mij
Of UB40quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef ToT het volgende:
Uriah Heep wilde ik níet aanvragen omdat ik die van de week al zelf 2x gedraaid hebquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef ToT het volgende:
En als beiden al zouden komen bij de U (U2 en U96), dan zou ik Uriah Heap zeggen.
Ik vind dat het een heel fijn stramienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik je weer in een A-Z stramien heb gegooid Symp
quote:
Joh, als UB40 gedraaid wordt geen probleem hoor, als anderen ze graag horenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah!
Maar daar zal niet iedereen hier blij mee zijn!
Ik heb niet gehoord wat Symph zei, ontdekte door jouw post dat ik weer heel erg achterliepquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
Heel goed @ "The", mee eens!Alleen had ik The Gathering nog graag willen horen!
2quote:
3quote:
Dat was de tijd dat kinderen langer kind waren, maar vroeger echt volwassen werdenquote:
Hij had 9100 nummers die met "The" begonnen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wat Symph zei, ontdekte door jouw post dat ik weer heel erg achterliepTestament
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had 9100 nummers die met "The" begonnen!
Ja, de tekst lijkt alsof het om een heel oud persoon gaat met heel veel levenservaring.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was de tijd dat kinderen langer kind waren, maar vroeger echt volwassen werden
Eenschquote:
Jaquote:
En zijn luisteraars ookquote:
Dat is een feitquote:
Was bij mij ook ff wegquote:
Moet kunnenquote:
quote:
had ik graag gedaan, maar mijn stem laat het af en toe echt afweten nuquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Dit klinkt alsof je het nu ter plekke live zingt
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Daardoor weet ik het, maar boy oh boy, wat klinkt dit goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ik graag gedaab, maar mijn stem laat het af en toe echt afweten nu
quote:
Echt he!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
Over buren gesproken; die Tokkie-buurman had vandaag weer 2 leuke opmerkingen:
1) Zijn hond is bang voor onweer, dus heeft hij het arme beest TWEE TABLETTEN RITALIN VAN ZIJN ZOONTJE GEGEVEN!
Zit-ie lachend te vertellen dat hij gisteravond serieus dacht dat het beest dood ging, en: "Moet je 'm zien! Het beest is helemaal van het padje af! Zie hem lopen dan!!!"
2) 1 van zijn vrienden had laatst een date en vertelde hem dat hij die avond lekker met haar de koffer in zou duiken.
Buurman vond het wel geinig om hem een loer te draaien: buurman heeft suikerziekte waardoor zijn voeten enorm pijn doen, waar hij een extreem sterke pijnstiller voor heeft die je enorm duf maakt. HIJ HEEFT 2 TABLETTEN VERMALEN EN DIE BIJ DIE VRIEND IN HET BIER GEGOOID, zodat hij te lam was om die avond nog te kunnen presteren!![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze die vent niet postnataal aborteren?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
1) Zijn hond is bang voor onweer, dus heeft hij het arme beest TWEE TABLETTEN RITALIN VAN ZIJN ZOONTJE GEGEVEN!
Zit-ie lachend te vertellen dat hij gisteravond serieus dacht dat het beest dood ging, en: "Moet je 'm zien! Het beest is helemaal van het padje af! Zie hem lopen dan!!!"
2) 1 van zijn vrienden had laatst een date en vertelde hem dat hij die avond lekker met haar de koffer in zou duiken.
Buurman vond het wel geinig om hem een loer te draaien: buurman heeft suikerziekte waardoor zijn voeten enorm pijn doen, waar hij een extreem sterke pijnstiller voor heeft die je enorm duf maakt. HIJ HEEFT 2 TABLETTEN VERMALEN EN DIE BIJ DIE VRIEND IN HET BIER GEGOOID, zodat hij te lam was om die avond nog te kunnen presteren!![]()
![]()
![]()
![]()
Dafuq...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat soort mensen zouden ze richting Veenhuizen moeten sturenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
breng hem naar de dierenarts en zeg tegen hem dat je hem laat inenten..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, sorry, ik vergeet steeds dat de BAND U96 de remixes heeft gemaakt van de originelen van Klaus Doldingerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kunnen ze die vent niet postnataal aborteren?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dafuq...
Die kerel spoort echt niet
Hij loopt ook praatjes over zijn vrienden te verspreiden; het zijn allemaal zedendeliquenten, potloodventers, biseksueel, handtastelijk enz. Eentjhe (die 2 huizen verderop woont) zou in het Mesdagkliniek hebben gezeten enz.quote:
Rare ventquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij loopt ook praatjes over zijn vrienden te verspreiden; het zijn allemaal zedendeliquenten, potloodventers, biseksueel, handtastelijk enz. Eentjhe (die 2 huizen verderop woont) zou in het Mesdagkliniek hebben gezeten enz.
Alleen weet ik van de mensen in het dorp dat meerdere dingen waarvan hij anderen beschuldigt, allemaal ZELF heeft gedaan!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng hem naar de dierenarts en zeg tegen hem dat je hem laat inenten..
Fluister de DA in zijn oor dat de pijn te erg is en dat inslapen de enige optie is...
Ah ja die versie van hem heb ik hier op R49 wel een paar keer langs horen komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vergeet steeds dat de BAND U96 de remixes heeft gemaakt van de originelen van Klaus Doldinger
Fijne vent danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij loopt ook praatjes over zijn vrienden te verspreiden; het zijn allemaal zedendeliquenten, potloodventers, biseksueel, handtastelijk enz. Eentjhe (die 2 huizen verderop woont) zou in het Mesdagkliniek hebben gezeten enz.
Alleen weet ik van de mensen in het dorp dat meerdere dingen waarvan hij anderen beschuldigt, allemaal ZELF heeft gedaan!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng hem naar de dierenarts en zeg tegen hem dat je hem laat inenten..
Fluister de DA in zijn oor dat de pijn te erg is en dat inslapen de enige optie is...
Gaat denk ik inderdaad lastig worden. Zeker vanuit een koopwoning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Strak plan!
Nou ja, de buurt is al juridische stappen aan het ondernemen om hem zijn huis uit te laten zetten, wat wel erg moeilijk is, aangezien het een koopwoning is waar hij al 17 jaar in woont.
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.quote:
quote:
Kan gezellig zijn voor 1 avondje in de kroeg, maar verderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.
En je weet zeker dat ie niet ergens een caravan heeft verstopt ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.
Nou, ik was laatst hier in de kroeg, en die paar lui die er zaten, hadden het ook alleen maar over dat soort dingen, dus ik was binnen een half uur weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan gezellig zijn voor 1 avondje in de kroeg, maar verder![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
Blijft lullig dat ze geen ene rooie rotcent aan het nummer hebben verdiend.
Whehehe hij komt idd wel als kampervolk over, ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat ie niet ergens een caravan heeft verstopt ?
Sjips zeg, ik lees het nu pas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
Blijft lullig dat ze geen ene rooie rotcent aan het nummer hebben verdiend.
Verbaasd me ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe hij komt idd wel als kampervolk over, ja!
Maar hij is volgens mij op de camping niet meer welkom, net als hier in beide café's, het bungalowpark en de kermis en God weet waar nog meer allemaal.
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.quote:
Jeetje, dat die zichzelf nog niet in een coma gezopen heeft. En dat ze op een alcoholist nog zo'n operatie uitvoerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.
Op dit moment zuipt hij GEMIDDELD 5 liter bier per dag. Laatst had hij om 14.00 al 9 halve liters op.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst hier in de kroeg, en die paar lui die er zaten, hadden het ook alleen maar over dat soort dingen, dus ik was binnen een half uur weer weg.
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dat die zichzelf nog niet in een coma gezopen heeft. En dat ze op een alcoholist nog zo'n operatie uitvoeren
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.
Mijn god...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.
Op dit moment zuipt hij GEMIDDELD 5 liter bier per dag. Laatst had hij om 14.00 al 9 halve liters op.
Zijn jongste zoontje zegt ook dat hij nooit eet, en dat hij eens minder moet zuipen!
Intunen manquote:
quote:
Geen idee, maar de buurt hier denkt dat als hij niet meer kan zuipen, dat hij weer aan de coke zal beginnen, en als hij dat gebruikt is hij nog veel idioter is dan met drank op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Epischquote:
\robbiequote:
Mooi opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
en dat hoge stukje heb ik chique opgelost
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongenquote:
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffenquote:
Ik zat het zoontje lachend aan te kijken toen hij het zei.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn god...
Wel slechte zaak dat ie niet eens naar z'n zoontje luistert.
Zat ik vanmiddag nog aan te denken ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Episch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongen
Op deze manier klinkt mijn compliment opeens een stuk minder goed...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |