Ah ja die versie van hem heb ik hier op R49 wel een paar keer langs horen komen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vergeet steeds dat de BAND U96 de remixes heeft gemaakt van de originelen van Klaus Doldinger
Fijne vent danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij loopt ook praatjes over zijn vrienden te verspreiden; het zijn allemaal zedendeliquenten, potloodventers, biseksueel, handtastelijk enz. Eentjhe (die 2 huizen verderop woont) zou in het Mesdagkliniek hebben gezeten enz.
Alleen weet ik van de mensen in het dorp dat meerdere dingen waarvan hij anderen beschuldigt, allemaal ZELF heeft gedaan!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng hem naar de dierenarts en zeg tegen hem dat je hem laat inenten..
Fluister de DA in zijn oor dat de pijn te erg is en dat inslapen de enige optie is...
Gaat denk ik inderdaad lastig worden. Zeker vanuit een koopwoning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Strak plan!
Nou ja, de buurt is al juridische stappen aan het ondernemen om hem zijn huis uit te laten zetten, wat wel erg moeilijk is, aangezien het een koopwoning is waar hij al 17 jaar in woont.
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.quote:
quote:
Kan gezellig zijn voor 1 avondje in de kroeg, maar verderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.
En je weet zeker dat ie niet ergens een caravan heeft verstopt ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je 1 op 1 met hem bent kun je best aardig met hem praten, maar zodra er iemand bij komt, moet hij ineens luidruchtig en lomp zijn. Het gaat eigenlijk alleen maar over neuken, hoeren, importbruidjes, "zo'n paal" enz enz enz.
Nou, ik was laatst hier in de kroeg, en die paar lui die er zaten, hadden het ook alleen maar over dat soort dingen, dus ik was binnen een half uur weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kan gezellig zijn voor 1 avondje in de kroeg, maar verder![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
Blijft lullig dat ze geen ene rooie rotcent aan het nummer hebben verdiend.
Whehehe hij komt idd wel als kampervolk over, ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat ie niet ergens een caravan heeft verstopt ?
Sjips zeg, ik lees het nu pas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk nummer!
Blijft lullig dat ze geen ene rooie rotcent aan het nummer hebben verdiend.
Verbaasd me ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe hij komt idd wel als kampervolk over, ja!
Maar hij is volgens mij op de camping niet meer welkom, net als hier in beide café's, het bungalowpark en de kermis en God weet waar nog meer allemaal.
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.quote:
Jeetje, dat die zichzelf nog niet in een coma gezopen heeft. En dat ze op een alcoholist nog zo'n operatie uitvoerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.
Op dit moment zuipt hij GEMIDDELD 5 liter bier per dag. Laatst had hij om 14.00 al 9 halve liters op.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst hier in de kroeg, en die paar lui die er zaten, hadden het ook alleen maar over dat soort dingen, dus ik was binnen een half uur weer weg.
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, dat die zichzelf nog niet in een coma gezopen heeft. En dat ze op een alcoholist nog zo'n operatie uitvoeren
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij zal na de operatie een flinke tijd niet meer mogen zuipen, lijkt me.
Mijn god...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt binnenkort een maagverkleining voor zijn suikerziekte. Dan zal hij ook minder kunnen zuipen en dan zal hij ook minder vervelend zijn, en de eigenaar van 1 café hier zegt dat hij dan ook wel weer welkom is daar.
Op dit moment zuipt hij GEMIDDELD 5 liter bier per dag. Laatst had hij om 14.00 al 9 halve liters op.
Zijn jongste zoontje zegt ook dat hij nooit eet, en dat hij eens minder moet zuipen!
Intunen manquote:
quote:
Geen idee, maar de buurt hier denkt dat als hij niet meer kan zuipen, dat hij weer aan de coke zal beginnen, en als hij dat gebruikt is hij nog veel idioter is dan met drank op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk je dat hij het bier zal kunnen laten staan?
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Epischquote:
\robbiequote:
Mooi opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
en dat hoge stukje heb ik chique opgelost
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongenquote:
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffenquote:
Ik zat het zoontje lachend aan te kijken toen hij het zei.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn god...
Wel slechte zaak dat ie niet eens naar z'n zoontje luistert.
Zat ik vanmiddag nog aan te denken ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar Rob zijn Karaoke show blijft ook Episch
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die had het nummer totaal verkloot ja, dat had ik al verdrongen
Op deze manier klinkt mijn compliment opeens een stuk minder goed...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar is ook niet zo heel veel voor nodig om die man te overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |