quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat bij jou een nummer noemen verzoeken is om ellende![]()
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pffffffff.......
Dat had ik ff niet meegekregen
Het blijft echt zo'n vervelende, zo neit de vervelndste plek om een ontsteking te krijgen....
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
je schrikt je het leplazarusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebben
Maar ja, dat soort dingen zijn erg schrikken, ik heb er de nodige ervaring mee inmiddels.
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...
Goed dat jullie de ambulance hebben laten komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
I Knowquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iig![]()
Klopt, maar goed dat ze het wél onderzoeken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iig![]()
ja mijn arme vader was helemaal van slag, hij bleef maar roepen bel 112quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed dat jullie de ambulance hebben laten komen
Het blijkt trouwens dat bij vrouwen pijnprikkels heel anders gaan dan bij mannen. De klassieke 'mannen' symptomen voor een hartinfarct gaan bijna nooit op bij een vrouw.
Ja de eerste keer vonden ze dat niet nodig maar nu het binnen 3 maanden weer terug is gekomen willen ze het toch doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar goed dat ze het wél onderzoeken.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja mijn arme vader was helemaal van slag, hij bleef maar roepen bel 112Die man moest bijna zelf aan de zuurstof zo geschrokken was hij
![]()
Maar zijn moeder is ook overleden aan een hartaanval dus hij zag het allemaal weer zo voor hem
Kom op zeg, niet schromen, gewoon er achter aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik nog een P heb staan, maar die komt straks wel bij de weet ik veel
Dank je muisquote:
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jouquote:
oke danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet schromen, gewoon er achter aan
Een man geeft gewoon een opbeurende / bemoedigende klop op de schouderquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jou
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een man geeft gewoon een opbeurende / bemoedigende klop op de schouder
Dank je wel Symphquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja als man staat dat en beetje stom, maar inderddad, voor je vader, je moeder en voor jou
Oh, die isquote:
Echt hèquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die is
Maar die moeten we t.z.t. dan ook eens met zijn tweeën opnemen
Ik ben wel een tenor hoor, dus zing het ook een octaafje lager dan Liesbethquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben wel een tenor hoor, dus zing het ook een octaafje lager dan Liesbeth
Broertjequote:
Wake up call voor Broertjequote:
quote:
Jaquote:
Simpel, de R is van Ramses Shaffy & Liesbeth List - Gebabbel, Gebabbelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Nou Muis, kom op met die R, kan ik ff bier halen en roken daarna
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |