quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Haar eerste reaktie: zo duur?
Toen liet ik Pricewatch zien: Owwww dat is een koopie, bestel maar
quote:
Gelukkig een stuk beter Muisjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Carooltje, hoe is het met moeders?
lag ze weer in het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter MuisjeZe mocht gisteravond naar huis
Ze moet wel nog onderzoeken enzo maar die staan gepland einde van deze maand
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelukkig een stuk beter MuisjeZe mocht gisteravond naar huis
Ze moet wel nog onderzoeken enzo maar die staan gepland einde van deze maand
Ben ik alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
snel intunen, ik ga na dit nummer weer zingen
Ow, ja, ik vergeet soms dat bij jou een nummer noemen verzoeken is om ellendequote:
Ja ze was zaterdag in elkaar gestort, weer dezelfde ontsteking aan haar alvleesklier. Nu willen ze wel verder gaan zoeken waar het vandaan komtquote:
Je heb wel de toffe uitvoering van De Mallemolen gemist, maar ik denk dat Symph die nog wel wil draaien, hoop ik, voor jouquote:
Oehh ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je heb wel de toffe uitvoering van De Mallemolen gemist, maar ik denk dat Symph die nog wel wil draaien, hoop ik, voor jou
Pffffffff.......quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zaterdag in elkaar gestort, weer dezelfde ontsteking aan haar alvleesklier. Nu willen ze wel verder gaan zoeken waar het vandaan komt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, ik vergeet soms dat bij jou een nummer noemen verzoeken is om ellende![]()
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pffffffff.......
Dat had ik ff niet meegekregen
Het blijft echt zo'n vervelende, zo neit de vervelndste plek om een ontsteking te krijgen....
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
je schrikt je het leplazarusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze had echt goed pijn, 2x flauw gevallen van de pijn, dus opgehaald door de ambulance, we zijn ons dood geschrokkenzouden en dagje weg gaan dus de halve familie was erbij toen de ambulance aankwam
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie het allemaal overleefd hebben
Maar ja, dat soort dingen zijn erg schrikken, ik heb er de nodige ervaring mee inmiddels.
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
Ja inderdaad, nu maar hopen dat er niks geks uit de onderzoeken komt en dat zij bij het percentage hoort waarvan de aanleiding van de ontsteking onverklaarbaar is. De rest wat ze als oorzaken opnoemde klonken niet prettig iigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is ook het kutte van de alvleesklier, de uitwerking is altijd zoooo ontzettend heftig...
Goed dat jullie de ambulance hebben laten komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ze was zo aan het zweten en greep steeds naar haar borst dus we dachten dat het haar hart was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |