SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik vind dit eerlijk gezegd nog wel een van zijn betere nummers, maar hoger dan 25 gaat hij niet komenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Eendagsvlieg moet niet in herhaling vallen. Flop.
Ik weet niet eens welke andere nummers hij heeft gemaakt!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd nog wel een van zijn betere nummers, maar hoger dan 25 gaat hij niet komen
Ik heb vandaag al zijn nummers zitten taggenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke andere nummers hij heeft gemaakt!
Flop, want Frankrijkquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Deorro - Five Hours
In Frankrijk al een beste hit. Gaat dit nummer dat in Nederland ook worden?
[ afbeelding ]
Top want Frankrijkquote:
Nee, iemand had de joker ingezet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]5x flop?!?
Krijg je ook berichten via DM binnen?
Nu ben ik de tel kwijtquote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]5x flop?!?
Krijg je ook berichten via DM binnen?
Vind ik ook, maar het wordt volgens mij Top!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Melting het volgende:
Dit is een lastige. Maar ik vind het flop.
De Flop die ik in het vorige topic gepost had, ging over het nummer er voor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben ik de tel kwijt
Ik heb geturft 3x top en 4x flop
Maar het moet geloof ik 3x top 3x flop zijn
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik na 10 uur nog ff een uurtje doordraaien met andere muziek?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Mag wel, maar ik duik wel mijn bedje in.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Heeft u ook nummers uit het oeuvre van Huub Hangop?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dat mag hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik duik wel mijn bedje in.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u ook nummers uit het oeuvre van Huub Hangop?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft u ook nummers uit het oeuvre van Huub Hangop?
Ik vind het wel een grappig nummerquote:
Ik vind het refrein wel een beetje complex qua tekst.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Melting het volgende:
Zal wel top zijn. Makkelijk mee te zingen en zo.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef ToT het volgende:
Waarom zingt ze nou niet eens over Playmobil?Altijd maar dat Lego!
Top denk ik wel!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Laatste nummer van Top of Flop alweer
Katy Perry - Legendary Lovers
Tja, de alarmschijf en direct op 1 in de tipparade. Dus het zal wel een hit(tje) worden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik dit nummer tot nu toe wel vrij saai vind.
Ja het kwam mij ook al erg bekend voor, maar ik kan er net geen vinger op leggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef MsMessy het volgende:
Wow iets in dit nummer klinkt als een prima staaltje jatwerk.
Maar zal wel top worden.
Iets van het Eurovisie songfestival denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kwam mij ook al erg bekend voor, maar ik kan er net geen vinger op leggen.
Ik maak de opmerking nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kwam mij ook al erg bekend voor, maar ik kan er net geen vinger op leggen.
Of Lady Gaga - Heavy Metal Lover?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Iets van het Eurovisie songfestival denk ik.
welk nummer en welk nummer?quote:
Komt hiernaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of Lady Gaga - Heavy Metal Lover?
David Bowie Lets dancequote:
Maf ze ouwequote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Melting het volgende:
Muisje; bedankt voor het draaien. Ben benieuwd of we hitgevoelig zijn.
Voor straks:
Slaap lekker allemaal, en wellicht tot morgen!
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Melting het volgende:
Voor straks:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Melting het volgende:
Voor straks:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moest ik nog even delen.
Die ken ik alleen maar van Marillionquote:
Ik had er iets meer dan 2, koos voor de kortstequote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef ToT het volgende:
Niet de versie die ik in gedachten had, maar deze is ook goed!
LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had er iets meer dan 2, koos voor de kortste
Alleen Alcohol is freequote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef MsMessy het volgende:
MM jij hebt vast niets van Koza Mostra in je collectie?
Uh, ja ik kan mij niet herinneren er iets voor betaald te hebbenquote:
OK, die komt dan na Bowie, en XZibit moet dan maar even wachten. Ik hoop dat ik de juiste versie te pakken heb. Had hem niet namelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ach ja voldoet, al is Where we belong meer favoriet bij mij.
Een Griekse bandquote:
Het is een beetje al over te place, maar het klinkt zo lekker.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is toch Grieks?
Klinkt erg Argetijns namelijk, klinkt wel goed
Dit klinkt goedquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis bedankt voor de muziek![]()
ik ga plat morgen weer school enzo
Trustequote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis bedankt voor de muziek![]()
ik ga plat morgen weer school enzo
Nee, ik spreek het niet, versta het welquote:
Iets als "aced that performancequote:Op maandag 9 juni 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet, versta het wel
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat de arme Symph inmiddels helemaal schor gezongen is en morgen geen stem meer over heeft om zijn show te doen
Dat is een Engelse uitdrukkingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets als "aced that performance" zal dus net iets te zijn
Ik druk me met dat soort dingen makkelijker uit in het Engels dan in het Nederlandsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een Engelse uitdrukking
Dus een performance/uitvoering neergezet die beter was dan publiek en jezelf verwacht had
Voor dat soort uitdrukkingen ken ik ook geen goede Nederlandse vertalingen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik druk me met dat soort dingen makkelijker uit in het Engels dan in het Nederlands
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef bjanaan het volgende:
Hello meine freunden ik ben zo apegaar van mijn toernooi maar wel weer even thuis
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens lekker vroeg naar bed. Hopen dat ik door de warmte heen kan slapen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef bjanaan het volgende:
Hello meine freunden ik ben zo apegaar van mijn toernooi maar wel weer even thuis
Graag gedaanquote:
ja u vraagt, wij draaienquote:
Heb ik, komt na Nightwishquote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb je toevallig dan ook Jovanotti - L'ombelico del mondo?
quote:
quote:
Jah, ik mocht geen mixes of zo draaien, had dan gewoon om de live versie gevraagdquote:
Ik had het alleen over Ecce Gratum!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, ik mocht geen mixes of zo draaien, had dan gewoon om de live versie gevraagd
Ow, en daar draaide ik nog de verkeerder versie van ookquote:
Kon ook niet andersquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen dat ik al in een zomerstemming ben![]()
Whehehe neuh, half aan het luisteren, half GoT aan het kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
ToT al gemute vanwege de queen sample of gewoon vanwege de rap?
Hierna alleen nog maar mijn trio van afsluitersquote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, half aan het luisteren, half GoT aan het kijken.
Ahh okee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hierna alleen nog maar mijn trio van afsluiters
De single versie hèquote:
Ja nou ik vind het gewoon de meest geniale serie die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Tja 't is voor mij een simpele keuze GoT gaan kijken of nummers taggen, shows voorbereiden en draaien
LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn afsluiter voor vanvond
Allemaal bedankt voor het luisteren naar de Top of Flop en mijn 'extended' geen flauw idee wat ik het internet op moet gooien show
Ik kan er niet over oordelen. Heb geloof ik de eerste seizoenen hier wel al liggen, maar nog geen aflevering van gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het gewoon de meest geniale serie die ik ooit gezien heb.
Graag gedaanquote:
Ja je houdt niet van fantasy he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen. Heb geloof ik de eerste seizoenen hier wel al liggen, maar nog geen aflevering van gezien
Graag gedaan, en een Italiaanse afsluiterquote:
Ik hou best wel van Fantasyquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je houdt niet van fantasy he?
Dan NOG denk ik dat je het wel erg mooi zult vinden.
Zo, Gup ff een schop onder zijn kont gegeven, en hij leeft weerquote:
Ja, heu, ik heb net een verzoekje klaargezet voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik opende dit topic op het werk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef Fopje het volgende:
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doen jullie ook mee met de ONZ WK-Pool?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
kan ik op mijn werk uberhupt nog een topic openen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef Fopje het volgende:
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doen jullie ook mee met de ONZ WK-Pool?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ik op mijn werk uberhupt nog een topic openen.
Flikker gvd eens op met die tetten
Straks niet meer dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks niet meer dus
De boel nog flexibeler gemaakt waardoor ik nu eindelijk na een uur via wifi op het guest netwerk ben aangelogt.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het goede nieuws is natuurlijk, dat ik wél kan FOK!en
Lekker rustig werken zo wel, zonder mail, zonder bij de systemen te kennen etc.
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel. Of was het nou andersom?
Geniet ervanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genieten
Ik denk dat ik vandaag veel buiten ben jaquote:
Geniet er van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genieten
quote:
Nu staan ze in een spoiler.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net weer ff lekker in het zonnetje op een bankje gezetenquote:
beterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Nu staan ze in een spoiler.
Doen jullie dan wel mee?
Zal straks thuis even kijken.....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Nu staan ze in een spoiler.
Doen jullie dan wel mee?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef MaryMouse het volgende:
Ondertussen zijn we 4 uur verder. Heb ik inmiddels wel weer een voeding voor mijn laptop terug, en mijn eigen netwerkkabel. Nu nog een kabel zodat ik mijn beeldscherm weer kan aansluiten
Produktief dagje dus
Tja, ik kan mij er niet meer echt druk om maken. De bazen vinden dat we zo flexibeler en dus productiever kunnen werkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat lekker daar. Is al een korte week, wordt zo wel erg kort.
Een laptop met alleen een UTP kabel en geen HD productief?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij er niet meer echt druk om maken. De bazen vinden dat we zo flexibeler en dus productiever kunnen werken
We moesten verplicht over naar een of andere replicator. En alle dockingstations waren afgekoppeld. Mijn laptop is géén standaard werkplek dus kreeg niet eens een ip-adres van de utp-kabel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een laptop met alleen een UTP kabel en geen HD productief?
lekker omslachtig allemaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moesten verplicht over naar een of andere replicator. En alle dockingstations waren afgekoppeld. Mijn laptop is géén standaard werkplek dus kreeg niet eens een ip-adres van de utp-kabel.
Via eduroam kon ik tenminste nog internetten
Erg handig...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We moesten verplicht over naar een of andere replicator. En alle dockingstations waren afgekoppeld. Mijn laptop is géén standaard werkplek dus kreeg niet eens een ip-adres van de utp-kabel.
Via eduroam kon ik tenminste nog internetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef Symphonic het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet heb ik vanavond 8 liedjes
Wilde net gaan starten gisteren, komt er onverwachts visite opdraven
en door die visite heb ik jouw show gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn best doen om te luisteren vanavond
Oh, ik denk dat er volgende maand wel weer een Top of Flop gaat komen hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en door die visite heb ik jouw show gemist
Maar kan helaas niet intunen als ik opneem, alles gaat over mijn geluidskaart....
Top of Flop is leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat er volgende maand wel weer een Top of Flop gaat komen hoor
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij er niet meer echt druk om maken. De bazen vinden dat we zo flexibeler en dus productiever kunnen werken
Why natuurlijk. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef Karzai het volgende:
Huilen is voor jou te laat of why tell me why
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
Zo verse stinkkaas uit Frankrijk gekregen, de hele ijskast stinkt er naar
ik eet em snel opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.
Zo..... doe je goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet em snel opook een paar ambachtelijke worsten gehad
Dan verwend ze je nogal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moeke was even in de Dordogne, even wat delicatessen meegenomen. Helaas geen eend deze keer
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:
Oei, lekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
Zo verse stinkkaas uit Frankrijk gekregen, de hele ijskast stinkt er naar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.
Ik ben een heel uur te vroeg ingetunedquote:
Beter een uur te vroeg dan.......quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een heel uur te vroeg ingetuned
True, truequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vandaag geloof ik zowaar een kleurtje gekregen door het harde buiten werken
Niet eerder zoveel collega's met stoom uit hun oren gezien. Eigenlijk was het vandaag een hele erge trieste bedoening.quote:
Met dit weer kan je beter rustig aan doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vandaag geloof ik zowaar een kleurtje gekregen door het harde buiten werken
ik kon niet werken omdat mijn werkplek 'ontmanteld' was dus heb gewoon vooral lekker buiten in het zonnetje op een bankje gezetenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met dit weer kan je beter rustig aan doen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
heel triest en duidelijk niet over nagedachtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eerder zoveel collega's met stoom uit hun oren gezien. Eigenlijk was het vandaag een hele erge trieste bedoening.
Zoals tegenwoordig door het hele management niet meer nagedacht wordt, en het personeel niet meer mag nadenkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
heel triest en duidelijk niet over nagedacht
meedenken is ten strengste verbodenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig door het hele management niet meer nagedacht wordt, en het personeel niet meer mag nadenken
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Maar goed dat ik de nummers heb opgenomen, mijn stem wordt met de minuut brakker
Zo was het bij ons niet. Het was eigenlijk zolang als ik het kende een heel erg bottom-up organisatie, dat is in de afgelopen 5 jaar wel heel rap omgeslagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meedenken is ten strengste verboden
Dat is bij ons ook wel redelijk zo...
vroeger werden we ook nog wel eens ergens bij betrokken, als het ging om nadenken over consequenties van bepaalde beslissingen, maar blijkbaar is onze expertise niet meer nodigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo was het bij ons niet. Het was eigenlijk zolang als ik het kende een heel erg bottom-up organisatie, dat is in de afgelopen 5 jaar wel heel rap omgeslagen.
Expertisequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger werden we ook nog wel eens ergens bij betrokken, als het ging om nadenken over consequenties van bepaalde beslissingen, maar blijkbaar is onze expertise niet meer nodig
Kate Bush - Wuthering Heightsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
ow en er is ruimte voor verzoekjes tussendoor hoor
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef Symphonic het volgende:
en de bestelling is de deur uit
[ afbeelding ]
mijn vorige echte goede koptelefoon was 200 gulden en daar heb ik 20 jaar mee gedaan, dus deze moet 40 jaar meequote:
Nu alleen jij nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vorige echte goede koptelefoon was 200 gulden en daar heb ik 20 jaar mee gedaan, dus deze moet 40 jaar mee
Niet onbelangrijk detailquote:
Moet je wel een van je dochters enthousiast zien te krijgen voor radio makenquote:
whehehe als ik mijn jongste haar gang liet gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je wel een van je dochters enthousiast zien te krijgen voor radio maken
Tegen die tijd de jongere generatie waarschijnlijk bij onsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als ik mijn jongste haar gang liet gaan
Maar ja dan tunet iedereen binnen 2 minuten uit
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegen die tijd de jongere generatie waarschijnlijk bij ons
Ik ben vanavond op jouw oudejaarsavond alleen maar in de mood voor lekkere nummersquote:
maar volgens mij kwamen die nummers van 1 of 2 albums af...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Terence Trent D'Arby heeft 6 hits in Nederland gehad waarvan Wishing well zelfs op #1
Dat is goed mogelijk, een soort van eendagsvlieg was hij wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar volgens mij kwamen die nummers van 1 of 2 albums af...
Echt mooie nummers, ik had hem een paar keer in de single bak staan
helaas welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, een soort van eendagsvlieg was hij wel.
is goed hoor, ik zie alweer een verbandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga gewoon door met verzoekjes aanvragen hoor
Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France
Verbandjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor, ik zie alweer een verband![]()
mochten ze willenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Hierna komt dus One Day Fly - I Wanne be a one day Fly
Mijn volgend verzoekje: Nelly Furtado - All Good Thingsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mochten ze willen
Ik blijf ff in de M hangen en ook nog een nummer van mezelf ertussen, waarvan de titel met een M begint
ik heb serieus nooit begrepen waarom deze gasten maar 1 plaat hebben gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |