quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis bedankt voor de muziek![]()
ik ga plat morgen weer school enzo
Trustequote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis bedankt voor de muziek![]()
ik ga plat morgen weer school enzo
Nee, ik spreek het niet, versta het welquote:
Iets als "aced that performancequote:Op maandag 9 juni 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet, versta het wel
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat de arme Symph inmiddels helemaal schor gezongen is en morgen geen stem meer over heeft om zijn show te doen
Dat is een Engelse uitdrukkingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iets als "aced that performance" zal dus net iets te zijn
Ik druk me met dat soort dingen makkelijker uit in het Engels dan in het Nederlandsquote:Op maandag 9 juni 2014 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een Engelse uitdrukking
Dus een performance/uitvoering neergezet die beter was dan publiek en jezelf verwacht had
Voor dat soort uitdrukkingen ken ik ook geen goede Nederlandse vertalingen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik druk me met dat soort dingen makkelijker uit in het Engels dan in het Nederlands
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef bjanaan het volgende:
Hello meine freunden ik ben zo apegaar van mijn toernooi maar wel weer even thuis
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga maar eens lekker vroeg naar bed. Hopen dat ik door de warmte heen kan slapen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:38 schreef bjanaan het volgende:
Hello meine freunden ik ben zo apegaar van mijn toernooi maar wel weer even thuis
Graag gedaanquote:
ja u vraagt, wij draaienquote:
Heb ik, komt na Nightwishquote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb je toevallig dan ook Jovanotti - L'ombelico del mondo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |