ik kon niet werken omdat mijn werkplek 'ontmanteld' was dus heb gewoon vooral lekker buiten in het zonnetje op een bankje gezetenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met dit weer kan je beter rustig aan doen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vandaag geloof ik zowaar een kleurtje gekregen door het harde buiten werken
heel triest en duidelijk niet over nagedachtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet eerder zoveel collega's met stoom uit hun oren gezien. Eigenlijk was het vandaag een hele erge trieste bedoening.
Zoals tegenwoordig door het hele management niet meer nagedacht wordt, en het personeel niet meer mag nadenkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
heel triest en duidelijk niet over nagedacht
meedenken is ten strengste verbodenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoals tegenwoordig door het hele management niet meer nagedacht wordt, en het personeel niet meer mag nadenken
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Maar goed dat ik de nummers heb opgenomen, mijn stem wordt met de minuut brakker
Zo was het bij ons niet. Het was eigenlijk zolang als ik het kende een heel erg bottom-up organisatie, dat is in de afgelopen 5 jaar wel heel rap omgeslagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meedenken is ten strengste verboden
Dat is bij ons ook wel redelijk zo...
vroeger werden we ook nog wel eens ergens bij betrokken, als het ging om nadenken over consequenties van bepaalde beslissingen, maar blijkbaar is onze expertise niet meer nodigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo was het bij ons niet. Het was eigenlijk zolang als ik het kende een heel erg bottom-up organisatie, dat is in de afgelopen 5 jaar wel heel rap omgeslagen.
Expertisequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger werden we ook nog wel eens ergens bij betrokken, als het ging om nadenken over consequenties van bepaalde beslissingen, maar blijkbaar is onze expertise niet meer nodig
Kate Bush - Wuthering Heightsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef Symphonic het volgende:
ow en er is ruimte voor verzoekjes tussendoor hoor
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef Symphonic het volgende:
en de bestelling is de deur uit
[ afbeelding ]
mijn vorige echte goede koptelefoon was 200 gulden en daar heb ik 20 jaar mee gedaan, dus deze moet 40 jaar meequote:
Nu alleen jij nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vorige echte goede koptelefoon was 200 gulden en daar heb ik 20 jaar mee gedaan, dus deze moet 40 jaar mee
Niet onbelangrijk detailquote:
Moet je wel een van je dochters enthousiast zien te krijgen voor radio makenquote:
whehehe als ik mijn jongste haar gang liet gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je wel een van je dochters enthousiast zien te krijgen voor radio maken
Tegen die tijd de jongere generatie waarschijnlijk bij onsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als ik mijn jongste haar gang liet gaan
Maar ja dan tunet iedereen binnen 2 minuten uit
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegen die tijd de jongere generatie waarschijnlijk bij ons
Ik ben vanavond op jouw oudejaarsavond alleen maar in de mood voor lekkere nummersquote:
maar volgens mij kwamen die nummers van 1 of 2 albums af...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Terence Trent D'Arby heeft 6 hits in Nederland gehad waarvan Wishing well zelfs op #1
Dat is goed mogelijk, een soort van eendagsvlieg was hij wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar volgens mij kwamen die nummers van 1 of 2 albums af...
Echt mooie nummers, ik had hem een paar keer in de single bak staan
helaas welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, een soort van eendagsvlieg was hij wel.
is goed hoor, ik zie alweer een verbandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga gewoon door met verzoekjes aanvragen hoor
Mike Oldfield & Maggie Reilly - To France
Verbandjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed hoor, ik zie alweer een verband![]()
mochten ze willenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Hierna komt dus One Day Fly - I Wanne be a one day Fly
Mijn volgend verzoekje: Nelly Furtado - All Good Thingsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mochten ze willen
Ik blijf ff in de M hangen en ook nog een nummer van mezelf ertussen, waarvan de titel met een M begint
ik heb serieus nooit begrepen waarom deze gasten maar 1 plaat hebben gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |