Top of Flop is leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat er volgende maand wel weer een Top of Flop gaat komen hoor
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik kan mij er niet meer echt druk om maken. De bazen vinden dat we zo flexibeler en dus productiever kunnen werken
Why natuurlijk. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef Karzai het volgende:
Huilen is voor jou te laat of why tell me why
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
Zo verse stinkkaas uit Frankrijk gekregen, de hele ijskast stinkt er naar
ik eet em snel opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.
Zo..... doe je goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik eet em snel opook een paar ambachtelijke worsten gehad
Dan verwend ze je nogal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moeke was even in de Dordogne, even wat delicatessen meegenomen. Helaas geen eend deze keer
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:
Oei, lekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:27 schreef Karzai het volgende:
Zo verse stinkkaas uit Frankrijk gekregen, de hele ijskast stinkt er naar
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik zoiets altijd. Dan gooi ik de stinkkaas meteen weer weg.
Ik ben een heel uur te vroeg ingetunedquote:
Beter een uur te vroeg dan.......quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een heel uur te vroeg ingetuned
True, truequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vandaag geloof ik zowaar een kleurtje gekregen door het harde buiten werken
Niet eerder zoveel collega's met stoom uit hun oren gezien. Eigenlijk was het vandaag een hele erge trieste bedoening.quote:
Met dit weer kan je beter rustig aan doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb vandaag geloof ik zowaar een kleurtje gekregen door het harde buiten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |