Ja nou ik vind het gewoon de meest geniale serie die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Tja 't is voor mij een simpele keuze GoT gaan kijken of nummers taggen, shows voorbereiden en draaien
LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn afsluiter voor vanvond
Allemaal bedankt voor het luisteren naar de Top of Flop en mijn 'extended' geen flauw idee wat ik het internet op moet gooien show
Ik kan er niet over oordelen. Heb geloof ik de eerste seizoenen hier wel al liggen, maar nog geen aflevering van gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het gewoon de meest geniale serie die ik ooit gezien heb.
Graag gedaanquote:
Ja je houdt niet van fantasy he?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan er niet over oordelen. Heb geloof ik de eerste seizoenen hier wel al liggen, maar nog geen aflevering van gezien
Graag gedaan, en een Italiaanse afsluiterquote:
Ik hou best wel van Fantasyquote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je houdt niet van fantasy he?
Dan NOG denk ik dat je het wel erg mooi zult vinden.
Zo, Gup ff een schop onder zijn kont gegeven, en hij leeft weerquote:
Ja, heu, ik heb net een verzoekje klaargezet voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik opende dit topic op het werk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef Fopje het volgende:
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doen jullie ook mee met de ONZ WK-Pool?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
kan ik op mijn werk uberhupt nog een topic openen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:27 schreef Fopje het volgende:
WAZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doen jullie ook mee met de ONZ WK-Pool?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ik op mijn werk uberhupt nog een topic openen.
Flikker gvd eens op met die tetten
Straks niet meer dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan ik op mijn werk uberhupt nog een topic openen.
Flikker gvd eens op met die tetten
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks niet meer dus
De boel nog flexibeler gemaakt waardoor ik nu eindelijk na een uur via wifi op het guest netwerk ben aangelogt.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:49 schreef MaryMouse het volgende:
Maar het goede nieuws is natuurlijk, dat ik wél kan FOK!en
Lekker rustig werken zo wel, zonder mail, zonder bij de systemen te kennen etc.
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Elk voordeel heb z'n nadeel. Of was het nou andersom?
Geniet ervanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genieten
Ik denk dat ik vandaag veel buiten ben jaquote:
Geniet er van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga maar ff lekker buiten van het zonnetje genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |