Bij spellen zoals Wind Waker werkt het wel tof, met de map etc op je controller.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef Solo14 het volgende:
Ik snap wiiu niet. Lelijke tablet controller, heb ik liever een ds in me hand.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:42 schreef Qunix het volgende:
Sony > Ubisoft > > > > > Nintendo > EA > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Microsoft
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Solo14 het volgende:
Dit was nog wel de vermakelijkste presentatie.
E3 was echt bagger dit jaar.
Wanneer komt de previewquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Pheno het volgende:
Splatoon staat me aan. Eindelijk weer iets creatiefs dan de zoveelste remake of vervolg.
Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Het is makkelijk om zoiets af te schuiven, maar misschien speelt het wel heel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Pheno het volgende:
Splatoon staat me aan. Eindelijk weer iets creatiefs dan de zoveelste remake of vervolg.
denk dat ze een early alpha hebben laten zien, leek heel veel op wat ze in 2011 ook lieten zien met zeldaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, aardig.
Jammer dat we zo weinig van Zelda te zien kregen.
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdagquote:
Iig benieuwd hoe het met de voicechat zit met dat spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdag
Geen irritante mensen die er doorheen gillen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Qunix het volgende:
Nintendo heeft te weinig om te laten zien om een zaal te huren.
wat een leven heb jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdag
Mwoa, ze hadden voorheen het Nokia Theatre, niet echt klein of zo. En dan gaan ze gewoon wat langer door op games, dus een uurtje of anderhalf krijgen ze wel volquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Qunix het volgende:
Nintendo heeft te weinig om te laten zien om een zaal te huren.
36-urige werkweek en daarnaast nog FOK!. De reis naar E3 heb ik zelf betaald, dus ik weet niet of mijn leven zo bijzonder isquote:
ZELDAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
maar nu alle persconferenties zijn geweest: sommige afspraken zijn zogenaamde booth-tours. Wat moet ik volgens jullie echt checken? Er vanuitgaande dat het aanwezig is, natuurlijk, dat weet ik nu ook nog niet
No Man's Sky. DE game van dit E3.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
maar nu alle persconferenties zijn geweest: sommige afspraken zijn zogenaamde booth-tours. Wat moet ik volgens jullie echt checken? Er vanuitgaande dat het aanwezig is, natuurlijk, dat weet ik nu ook nog niet
The Division natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
Dragon Age en The Witcher.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
Luister naar deze man.quote:
Mee eens maar Hyrule Warriors mag ook wel een (Y) come onquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef gniffie het volgende:
Toad
Kirby
Smash
Zelda
Yoshi?
Bayonetta 1+2
Xenoblade
Splatoon![]()
Hyrule Warrios![]()
Mario Maker![]()
Erg lekker
Als je nu kijkt zie je 2 nieuwe titelsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef gniffie het volgende:
Geen Nintendo 3ds spellen op Smash na trouwens
MP4quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat gewoon door nu met die Nintendo minute. Kondigen ze ook even Mario Party 10 aan.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:59 schreef gniffie het volgende:
Mario Part 10 YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:59 schreef Drxx het volgende:
Dus de persconferenties zijn nu afgelopen als ik de OP mag geloven?
Alles van Nintendo graagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef Pheno het volgende:
Over een uurtje of 8±9 heb ik Microsoft iig als booth tour, dus ik kijk tegen die tijd in het topic om eens te checken wat mensen het liefst willen dat ik check
Zelda man, Zelda.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef cherrycoke het volgende:
wellicht een wii-u met kerst
WELLICHT
i am not impressed
heb alle zelda's behalve de hd remake uitgespeeldquote:
Mario maker en Zelda van Nintendo, Sony met Uncharted 4, Little Big Planet, Dead Island 2, MGS5, FC4 en Ubisoft met Rainbow Six.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
Bij Microsoft? Ik zou verbaasd zijnquote:
Mario Kart 8, Mario 3D World, Pikmin 3, Donkey Kong Country: Tropical Freezequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb alle zelda's behalve de hd remake uitgespeeld
Die indie game heette toch Inside dacht ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mario maker en Zelda van Nintendo, Sony met Uncharted 4, Little Big Planet, Dead Island 2, MGS5, FC4 en Ubisoft met Rainbow Six.
Ohja en zo veel mogelijk indie games!
Er is eentje wat zwart/wit is met bloed-rood.
wellicht hebben Microsoft en Sony contracten met de grootte game publishersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef gniffie het volgende:
Zou Nintendo niet gewoon wat studio's op moeten zetten die speciaal multiplatform titels naar de Wii U gaan porten. Dan maar op eigen kosten die dingen naar de Wii U brengen.
Maak een pollquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef Pheno het volgende:
Over een uurtje of 8±9 heb ik Microsoft iig als booth tour, dus ik kijk tegen die tijd in het topic om eens te checken wat mensen het liefst willen dat ik check
Ik heb een afspraak met Digital Devolver, maar voor de rest niets. Indies bewaar ik voor Gamescom, dan zijn we met zes man daar, dus dan heb ik veel flexibelere planningsmogelijkheden. Sowieso is E3 niet de plek voor indies, een standplaats huren is bizar duur. Of ze moeten onder de vlag van een van de consolebakkers werken. Devolver zit bv op een parkeerplaats tegenover het gebouw, met flink wat campers.quote:
Wat Nintendo ook kan doen, maar daar willen ze niet voor betalen. Want zonder een console met miljoenen verkoopcijfers ben je niet interessant voor de grote jongens.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wellicht hebben Microsoft en Sony contracten met de grootte game publishers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |