Bij spellen zoals Wind Waker werkt het wel tof, met de map etc op je controller.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef Solo14 het volgende:
Ik snap wiiu niet. Lelijke tablet controller, heb ik liever een ds in me hand.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:42 schreef Qunix het volgende:
Sony > Ubisoft > > > > > Nintendo > EA > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > Microsoft
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Solo14 het volgende:
Dit was nog wel de vermakelijkste presentatie.
E3 was echt bagger dit jaar.
Wanneer komt de previewquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Pheno het volgende:
Splatoon staat me aan. Eindelijk weer iets creatiefs dan de zoveelste remake of vervolg.
Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Het is makkelijk om zoiets af te schuiven, maar misschien speelt het wel heel leuk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:45 schreef Pheno het volgende:
Splatoon staat me aan. Eindelijk weer iets creatiefs dan de zoveelste remake of vervolg.
denk dat ze een early alpha hebben laten zien, leek heel veel op wat ze in 2011 ook lieten zien met zeldaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
Ja, aardig.
Jammer dat we zo weinig van Zelda te zien kregen.
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdagquote:
Iig benieuwd hoe het met de voicechat zit met dat spel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdag
Geen irritante mensen die er doorheen gillen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Qunix het volgende:
Nintendo heeft te weinig om te laten zien om een zaal te huren.
wat een leven heb jijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beurs is nog niet open. Die gaat pas 12.00 open (pacific time). En mijn afspraak op de beursvloer met Nintendo heb ik pas woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |