Mwoa, ze hadden voorheen het Nokia Theatre, niet echt klein of zo. En dan gaan ze gewoon wat langer door op games, dus een uurtje of anderhalf krijgen ze wel volquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:49 schreef Qunix het volgende:
Nintendo heeft te weinig om te laten zien om een zaal te huren.
36-urige werkweek en daarnaast nog FOK!. De reis naar E3 heb ik zelf betaald, dus ik weet niet of mijn leven zo bijzonder isquote:
ZELDAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
maar nu alle persconferenties zijn geweest: sommige afspraken zijn zogenaamde booth-tours. Wat moet ik volgens jullie echt checken? Er vanuitgaande dat het aanwezig is, natuurlijk, dat weet ik nu ook nog niet
No Man's Sky. DE game van dit E3.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
maar nu alle persconferenties zijn geweest: sommige afspraken zijn zogenaamde booth-tours. Wat moet ik volgens jullie echt checken? Er vanuitgaande dat het aanwezig is, natuurlijk, dat weet ik nu ook nog niet
The Division natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
Dragon Age en The Witcher.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:53 schreef Pheno het volgende:
Luister naar deze man.quote:
Mee eens maar Hyrule Warriors mag ook wel een (Y) come onquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef gniffie het volgende:
Toad
Kirby
Smash
Zelda
Yoshi?
Bayonetta 1+2
Xenoblade
Splatoon![]()
Hyrule Warrios![]()
Mario Maker![]()
Erg lekker
Als je nu kijkt zie je 2 nieuwe titelsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef gniffie het volgende:
Geen Nintendo 3ds spellen op Smash na trouwens
MP4quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat gewoon door nu met die Nintendo minute. Kondigen ze ook even Mario Party 10 aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |