'Asogezin' woensdag uit container gezetquote:De probleemfamilie Dimitrov wordt woensdagochtend uit de containerwoningen in de Amsterdamse wijk Zeeburg gezet. Dat bevestigt woningcorporatie Rochdale dinsdag. Rochdale, dat de woning beschikbaar had gesteld, gelast het gezin woensdag om 09.00 uur te vertrekken. Daar is politie bij aanwezig.
De woningcorporatie weet niet of de uitzetting vreedzaam verloopt. "Mochten de inwoners zich verzetten, dan zal de politie moeten ingrijpen", aldus een woordvoerder. De containerwoningen worden kort na de uitzetting definitief gesloopt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef leeell het volgende:
Met container en al naar de bodem van de zee flikkeren
Dat is niet de reden hoor, ze hebben gewoon al hun kaarten verspeeld. Er wordt geen nieuwe woning meer aangeboden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef sturmpie het volgende:
de containerwoningen worden gesloopt.
vandaar dat ze eruit moeten.
en nu ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is niet de reden hoor, ze hebben gewoon al hun kaarten verspeeld. Er wordt geen nieuwe woning meer aangeboden.
Ja dat is nu hun probleem, Eberhard van der Laan heeft in ieder geval gezegd dat er in Amsterdam geen plaats meer is voor deze mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en nu ?
als ze op straat belanden is het weer een probleem. die worden dan toch weer door iets opgevangen. Leger des Heils ?
Dan hoop je maar dat ze verspreid worden opgevangen door derden en op die manier minder overlast veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en nu ?
als ze op straat belanden is het weer een probleem. die worden dan toch weer door iets opgevangen. Leger des Heils ?
Opsluiten, euthanaseren en uitzetten mag niet volgens mensenrechtenorganisaties dus wat moet je dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en nu ?
Racistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef Halcon het volgende:
Roma's
En nu? Geven ze dit gajes nu eindelijk zwemles?
Roma is al meervoud. Debiel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef Halcon het volgende:
Roma's
En nu? Geven ze dit gajes nu eindelijk zwemles?
In het Romani wel ja. Maar dat spreken we hier niet. Mongool.quote:
Wij zeggen hier geen 'roma's', imbeciel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het Romani wel ja. Maar dat spreken we hier niet. Mongool.
Hun taal is irrelevant, aap. Het zijn trouwens gewoon zigeuners.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij zeggen hier geen 'roma's', imbeciel.
Een gemeente zonder toeristische functie of rijke mensen met plekken ver weg van andere mensen die wel een zakcentje willen verdienen voor opslag van grof vuil.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De vraag is welke gemeente de volgende is.
Of het Wageningen van Alexander Pechtold.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Een gemeente zonder toeristische functie of rijke mensen met plekken ver weg van andere mensen die wel een zakcentje willen verdienen voor opslag van grof vuil.
Je kunt Roma ook gewoon in ons woordenboek vinden, klaphark.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hun taal is irrelevant, aap. Het zijn trouwens gewoon zigeuners.
Dat is een woord uit hun taal. Overgenomen omdat we ze geen zigeuners meer mogen noemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt Roma ook gewoon in ons woordenboek vinden, klaphark.
En daarom maak je er maar Roma's van? Dat slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel, anus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is een woord uit hun taal. Overgenomen omdat we ze geen zigeuners meer mogen noemen.
Ja, lekker boeiend hun taal. Zigeuners. Dat is duidelijker en doet meer recht aan de waarheid. Poepstamper.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom maak je er maar Roma's van? Dat slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel, anus.
Dan had je zigeuners moeten schrijven, niet roma's. Josti.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend hun taal. Zigeuners. Dat is duidelijker en doet meer recht aan de waarheid. Poepstamper.
Lekker belangrijk. Heb je nog wat inhoudelijks te melden, zigeuner?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had je zigeuners moeten schrijven, niet roma's. Josti.
Dat is voor zigeuners geen kunst. Net zoals dat het nooit aan de zigeuners zelf ligt, maar altijd aan anderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef b4kl4p het volgende:
Best triest maar ik moet wel een lachje onderdrukken
Dat je uit je woonwijk wordt geflikkerd a la, ja dat maakt je wel een aso.
Maar dat je het voor elkaar weet te krijgen dat je overlast veroorzaakt in een container waar in een omtrek van een kilometer nog geen mus te vinden is, ja dat is simpelweg kunst.
Ga dan ook niet anderen lopen verbeteren, held.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Heb je nog wat inhoudelijks te melden, zigeuner?
Inhoudelijk niets te melden dus? Stoere vent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen lopen verbeteren, held.
Overlast....quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:03 schreef pokkerdepok het volgende:
is me niet helemaal duidelijk waarom ze uit de container worden gezet.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)eigt+voor+Roma-gezinquote:Op de nieuwe locatie houdt het gezin zich echter ook niet aan 'normale leefregels'. Er is een forse huurachterstand en de kinderen zijn door Jeugdzorg uit huis gehaald.
Hetzelfde als met dieren waar niets meer mee aan te vangen is... Spuitje geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Individual het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)eigt+voor+Roma-gezin
Structureel tuig dus. Geen heropvoedingsproject gaat iets veranderen en zelfs wegstoppen in een container naast een snelweg is mislukt.
Wat moet je er nu nog mee?
Gaat niet gebeuren. Gevangenis en uitzetten ook niet dus wat nu?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hetzelfde als met dieren waar niets meer mee aan te vangen is... Spuitje geven.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:03 schreef pokkerdepok het volgende:
is me niet helemaal duidelijk waarom ze uit de container worden gezet.
quote:Rochdale had ontruiming geëist omdat de familie al ruim een halfjaar niet betaalt voor de woningen. Bovendien werden hulpverleners geïntimideerd en was van gedragsverbetering weinig sprake.
Als ze thee lusten kan je er altijd Mr. Job erheen sturen met zijn yolo rapport?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gevangenis en uitzetten ook niet dus wat nu?
Dan zullen ze weer een andere buurt mogen gaan terroriseren....quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef budvar het volgende:
Ik snap wel dat ze geen huur willen betalen voor zo'n gare container, zou ik ook niet doen als ik daar werd ingezet.
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...
Ze willen een schadevergoeding en van dat geld een huis kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?
Volgens mij zijn ze daar niet vrijwillig heen gegaan en ja het zijn natuurlijk aso's maar ik snap wel waarom ze geen huur willen betalen voor zo'n hokkie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen een schadevergoeding en van dat geld een huis kopen.
Dan moeten ze niet toezeggen huur te betalen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet vrijwillig heen gegaan en ja het zijn natuurlijk aso's maar ik snap wel waarom ze geen huur willen betalen voor zo'n hokkie.
[ afbeelding ]
Zoals in Madrid waar ze worden lastiggevallen en zelfs klappen krijgen bij pinautomaten. Ze willen alleen je geld pakken. Dat wilt toch iedereen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Igen het volgende:
Nou, volgens Amnesty International is het allemaal onze eigen schuld hoor. Wij discrimineren ze en geven ze geen kans.![]()
http://www.independent.co(...)-people-7609052.html
Ik stel voor dat elk lid van Amnesty minimaal 1 zigeuner in huis neemt en dan verder verantwoordelijk is voor die zigeuner.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Igen het volgende:
Nou, volgens Amnesty International is het allemaal onze eigen schuld hoor. Wij discrimineren ze en geven ze geen kans.![]()
http://www.independent.co(...)-people-7609052.html
Dan moet je je daar niet in laten zetten en zelf onderdak regelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef budvar het volgende:
Ik snap wel dat ze geen huur willen betalen voor zo'n gare container, zou ik ook niet doen als ik daar werd ingezet.
En dan verdrinken ze!quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
Container vooraf wel goed dicht lassen. Anders worden ze nat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |