Dat is een woord uit hun taal. Overgenomen omdat we ze geen zigeuners meer mogen noemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt Roma ook gewoon in ons woordenboek vinden, klaphark.
En daarom maak je er maar Roma's van? Dat slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel, anus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is een woord uit hun taal. Overgenomen omdat we ze geen zigeuners meer mogen noemen.
Ja, lekker boeiend hun taal. Zigeuners. Dat is duidelijker en doet meer recht aan de waarheid. Poepstamper.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarom maak je er maar Roma's van? Dat slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel, anus.
Dan had je zigeuners moeten schrijven, niet roma's. Josti.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend hun taal. Zigeuners. Dat is duidelijker en doet meer recht aan de waarheid. Poepstamper.
Lekker belangrijk. Heb je nog wat inhoudelijks te melden, zigeuner?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had je zigeuners moeten schrijven, niet roma's. Josti.
Dat is voor zigeuners geen kunst. Net zoals dat het nooit aan de zigeuners zelf ligt, maar altijd aan anderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef b4kl4p het volgende:
Best triest maar ik moet wel een lachje onderdrukken
Dat je uit je woonwijk wordt geflikkerd a la, ja dat maakt je wel een aso.
Maar dat je het voor elkaar weet te krijgen dat je overlast veroorzaakt in een container waar in een omtrek van een kilometer nog geen mus te vinden is, ja dat is simpelweg kunst.
Ga dan ook niet anderen lopen verbeteren, held.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Heb je nog wat inhoudelijks te melden, zigeuner?
Inhoudelijk niets te melden dus? Stoere vent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga dan ook niet anderen lopen verbeteren, held.
Overlast....quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:03 schreef pokkerdepok het volgende:
is me niet helemaal duidelijk waarom ze uit de container worden gezet.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)eigt+voor+Roma-gezinquote:Op de nieuwe locatie houdt het gezin zich echter ook niet aan 'normale leefregels'. Er is een forse huurachterstand en de kinderen zijn door Jeugdzorg uit huis gehaald.
Hetzelfde als met dieren waar niets meer mee aan te vangen is... Spuitje geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Individual het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)eigt+voor+Roma-gezin
Structureel tuig dus. Geen heropvoedingsproject gaat iets veranderen en zelfs wegstoppen in een container naast een snelweg is mislukt.
Wat moet je er nu nog mee?
Gaat niet gebeuren. Gevangenis en uitzetten ook niet dus wat nu?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hetzelfde als met dieren waar niets meer mee aan te vangen is... Spuitje geven.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:03 schreef pokkerdepok het volgende:
is me niet helemaal duidelijk waarom ze uit de container worden gezet.
quote:Rochdale had ontruiming geëist omdat de familie al ruim een halfjaar niet betaalt voor de woningen. Bovendien werden hulpverleners geïntimideerd en was van gedragsverbetering weinig sprake.
Als ze thee lusten kan je er altijd Mr. Job erheen sturen met zijn yolo rapport?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gevangenis en uitzetten ook niet dus wat nu?
Dan zullen ze weer een andere buurt mogen gaan terroriseren....quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef budvar het volgende:
Ik snap wel dat ze geen huur willen betalen voor zo'n gare container, zou ik ook niet doen als ik daar werd ingezet.
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...
Ze willen een schadevergoeding en van dat geld een huis kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?
Volgens mij zijn ze daar niet vrijwillig heen gegaan en ja het zijn natuurlijk aso's maar ik snap wel waarom ze geen huur willen betalen voor zo'n hokkie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |