quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:03 schreef pokkerdepok het volgende:
is me niet helemaal duidelijk waarom ze uit de container worden gezet.
quote:Rochdale had ontruiming geëist omdat de familie al ruim een halfjaar niet betaalt voor de woningen. Bovendien werden hulpverleners geïntimideerd en was van gedragsverbetering weinig sprake.
Als ze thee lusten kan je er altijd Mr. Job erheen sturen met zijn yolo rapport?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Gevangenis en uitzetten ook niet dus wat nu?
Dan zullen ze weer een andere buurt mogen gaan terroriseren....quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef budvar het volgende:
Ik snap wel dat ze geen huur willen betalen voor zo'n gare container, zou ik ook niet doen als ik daar werd ingezet.
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijven op- en verjagen, zoals ze dat bijvoorbeeld in Tsjechië doen. "Kill fire with fire", zogezegd...
Ze willen een schadevergoeding en van dat geld een huis kopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Zigeuners constant laten verhuizen.. is dat niet juist wat ze willen?
Volgens mij zijn ze daar niet vrijwillig heen gegaan en ja het zijn natuurlijk aso's maar ik snap wel waarom ze geen huur willen betalen voor zo'n hokkie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zijn vooraf afspraken over gemaakt en afspraken moet je nakomen.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen een schadevergoeding en van dat geld een huis kopen.
Dan moeten ze niet toezeggen huur te betalen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar niet vrijwillig heen gegaan en ja het zijn natuurlijk aso's maar ik snap wel waarom ze geen huur willen betalen voor zo'n hokkie.
[ afbeelding ]
Zoals in Madrid waar ze worden lastiggevallen en zelfs klappen krijgen bij pinautomaten. Ze willen alleen je geld pakken. Dat wilt toch iedereen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Igen het volgende:
Nou, volgens Amnesty International is het allemaal onze eigen schuld hoor. Wij discrimineren ze en geven ze geen kans.![]()
http://www.independent.co(...)-people-7609052.html
Ik stel voor dat elk lid van Amnesty minimaal 1 zigeuner in huis neemt en dan verder verantwoordelijk is voor die zigeuner.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Igen het volgende:
Nou, volgens Amnesty International is het allemaal onze eigen schuld hoor. Wij discrimineren ze en geven ze geen kans.![]()
http://www.independent.co(...)-people-7609052.html
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef leeell het volgende:
Met container en al naar de bodem van de zee flikkeren
Dan moet je je daar niet in laten zetten en zelf onderdak regelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef budvar het volgende:
Ik snap wel dat ze geen huur willen betalen voor zo'n gare container, zou ik ook niet doen als ik daar werd ingezet.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef leeell het volgende:
Met container en al naar de bodem van de zee flikkeren
En dan verdrinken ze!quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
Container vooraf wel goed dicht lassen. Anders worden ze nat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |